Pitääkö kesäkuussa varata etukäteen hostelli Amsterdamista vai voiko luottaa että vapaata löytyy varaamattakin? Et onko tyhmää tilata vaan lennot ja painella suoraan hostelliin sen kummempia etukäteisvarauksia tekemättä?
Vastaukset 4
- damiin
Yksi tyhmä on ainakin vain lentämässä sinne, luotto siihen, että majapaikka löytyy sitten on kova...
- Amen
Onhan se merimieskirkko Rotterdamissa, jos meinaa taivasalle jäädä....
www.merimieskirkko.nl - Amen
oikea on www.finsekerk.com
- dam(n)
Mita noi hostellit tekee taalla aika paljon, on etta ne laittaa lapun jossain vaiheessa alkuillasta oveen etta ne ois taynna,mut oikeesti ne on vaa hieman laiskoja ja ottaa sen myohemmin illalla pois.Tarvii teha vahemman toita ihmisten kanssa ja on paljo porukkaa jotka vasta baari-illan jalkee aamuyosta huomaa tarvitsevansa majapaikan, joten hostellit saa kuitenkii rahansa. Eli pointti:ei kannata lannistua jos kaikki paikat nayttaa olevan taynna.Oota vaa hetkinen, tai jos on oikee hata: soittakaa mulle, sohvalle mahtuu aina reippaita suomalaisia matkaajia!:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 67988
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K12899En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o45818- 62798
- 60750
- 57687
- 60617
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49617- 67586
- 132569
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.20557Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.30545- 49544
- 29505
- 33497
- 72476
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk33455- 40447
- 24439
- 17430