Ihan turhaa...

mutta kirjotmpa kuitenkin!

Tää nyt on ihan turhaa, mutta kirjotan nyt joka tapauksessa. Eli, sillon ennen Sattumasimi pyöri täällä tosi paljon, ja tiesi vastausen melkein joka asiaan. Nyt Sattumasimi on mystisesti hävinnyt johonkin, ja tilalle on tullu Angela. Angelalla on vastaus melkein jokaiseen kysymykseen, ja jaksaa vastata monta kertaa samoihinki kysymyksiin. Ikinä en oo nähny Angelan vittuilevan kenellekkkään... Toivottavasti sä Angela pysyt täällä pitkään, ja vastailet meidän taidottomampien tyhmiin ja vähän viisaampiinkin kysymyksiin. Hyvää kesää kaikille! :)

8

886

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Angela

Voi kiitti sulle, kylläpäs lämmitti sydäntä =)

Olen tosiaan aika vähän aikaa täällä vasta pyörinyt, kun en edes tiennyt aikaisemmin koko The Sims -palstasta! Kaveri käski täältä kysymään jotain Sims-ongelmaa, mikä mulla oli silloin. Pakkohan täällä on sitten käydä yhäkseen lukaisemassa uusimmat jutut. Nytkin tulin vaan laittaan tietsikkaa kiinni..ja täällä sitä taas ollaan =)
      Olen saanut itsekin lähes kaiken tietämykseni pelistä täältä palstalta. Tottakai autan, jos osaan. Onhan meitä täällä, jotka olemme pelanneet pidempään, ja on myös uusia, jotka ei tiedä kauheasti pelistä. En ole vittumainen ihminen, eikä mulla ole tarvetta vittuilla tuntemattomille ihmisille, ei edes netissä. En jaksa ymmärtää, miksi joilakin on...
      No, nyt lähden tästä nukkumaan, että jaksan aamulla töihin. Mutta hyvää kesänalkua sullekin ja kaikille muillekin!

• olis sama akka nimen alla

Niin.

• Jenkkapoo
        olis sama akka nimen alla kirjoitti:

Niin.

Oonhan mäkin vastaillu täällä paljon...mut oon myös pitäny parin kuukauden tauon....eli mun vastaukset useimmat löytyy parin kuukauden takasista viesteistä ^^

• nipa
        Jenkkapoo kirjoitti:

Oonhan mäkin vastaillu täällä paljon...mut oon myös pitäny parin kuukauden tauon....eli mun vastaukset useimmat löytyy parin kuukauden takasista viesteistä ^^

..on tärkeää auttaa toisia. En itse osaa vastata sim2:sen kysymyksiin kun itse en omista sitä. Koitankin sit auttaa noiden 1:sten kanssa häärävien ihmisten kanssa. Ja haluan viellä pyytää anteeksi jos olen vittuillut jollekkin. Kun joskus vaan alkaa savua tulla ulos korvista...

• bogirl

Niin.

Olipa nätisti sanottu Angelalle.. ja minäkin olen sitä mieltä, että Angela on tosi mukava ja osaa tosi hyvin vastata toisten kysymyksiin. Melkein aina kun joku kysyy jotain, niin odottaa että Angela sinne varmaan on ekana vastannut. =)

• !!!!!!!!!!!!!!!!!

Niin.

älä vittu ees viiti

• !!!!!!!!!!!!!!!!!

Niin.

älä vittu ees viiti !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• akat on akkoja ja ukot ukkoja
        bogirl kirjoitti:

Olipa nätisti sanottu Angelalle.. ja minäkin olen sitä mieltä, että Angela on tosi mukava ja osaa tosi hyvin vastata toisten kysymyksiin. Melkein aina kun joku kysyy jotain, niin odottaa että Angela sinne varmaan on ekana vastannut. =)

ei sita tarvi loukkauksena ottaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      76
      2201
    2. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      261
      1810
    3. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      57
      812
    4. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      70
      798
    5. Voi kulta rakas

Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �
      Ikävä
      48
      787
    6. Sano nyt mitä

Sinä oikein haluat?
      Ikävä
      68
      759
    7. Tykkäätkö kuinka

Paljon kaivatustasi?
      Ikävä
      54
      744
    8. Haluathan nainen edelleen?

Että hän saa nauttia sinusta. Kun aika on...
      Ikävä
      65
      737
    9. Oletko kaivattusi

Mielestä hyvä sängyssä🤔
      Ikävä
      71
      725
    10. IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!

Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss
      Maailman menoa
      176
      710
    Aihe