Pitääkö kesäkuussa varata etukäteen hostelli Amsterdamista vai voiko luottaa että vapaata löytyy varaamattakin? Et onko tyhmää tilata vaan lennot ja painella suoraan hostelliin sen kummempia etukäteisvarauksia tekemättä?
Pitääkö varata etukäteen majoitus damista?
4
895
Vastaukset
- damiin
Yksi tyhmä on ainakin vain lentämässä sinne, luotto siihen, että majapaikka löytyy sitten on kova...
- Amen
Onhan se merimieskirkko Rotterdamissa, jos meinaa taivasalle jäädä....
www.merimieskirkko.nl - Amen
oikea on www.finsekerk.com
- dam(n)
Mita noi hostellit tekee taalla aika paljon, on etta ne laittaa lapun jossain vaiheessa alkuillasta oveen etta ne ois taynna,mut oikeesti ne on vaa hieman laiskoja ja ottaa sen myohemmin illalla pois.Tarvii teha vahemman toita ihmisten kanssa ja on paljo porukkaa jotka vasta baari-illan jalkee aamuyosta huomaa tarvitsevansa majapaikan, joten hostellit saa kuitenkii rahansa. Eli pointti:ei kannata lannistua jos kaikki paikat nayttaa olevan taynna.Oota vaa hetkinen, tai jos on oikee hata: soittakaa mulle, sohvalle mahtuu aina reippaita suomalaisia matkaajia!:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1561400Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli501123Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi48910Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva169907Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus75900Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e36845- 56778
Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy195748Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0
Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali151743Ootko sä oikeasti sinkku?
Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥42736