Poskipuna on taas muodissa

Anonyymi-ap

15

200

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Meikkaan päivittäin, rajat, ripsaria ja peitevoide. Tykkään laittautua. Piskipunaa en käytä

    • Anonyymi

      Poskipuna tuo hehkua kasvoille kunhan ei maalaa "tomaatteja" poskiin.

    • Anonyymi

      Aco CC-meikkivoide, Lancome ripsari ja ehkä värillinen huulivoide.

    • Anonyymi

      Kumppani onneksi ei juuri meikkaa, korkeintaan jotain ripsaria joskus. Kaikki maailman meikit, täysin tarpeetonta. Mitä vähempi ylimääräistä kemikaalikuormaa, sitä parempi. Ja sitä parempi, mitä enempi itsensä se nainen rakkaana kumppanina on.

      entinenmiäs

    • Anonyymi

      Hipassut syksyn tulen poskiini aurinko puteri. Ihan niveaa namassani on ja väritöntä huulirasvaa. Haluan olla näkymtön ulkona liikuessa paljon.Siellä kun liikuu akatomia,eroneita miehiä vanhoja ja lulevat yksin ulkoileva naine vapaata ristaa Itä Helsinki. Kävelytiet,rannat,ranta tiet.

      • Anonyymi

        Minua ei ole koskaan kukaan häirinnyt - vaikka olen ihan hyvännäköinenkin.
        Onko tämä joku Itä-Helsingin piirre?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua ei ole koskaan kukaan häirinnyt - vaikka olen ihan hyvännäköinenkin.
        Onko tämä joku Itä-Helsingin piirre?

        Itä-helsinki naiset onki kaunotaria


    • Anonyymi

      Silmämeikki jäi jo muutama vuosi sitten kun ripset hävisi melkein kaikki. Meikkipuuteria sipaisen isolla sutilla ettei naama kiillä ja huulipunaa saatan laittaa tai huulikiiltoa, riippuu tilanteesta.

    • Anonyymi

      Poskipunaa voi laittaa myös huulipunalla, itse en edes näe ripsiä eli se homma jo historiaa. Botoksia en ota poskiin, olisin kuin joulutonttu jos vielä punaa laittasin. Enkä huulten ymäpärille, olisin ilmeetön ja kuin hammaslääkärissä käynnin jälkeen puudutuksen takia. Rypyt saa olla ja aikansa kutakin.

    • Anonyymi

      Ripsari on Lancomen Definit. Luomiväri värin mukaan, ei merkin. Samoin meikkivoide ja poskipuna. Kaikissa merkeissä vain ei ole kaikkia värejä. Kun kestävät niin kauan, voin maksaa paljon jos on pakko, mutta halvakin kelpaa. Huulipuna Lumenen oranssinpunainen. Kaikkia näitä laitan, nytkin on naamassa kun olen lähdössä tapahtumaan, mutta aina vaan näköjään vähennän. Jotenkin vanhaan naamaan ei sovi vahvat meikit vaikka olisi iltatilaisuus, siis ainakaan minun kohdalla, muut käyttäköön miten lystäävät. Ihan kivalta omasta mielestä nyt näytän hennosti meikattuna.

    • Anonyymi

      Vai poskipunaa. Eipä tuota tule käytettyä, kun posket tahtovat punehtua niin herkästi muutenkin. Kun tulee lenkiltä tai on joogassa niin naama on kuin punainen liikennevalo.
      Olen koko ikäni kadehtinut heitä joilla kasvojen iho ei muuta väriään. mistähän sekin johtuu...

      • Anonyymi

        Totta, toiset eivät punastu koskaan vaikka miten mokaisivat tai heitä hävettäisi. Minulle nuorempana lehahti posket punaisiksi melkein mistä esiintulosta vaan. Koulussa vähän kiusattiin asiasta. Vanhemmiten on itsevarmuutta kai lisääntynyt kun ei enää lehahda.
        Se puna on kyllä erilainen puna kuin poskipuna, joka laitetaan vain poskipäille sievästi.


      • Anonyymi

        K V G ! Siellä se kerrotaan ja selitetään.


    • Anonyymi

      -miehetki meikkaa nykyään, oikeastaan jo vuosikymmeniä jo jotkut rockmuusikot kute, Mick Jagger ja wannabe-jagger Michael Monroe. Kukaan ei tunnistaisi jälkimmäistä, jos ilman meikkejä kävelisi kadulla, ehkä se käveleekin?...myöntää täytyy et siisti ja tyylikäs meikki naisella korostaa naamaa, mut poskipuna ei sovi oikeestaan kellekään...
      äijä-

    • Anonyymi

      Oikein laitettu ja oikean sävyinen poskipuna on "viimeinen silaus"
      Ei ole tarkoitus maalata punaisia palloja naamaansa.
      Moni ei osaa käyttää poskipunaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 143
      4048
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      111
      3662
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2565
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1523
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      89
      1483
    Aihe