Niin,minulla on Firefoxissa sivun asetukset jotenkin pielessä,kun esim.tätäkin kirjoittaessani ruudun oikeassa ja vasemmassa reunassa on tyhjää valkoista reunusta n.8 cm.Voisiko joku ystävällinen neuvoa,miten sais sivut koko näytön kokoiseksi?Yritin rassata tuolta tiedosto-kohdasta sivun asetuksia,mutta en saanut sieltä mitään aikaiseksi.Fonttikoko on normaali,mutta sivua pitäis saada siis levennettyä.Kiitos jos viitsitte auttaa!!
Mistäköhän johtuu...
18
824
Vastaukset
- nuoli sivun
reunaan kun se muuttuu kaksipåiseksi niin vedä laitaa kohti.
- sama
kun ei ole reunoja muualla kun näytön ihan laidoissa.Kyllä mie totakin kokeilin,muttei toimi tässä tapauksessa.
- neliö
Siellä ylänurkassa on miinus, neliö ja
plus merkit. Napsauta hiirellä sitä neliöä.
Siitä sivun pitäisi tulla koko näytön kokoiseksi.- sama taas
ei oo kysymys siitäkään.Näyttö on kokoruudun kokoinen muuten,mutta kummassakin sivussa on senttikaupalla tekstitöntä ja kuvatonta,valkoista aluetta.Ulottuu pystysuunnassa ylhäältä alas,muttei sivusuunnassa laidasta laitaan.Eli esim.tämäkin sivu,mihin nyt tekstiä kirjoitan,on näytön keskellä ja n.20 cm leveä.Näyttö on kuitenkin n.35 cm leveä.
- Fox
sama taas kirjoitti:
ei oo kysymys siitäkään.Näyttö on kokoruudun kokoinen muuten,mutta kummassakin sivussa on senttikaupalla tekstitöntä ja kuvatonta,valkoista aluetta.Ulottuu pystysuunnassa ylhäältä alas,muttei sivusuunnassa laidasta laitaan.Eli esim.tämäkin sivu,mihin nyt tekstiä kirjoitan,on näytön keskellä ja n.20 cm leveä.Näyttö on kuitenkin n.35 cm leveä.
Sama täällä ja käytän Adblockeria.
Noi reunat "normaalisti" taitavat olla mainoksilla täytettyjä.
Sivun rakenne on tarkoituksella tehty, että tekstialue on keskellä ja mainoksille jää tilaa.
Rakenne on toteutettu taulukoilla ja div-elementissä on määre = keskitetty - ketku.
Fox kirjoitti:
Sama täällä ja käytän Adblockeria.
Noi reunat "normaalisti" taitavat olla mainoksilla täytettyjä.
Sivun rakenne on tarkoituksella tehty, että tekstialue on keskellä ja mainoksille jää tilaa.
Rakenne on toteutettu taulukoilla ja div-elementissä on määre = keskitettyOuto juttu jos tollasta on. Ei se kuulu asiaan. Käy kysymässä tuolta (ei tarvii kai rekisteröityäkään jos ei halua)
http://firefox.maayas.net/keskustelu/
Siellä on asiantuntijoita eikä tule tyhmiä vastauksia.
- ketku.
saaran kysymys ja vastaukset tossa alempana:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=108&conference=4500000000000301&posting=22000000008711611Kai se on ihan normaalia, jos siellä on tyhjää tilaa. Täällä koulussa näkyy ihan samalla tavalla. Kotonakin ihan sama juttu eikä se voi mitenkään häiritä.
- ..normaalia..
lammas-jr kirjoitti:
Kai se on ihan normaalia, jos siellä on tyhjää tilaa. Täällä koulussa näkyy ihan samalla tavalla. Kotonakin ihan sama juttu eikä se voi mitenkään häiritä.
Tyhjää valkoista tilaa ruudun molemmissa reunoissa n.8cm....ei kai voi olla ihan normaalia
- ketku.
..normaalia.. kirjoitti:
Tyhjää valkoista tilaa ruudun molemmissa reunoissa n.8cm....ei kai voi olla ihan normaalia
Kaikkea sitä yritetäänkin!!! Jos näytön reunoissa on monta senttiä tyhjää, jossakin on vika.
ketku. kirjoitti:
Kaikkea sitä yritetäänkin!!! Jos näytön reunoissa on monta senttiä tyhjää, jossakin on vika.
Sitten kaipaan tarkennusta. Siis siinä näytössä vai selaimessa on sitä tyhjää tilaa?
Ite ymmärsin sen näin: http://img232.echo.cx/img232/6201/eijummarra0vb.jpg
Ja tuo on ihan normaalia. Tietenkin riippuu näytön resoluutiosta paljonko sitä tilaa siellä on.lammas-jr kirjoitti:
Sitten kaipaan tarkennusta. Siis siinä näytössä vai selaimessa on sitä tyhjää tilaa?
Ite ymmärsin sen näin: http://img232.echo.cx/img232/6201/eijummarra0vb.jpg
Ja tuo on ihan normaalia. Tietenkin riippuu näytön resoluutiosta paljonko sitä tilaa siellä on.Mitäköhä mun kuvassa oli vikaa et piti mennä bannailee tai siis poistaa.
Tos hostin toiseen paikkaan: http://server5.theimagehosting.com/image.php?img=eijummarra.jpg- metrimittaus
lammas-jr kirjoitti:
Mitäköhä mun kuvassa oli vikaa et piti mennä bannailee tai siis poistaa.
Tos hostin toiseen paikkaan: http://server5.theimagehosting.com/image.php?img=eijummarra.jpgVaan käyttämäsi yhteydentarjoajan ip-osoiteavaruus on bannattu (taitaa olla Sonera). Mene sinne uudestaan, mutta ota ensin pois palveluntarjoajan proxy päältä selaimestas.
metrimittaus kirjoitti:
Vaan käyttämäsi yhteydentarjoajan ip-osoiteavaruus on bannattu (taitaa olla Sonera). Mene sinne uudestaan, mutta ota ensin pois palveluntarjoajan proxy päältä selaimestas.
En kyllä tajunnu tosta mitään :D Elisan netti ja kyllä se kuva aikasemmin toimi.
- metrimittaus
lammas-jr kirjoitti:
En kyllä tajunnu tosta mitään :D Elisan netti ja kyllä se kuva aikasemmin toimi.
Mutta, jos on Soneran välityspalvelin (proxy) otettu käyttöön selaimen yhteysasetuksissa, sivua ja kuvaa ei näytetä.
Elisallakin saattaa olla moinen välityspalvelin, katso selaimesi asetuksista.
Tai sitten olet saanut käyttöösi sellaisen ip-osoitteen, joka on tuolla bannattu:
http://img232.echo.cx/img232/6201/eijummarra0vb.jpg
- vikkaa
Joo, jossakin on tosiaan vikaa. Minulla tuota valkoista aluetta
ei ole kuin 3,9 cm. Juu, molemmilla puolin.- metrimittaus
Riippuu ehkä ruudun koosta, tässä 18.1 tuumaa ja resona 1280x1024; vaakaruutuna nyt.Pystyyn käännettynä laidat 3.8 cm.
Kattokaa nyt vaan niitä sivun sorsia... - vikkaa
metrimittaus kirjoitti:
Riippuu ehkä ruudun koosta, tässä 18.1 tuumaa ja resona 1280x1024; vaakaruutuna nyt.Pystyyn käännettynä laidat 3.8 cm.
Kattokaa nyt vaan niitä sivun sorsia...mittaus osoitti samat lukemat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1861837
- 108997
- 94894
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20707- 52684
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174536Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä27515Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;194471