Nolo tilanne rannalla

Anonyymi-ap

Menin aamulla 8 aikaan rannalle ja siellä ei ollut ketään joten ajattelin mennä alasti ja uin 20 minuuttia ja menin aurinko tuoliin mutta myöhemmin sinne tuli yks saman ikäinen poika ja alkoi tuijottaa mun pimppii ja kysyi sit minuutin päästä saanko hieroo sun pimppii ja se tuntui ihan taivaallisen ihanalta ja mä nukahdan siihen mun pimppi tuntui sen jälkeen niin ihanalta se hiero siinä varmaan tunnin ja mä nukuin ja kun heräsin se poika oli poissa ja ranta oli täynnä ihmisiä ja mä olin ihan ulko alasti ja juoksin alasti kotiin mut onneksi mun koti oli siinä lähellä
Laittakaa omia noloja tilanteita ois kiva kuula et muillakin on käyny jotai oon ite siis 15 V

11

885

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No mulla kävi viereisessä uimalassa joka on pieni mutta joo kävi sillain että olin poikien puolella ja siellä oli joku pieni tyttö sen iskän eikä muita pukkareissa tai saunoissa/pesuhuoneissa se tyttö oli ehkä joku 6-7v ja sit kun sen iskä sanos sille että meen jo tosta vähän eeltä se tyttö kysy multa että "miksi sulla on noin iso pippeli iskällä on tosi pieni voinko tutkii sitä" sit ennen kun olin sanonu mitään se jo alko tutkimaan sitä sit sanoin ehkä noin 5min kuluttua että meen nyt saunaan sit se tyttö meni uimaan ja luulin että saan saunoa rauhassa mutta sitten se tulee sinne saunaan alasti ja sanoo että sanoin isille että meen saunomaan sanoin että okei sit se kysy että leikitäänkö lääkäreitä en ehtinyt taaskaan sanomaan mitään ennenkun se oli jo ottanu mun käden ja laitto sen sen pilluun ja sano että tutki nyt ja se laitto käden mun munalle ja alko koskettelemaan sitä ja hieromaan sitä.

      • Anonyymi

        Pena 56v kirjoittelee


      • Anonyymi

        Vastasit itsellesi, tällä kertaa miehenä. Mitä saat näistä kirjoituksista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastasit itsellesi, tällä kertaa miehenä. Mitä saat näistä kirjoituksista?

        Mitä selität?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä selität?

        Kirjoitusasu kertoo selvästi että aloittaja ja tuo uimahallista kirjoittaja on sama ihminen, samoin alhaalla on toinen hänen kirjoitus.

        Mietin että mitä hän saa näistä kirjoituksista.


    • Anonyymi

      Sellaiset fantasiat sitten sieltä Pertti 56V:ltä

    • Anonyymi

      No olin kotona suihkussa kunnes äiti huutaa että mun pikku veli tulee suihkuun ja mun pitäis pestä hänet koska äidillä ei ollut aikaa ja se tulee ja kysyy miksi sulla on pimppi ja tuijottaa sitä ja mä vaan peittelen pimppiä ja tissejä ja sanon et koska mä oon tyttö ja se kysy et saanko koskee sun pimppiin mä olin sanomassa et saa mutta en ehtinyt kun se oli jo katsomassa ja tuijottamassa kunnes mä lähdin sieltä suihkusta alasti juoksien ja mä sain arestia koska jätin mun pikkuveljen yksin suihkuun
      Mä oon siis 14v ja mun pikkuveli on 6v

      • Anonyymi

        Onko sinulla jo hiuksia siellä alhaalla? Ja kuinka suuret rintasi ovat?


      • Anonyymi

        Kirjoitit toisen viestin omaan ketjuusi, miksi kirjoitat noin huonosti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitit toisen viestin omaan ketjuusi, miksi kirjoitat noin huonosti?

        en luonut tätä viestiä LOL


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en luonut tätä viestiä LOL

        Kirjoitusasu kertoo edelleenkin selvästi että aloittaja on kirjoittanut myös tuon uimahalli kirjoituksen ja tuon suihku kirjoituksen, raukka ei osaa kirjoittaa kovin hyvin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      33
      7621
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4556
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      67
      3201
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2166
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1699
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1677
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      354
      1473
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      14
      1429
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1119
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      276
      1070
    Aihe