Olisiko meidän opettajien syytä lähteä barrikadeille ja tehdä jokaisesta törkeästä kunnian loukkauksesta rikosilmoituksen? Ja voisi vaatia vielä korvauksia henkisestäkärsimyksestä, niin maailma vähän koulaisi. Nykynuorisoa paapotaan,kun ne ei osaa lukea eikä kirjoittaa. Osa ei edes tiedä, mikä puhelinluettelo on. Käsitys oikeasta ja väärästä ei enää ole. Olen saanut kuulla tänä syksyn aikana seksistisiä kommentteja, vihjailua, ulkonäön kommentointia. Miten ilkiävät, mutta nämähän ei osaa hävetä. Ne laukoo ihan mitä sattuu. Suomessa tarvittaisiin koulupokiisi tai koulumiliisi.
Tämä on mennyt todella pitkälle ja tämä alkaa jo pikkuhiljaa vituttamaan. Onneksi me opettajat arvostamme työtämme. Eräs nainen sanoi puhelimessa: On tuokin ammatinvalinta! Mitä ihmettä.
Tästä voisi kirjoittaa kirjan, mutta sittenhän nuo lapsukaiset pahoittavat mielensä. Nykynuoriso e kestä vastoinkäymisiä. Kun sanoo "Ei", niin jostain syystä ei ymmärretä.
Jos aikuiset harrastavat opetusalalla toistensa kiusaamista, niin kuin hoitoalalla, mitä voidaan odottaa oppilailta. Mallit tulevat sieltä.
Kunnianloukkauksesta saisi antaa kovat sanktiot. Laitetaan kova sakkorangaistus niin että, esim. sitä mopoa, kännykkää tai tietokonetta ei ostettaisi. Eikä annettaisi 50 euroa viikkorahaa. Laitetaan fyysiseen työhön kotona, jotta oppisivat edes jotain tekemään.
oppilaiden törkeä käytös
2
387
Vastaukset 2
- Anonyymi
Olen kyllä samaa mieltä oppilaiden törkeästä käytöksestä ja kirjoitin siitä myös aloituksen. Olen myös ihmetellyt, että ammatinvalintaan arvostellaan jotenkin huonona. Työssä on paljon hyviäkin puolia lomien lisäksi. Erityisesti humaanisuus, luovuus ja mahdollisuus vaikuttaa työaikoihin ovat plussaa.
Muissakin ihmissuhdeammatteissa olevat valittavat nykymenoa. En usko, että ihminen sinällään on muuttunut, mutta se kuinka henkilökohtaisuuksiin mennään ja vähät välitetään erilaisista arvoista on outoa.- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18105166L
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781260
Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️48975Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?16877- 71827
- 82811
- 151754
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk40732Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)80729- 68727
Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei21657Rakas, rakkaampi, rakkain
Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m121605Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k203598- 59591
Sara Sieppi ja hissi tänään
Voi helvetin helvetti. Nytkö tätä naikkosta täytyy palvoa ja antaa etuoikeus hissiin, kun hän on vääntänyt kakaran maail115555Persujen Puhoksen retki
Perussuomalaiset olivat tehneet turistibussimatkan Puhokseen. Tosin raukat olivat niin peloissaan, etteivät uskaltaneet177534- 90528
Työttömän miehen ihmisarvo
..parisuhdemarkkinoilla on olematon. Työtön mies on naisille ihmisjätettä, varsinkin jos sattuu olemaan vielä kunnolline123512Ketä ajattelen
kun mietin, mitä sinulle kuuluu? En tunne sinua oikeasti, ja se on ehkä hyvä, koska jos tietäisin enemmän, se varmaan v18510- 95500
YLINEN pilaa Ähtärin mahdollisuudet.
Vuodeosastopäätös jossa Nina Ylinen (sdp) äänesti niiden lopettamisen puolesta, hoitajille potkut ja silti arviointimene25466