oppilaiden törkeä käytös

Anonyymi-ap

Olisiko meidän opettajien syytä lähteä barrikadeille ja tehdä jokaisesta törkeästä kunnian loukkauksesta rikosilmoituksen? Ja voisi vaatia vielä korvauksia henkisestäkärsimyksestä, niin maailma vähän koulaisi. Nykynuorisoa paapotaan,kun ne ei osaa lukea eikä kirjoittaa. Osa ei edes tiedä, mikä puhelinluettelo on. Käsitys oikeasta ja väärästä ei enää ole. Olen saanut kuulla tänä syksyn aikana seksistisiä kommentteja, vihjailua, ulkonäön kommentointia. Miten ilkiävät, mutta nämähän ei osaa hävetä. Ne laukoo ihan mitä sattuu. Suomessa tarvittaisiin koulupokiisi tai koulumiliisi.
Tämä on mennyt todella pitkälle ja tämä alkaa jo pikkuhiljaa vituttamaan. Onneksi me opettajat arvostamme työtämme. Eräs nainen sanoi puhelimessa: On tuokin ammatinvalinta! Mitä ihmettä.
Tästä voisi kirjoittaa kirjan, mutta sittenhän nuo lapsukaiset pahoittavat mielensä. Nykynuoriso e kestä vastoinkäymisiä. Kun sanoo "Ei", niin jostain syystä ei ymmärretä.
Jos aikuiset harrastavat opetusalalla toistensa kiusaamista, niin kuin hoitoalalla, mitä voidaan odottaa oppilailta. Mallit tulevat sieltä.
Kunnianloukkauksesta saisi antaa kovat sanktiot. Laitetaan kova sakkorangaistus niin että, esim. sitä mopoa, kännykkää tai tietokonetta ei ostettaisi. Eikä annettaisi 50 euroa viikkorahaa. Laitetaan fyysiseen työhön kotona, jotta oppisivat edes jotain tekemään.

2

124

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen kyllä samaa mieltä oppilaiden törkeästä käytöksestä ja kirjoitin siitä myös aloituksen. Olen myös ihmetellyt, että ammatinvalintaan arvostellaan jotenkin huonona. Työssä on paljon hyviäkin puolia lomien lisäksi. Erityisesti humaanisuus, luovuus ja mahdollisuus vaikuttaa työaikoihin ovat plussaa.

      Muissakin ihmissuhdeammatteissa olevat valittavat nykymenoa. En usko, että ihminen sinällään on muuttunut, mutta se kuinka henkilökohtaisuuksiin mennään ja vähät välitetään erilaisista arvoista on outoa.

      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        😋 ­N­­­y­­­m­­f­o­­­m­­a­­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18105166L

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      404
      7905
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      201
      5833
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      331
      2241
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1603
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1597
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1235
    7. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      9
      1202
    8. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      183
      1200
    9. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      969
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      49
      910
    Aihe