Olen suunnitellut koristelevani joululahjaksi katuharjoja servettitekniikalla, mutta nyt aloin miettimään että miten tuo lakka toimii talvella kun on -20°c pakkasta ja lunta?
Vastaukset 4
- Anonyymi
Osta mieluummin rautakaupasta kosteuden kestävää puuliimaa ja sitä veden kanssa sekaisin suhteessa 50/50 , sillä liimaat servetit harjoihin ja kunnolla seosta vielä päälle . Kuivuttuaan kestää hyvin myös ulkona jos ei ole sateessa jatkuvasti.
- Anonyymi
Kiitos vinkistä!
Decoupagen toimivuus kuitenki vielä kiinnostelee kun kaapissa on purkki vanhasta projektista :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos vinkistä!
Decoupagen toimivuus kuitenki vielä kiinnostelee kun kaapissa on purkki vanhasta projektista :)Sit ei auta kuin kokeilla. Joskus on ollut erikseen decoupage liimalakkaa ulkokäyttöön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921526
- 831042
- 67947
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su367900Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177894- 92793
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60612- 64603
- 37558
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta156552