haluisko joku ehkä ammattikoulussa opiskeleva sorvata mulle rosterista tai alumiinistä sellaset 5mm paksut palaset vanteen ja jarrulevyn väliin, tai jos jollain on myydä sellaset tai tietää jonkun paikan mistä niitä saisi halvalla niin kertokoon. pulttijako on 4x100 ja jos kiinnostaisi ottaa projekti vastaan niin voin antaa tarkemmat tiedot
vanteen levikepalat
10
1639
Vastaukset
- Sorvin omistava
niitä sorvata, mutta kun niiden käyttö on laissa erikseen kielletty. Parempi suosiolla ostaa sopivalla offsetillä olevat vanteet...
- härde
paljonko maksaisi jos sorvaisit mulle sellaset, omalla vastuulla ajelen niillä ja tiedän riskit ja tiedän että ne on laittomat.
muttaku oon ihastunu yksiin vanteisiin ja ne on pakko saada. eikä niitä saa sopimaan muuten ku levikepaloilla.
ootko ennen tehnyt sellasia/osaisitko tehdä ns. keskittävät?
jos privaviestiä haluat lähettää niin mailaa osoitteeseen jannehartikainen2(ät)hotmail.com härde kirjoitti:
paljonko maksaisi jos sorvaisit mulle sellaset, omalla vastuulla ajelen niillä ja tiedän riskit ja tiedän että ne on laittomat.
muttaku oon ihastunu yksiin vanteisiin ja ne on pakko saada. eikä niitä saa sopimaan muuten ku levikepaloilla.
ootko ennen tehnyt sellasia/osaisitko tehdä ns. keskittävät?
jos privaviestiä haluat lähettää niin mailaa osoitteeseen jannehartikainen2(ät)hotmail.comRISKI ON MUILLEKIN TIELLÄ LIIKKUJILLE, JOS SATUT PYÖRÄN IRROTTUA TULEMAAN NOKKAAN!!!!
KÄYTÄ JÄRKEÄSI!!!!!jos sitä on.- härde
kawasaki250 kirjoitti:
RISKI ON MUILLEKIN TIELLÄ LIIKKUJILLE, JOS SATUT PYÖRÄN IRROTTUA TULEMAAN NOKKAAN!!!!
KÄYTÄ JÄRKEÄSI!!!!!jos sitä on.saksassa noi on yleisessä käytössä ja laillisia... ja yksi 5mm on niin pieni asia että ei pitäisi aiheuttaa vaaratilanteita. tietenkin hankin pidemmät pultit ja noi levikepalathan on lailliset jos ne on kiinteästi kiinni joko vanteessa tai siinä jarrulevyn vieressä. ruuvi tai pari riittää kunhan ne pysyy paikoillaan. itse ajattelin ruuvata ne vanteisiin kiinteästi kiinni ja sen jälkeen tasapainottaa vanteet niin ei pitäisi olla mitään hätää...
- Samiiiiiiiii
Eiköhän ne ole ihan lain puitteissa jos kiinnität sovitepalat vanteisiin hyvin. Jos taas laitat sovitepalat vaan väliin ja sattuu onnettomuus niiden takia, niin silloin olet kusessa, eikä vakuutusyhtiö maksa vahinkoja
- SuperOpa
tehdä ne laserilla, mutta tarvii mittoja-> keskireiän halkaisija, pultin reikien halkaisija ja lätkän ulkohalkaisija.
- härde
SuperOpa kirjoitti:
tehdä ne laserilla, mutta tarvii mittoja-> keskireiän halkaisija, pultin reikien halkaisija ja lätkän ulkohalkaisija.
paljonko pyydät hintaa jos teet sellaset
- SuperOpa
härde kirjoitti:
paljonko pyydät hintaa jos teet sellaset
ois 30e plus postikulut materiaali ois rst/hst
- härde
SuperOpa kirjoitti:
ois 30e plus postikulut materiaali ois rst/hst
saako tuolla 30e hinnalla kuinka monta levikepalaa, pistä mulle sähköpostiosottees vaikka osoitteeseen janneharikainen2(ät)hotmail.com
- Tepa
Tommis Billet tekee niitä, ja on lailliset.
Pultataan kiinteästi..
Eikä ole kovin kalliit!Tai...elämä on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271306
- 98973
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25907Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat297789- 95748
- 109656
- 34648
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140589Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581