Tarvittaisiin PK-seudulta sellainen kakku, osaatko suositella hyvää leipomoa, edullisempi kuin Fazer ei olisi pahitteeksi.
Mistä Prinsessa-kakku?
6
4061
Vastaukset
- ansku
en nyt muista nimeä mutta konallassa on joku leipomo. en muista nimeä mutta ei niitä varmaan monta siellä ole. ei olla pariin vuoteen tilattu mut ennen oli ainaki ihan halvat hinnat ja hyviä
- mie
netistä löytyy siihen ohjeet, ei ole pitkä aika kun telkkarissa pyöri ohjelma nimeltä "liemessä"
siinä tekivät itse sellaisen kakun..
löytyy täältä http://www.mtv3.fi/koti/liemessa/reseptit.shtml?362561 - -T-
Eli ihan tavallisista ruokakaupoista yleensä löytyy prinsessakakkua, muistaakseni pakasteesta. En ole sitä maistanut mutta ainakin pakastealtaan kinuskikakku on ihanaa :)Hinnat varmasti edullisemmat.
- äitee +4
siitä ei syö kun muutama ja päällinen on usein vähän irti jostain. ennemmin kunnon kakku!
- ulalla
..prinsessakakku?
- äitee +4
on sacherkakku, taatelikakku, tiikerikakku, kermakakku ja prinsessakakku. siinä on tavallinen kakku sisällä ja päällä vihreä marsipaanikuori, muoto on puolipallo ja koristeena ruusu. hyvää ja kaunista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221701
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161382Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329982- 61980
- 65826
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen78816- 1770
- 46741
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9671Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta62658