Sovitaan niin, mutta esiinny jatkossa vain Saaripökäleenä, älä minuna, Senssuna, Tapsana äläkä kenään muunakaan vaan koeta pysyä järjissäsi edes vähän.
Jos vyötärönympärykseni kiinnostaa, niin se on sama kuin painoni. Vähän yli 80cm. 2011 se kävi parhaimmillaan 123 sentissä ja painoa oli saman verran.
Tein silloin henk koht voimanostoennätykseni, noin 780kg, että en missään rapakunnossa ollut silloinkaan. Liikaa brenkkua ja ei aerobista harjoittelua.
Pudotin vuotta myöhemmin 29kg pois alle kolmessa kuukaudessa. Loppuvaiheessa treenasin kuusi tuntia päivässä. Sen jälkeen en ole koskaan painanut yli satasta.
Rasvaprosentti on suunnilleen sama kuin viimeisessä ottelussa.
Sinulla on täysin männikössä minäkuvasi ja käsitys siitä mitä on hyvä kunto tai normaali kunto, tai mitä edes on liikunta ja mitkä hyödyt siitä on. Sinun pitäisi katsomalla peiliin tietää mitä liikkumattomuus tekee ihmiselle.
Aloitin karaten 13 vuotiaana, mutta liikunnan olin aloittanut jo paljon aiemmin ja pelannut Lahden Reippaan junnuissa futistakin. Lenkkeily ja pyöräily oli pakollista jo 7 vanhana, kun kouluun ei muulla päässyt eikä kavereille.
Olin karannut fillarilla tädin maatilalle kylään 8km päähän heti kun sain apupyörät pois fillarista. Vanhemmat soitteli kaikki läpi ja siellähän olin juomassa kaakaota ja syömässä vohvelia.
Koulussa ykkönen urheilussa aina, kun kaikki lajit lasketaan, armeijassa kirkas ykkönen, karatessa seuran kahden parhaan joukossa ja hävetä ei tarvi kun se toinen oli Nietosvuoren Hanski.
Muay Thai olisi ollut menestyslaji minulle mutta onnistuin rikkomaan polveni niin pahasti että sitä ei saatu koskaan ihan kuntoon ja jouduin varomaan sitä. Se oli tiedossa myös joillakin vastustajillani ja armoahan kehässä ei anneta että "joo varon sun polvea, oliko jokin muukin paikka kipeä?"
Etuja oli kovimmat lyönnit mitä Suomesta löytyi. Vain pari raskaansarjan nyrkkeilijää löi kovempaa. Ulottuvuutta (reach) 192 senttiä ja etukäden napaukseni 15 sentin päästä oli kovempi kuin monien nyrkkeilijöiden takakäden täysi laaki.
Erikoisuutena oli vielä hyvin elastinen lantio ja erittäin läheltä lähtevä sivupotku sipuliin joka tuli huomaamatta vastustajan vasemman olan yli juuri kun oli aikeissa ottaa taka-askeleen. Moni ei tiennyt mitä tapahtui, ennenkuin se kerrottiin hänelle.
Lyöntivoima on sellainen asia, että treenamalla loputtomiin sen saa omalle tasolleen, mutta kaikki eivät lyö koskaan kovaa, vaikka treenaisi koko ikänsä ja murjoisi penkistä 300 kiloa.
Siinä on motorista mystiikkaa ja sähköä, joka ei aukea koskaan kuin harvoille taistelijoille. Kiinalaiset ymmärtää asian parhaiten ja se tunnetaan qi tai chi- voimana, jossa keho ohjaa kaiken energian yhteen pisteeseen.
2010
PS: Katselehan sinä punkero vielä muutaman kerran se Karate Kid, ja mene sitten vahaamaan naapurin auto ja maalaa aita.
Olen täydellinen, mutta valokuvauskiellossa koska nykyisellään olen vyötärölihava.
Anonyymi-ap
2
119
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvin vastattu Hankasalmen rasvamaksalle! Kiitos! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1411193
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061081- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.116966Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949