vanteen levikepalat

härde

haluisko joku ehkä ammattikoulussa opiskeleva sorvata mulle rosterista tai alumiinistä sellaset 5mm paksut palaset vanteen ja jarrulevyn väliin, tai jos jollain on myydä sellaset tai tietää jonkun paikan mistä niitä saisi halvalla niin kertokoon. pulttijako on 4x100 ja jos kiinnostaisi ottaa projekti vastaan niin voin antaa tarkemmat tiedot

10

1639

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sorvin omistava

      niitä sorvata, mutta kun niiden käyttö on laissa erikseen kielletty. Parempi suosiolla ostaa sopivalla offsetillä olevat vanteet...

      • härde

        paljonko maksaisi jos sorvaisit mulle sellaset, omalla vastuulla ajelen niillä ja tiedän riskit ja tiedän että ne on laittomat.

        muttaku oon ihastunu yksiin vanteisiin ja ne on pakko saada. eikä niitä saa sopimaan muuten ku levikepaloilla.

        ootko ennen tehnyt sellasia/osaisitko tehdä ns. keskittävät?

        jos privaviestiä haluat lähettää niin mailaa osoitteeseen jannehartikainen2(ät)hotmail.com


      • härde kirjoitti:

        paljonko maksaisi jos sorvaisit mulle sellaset, omalla vastuulla ajelen niillä ja tiedän riskit ja tiedän että ne on laittomat.

        muttaku oon ihastunu yksiin vanteisiin ja ne on pakko saada. eikä niitä saa sopimaan muuten ku levikepaloilla.

        ootko ennen tehnyt sellasia/osaisitko tehdä ns. keskittävät?

        jos privaviestiä haluat lähettää niin mailaa osoitteeseen jannehartikainen2(ät)hotmail.com

        RISKI ON MUILLEKIN TIELLÄ LIIKKUJILLE, JOS SATUT PYÖRÄN IRROTTUA TULEMAAN NOKKAAN!!!!
        KÄYTÄ JÄRKEÄSI!!!!!jos sitä on.


      • härde
        kawasaki250 kirjoitti:

        RISKI ON MUILLEKIN TIELLÄ LIIKKUJILLE, JOS SATUT PYÖRÄN IRROTTUA TULEMAAN NOKKAAN!!!!
        KÄYTÄ JÄRKEÄSI!!!!!jos sitä on.

        saksassa noi on yleisessä käytössä ja laillisia... ja yksi 5mm on niin pieni asia että ei pitäisi aiheuttaa vaaratilanteita. tietenkin hankin pidemmät pultit ja noi levikepalathan on lailliset jos ne on kiinteästi kiinni joko vanteessa tai siinä jarrulevyn vieressä. ruuvi tai pari riittää kunhan ne pysyy paikoillaan. itse ajattelin ruuvata ne vanteisiin kiinteästi kiinni ja sen jälkeen tasapainottaa vanteet niin ei pitäisi olla mitään hätää...


    • Samiiiiiiiii

      Eiköhän ne ole ihan lain puitteissa jos kiinnität sovitepalat vanteisiin hyvin. Jos taas laitat sovitepalat vaan väliin ja sattuu onnettomuus niiden takia, niin silloin olet kusessa, eikä vakuutusyhtiö maksa vahinkoja

      • SuperOpa

        tehdä ne laserilla, mutta tarvii mittoja-> keskireiän halkaisija, pultin reikien halkaisija ja lätkän ulkohalkaisija.


      • härde
        SuperOpa kirjoitti:

        tehdä ne laserilla, mutta tarvii mittoja-> keskireiän halkaisija, pultin reikien halkaisija ja lätkän ulkohalkaisija.

        paljonko pyydät hintaa jos teet sellaset


      • SuperOpa
        härde kirjoitti:

        paljonko pyydät hintaa jos teet sellaset

        ois 30e plus postikulut materiaali ois rst/hst


      • härde
        SuperOpa kirjoitti:

        ois 30e plus postikulut materiaali ois rst/hst

        saako tuolla 30e hinnalla kuinka monta levikepalaa, pistä mulle sähköpostiosottees vaikka osoitteeseen janneharikainen2(ät)hotmail.com


    • Tepa

      Tommis Billet tekee niitä, ja on lailliset.
      Pultataan kiinteästi..
      Eikä ole kovin kalliit!Tai...elämä on

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1383
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      103
      1085
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      842
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      614
    Aihe