Näissä on tunteiden hallinta vaikea

Anonyymi-ap

Ne joilla on vaikea Adhd ja älyllinen kehitysvamma niillä on uhnakkuus häiriö johon kuuluu, että joku uhkaa, mutta ei kykene toteuttaa uhkaus juttua.


Ja älyllisen kehitysvamman saaneilla on tunteiden hallinta vaikea eli ne ei osaa tunnistaa oman vihan tunnetta kuten myös jos on vaikea Adhd niillä on myös tunteiden hallinta vaikea ja Autismi ihmisten kohdalla joilla on autismi lähellä Lievää älyllistä kehitysvamma niillä on myös tunteiden hallinta vaikea eli nämä ei osaa tunnistaa itse omaa vihan tunnetta.

Ja jos älyllisen kehitysvamman saaneeena olevalle antaa lääkkeitä ne tekee älyllisen kehitysvamman saaneeena joistakin entistä enemmän aggressiivisiksi.

Kehitysvammaisten käytöshäiriöön on syy jos älyllisen kehitysvamman saaneeena oleva ihminen puhuu ja kirjoittaa koko ajan kehitysvamma jutusta sillä on Kehitysvamma Ekko oire
. Kehitysvamma lääkäri sanoi ne joilla ei älyllisen kehitysvamman saaneeena täyty Adhd tai Autismi diagnoosi kriteeri joillakin älyllisen kehitysvamman saaneeena on Kehitysvamma Ekko joka on, että se puhuu ja kirjoittaa yhden vuoden esim kehitysvamma jutusta tai viisi vuotta jos Kehitysvamma Ekko oiretta ei ymmärrä muut ihmiset tämä tekee käytöshäiriöitä jolloin joku uhkaa tappaa vaikka ei kykyne toteuttaa uhkausta vaan sellaisen kohdalla täytyy osata perustella se kielto miksi ei saa kirjoittaa ja puhua kehitysvamma jutusta.

Älyllinen kehitysvammaisten kohdalla se kielto täytyy osata perustella konkreettisesti jolloin se ihminen ymmärtää kiellon.

Ja jos jollain on Kehitysvamma Ekko se ei osaa yksin etsii kaveria ja ihminen joka on kiinnostunut ainoastaan kehitysvamma aiheesta sellainen tarvitsee avun siihen, että löytää kaverin joka on myös kiinnostunut Kehitysvamma aiheesta jolloin ne kaksi ihmistä joilla on älyllisen kehitysvamman saaneeena kehitysvamma aihe kiinnostuksen kohteena niillä ei tule riitaa

Ja kehitysvamma työntekijät ei auta minua löytää kaveria joka on myös kiinnostunut lukemaan kehitysvamma aiheisia ja haluaa kirjoittaa messenger kautta vaan kehitysvamma aiheesta.

Tämä jos joku älyllisen kehitysvamman saaneeena ei saa kaveria jota kiinnostaa sama asia tekee käytöshäiriöitä.

Ja me itse ryhmän vetäjä sano ne jotka ovat kiinnostuneita lukemaan kehitysvamma aiheisia niillä on selvittämättä Adhd tai Autismi.

0

60

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

        Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
        Sinkut
        68
        4903
      2. Haistoin ensin tuoksusi

        Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
        Ikävä
        15
        2320
      3. Olet sä kyllä

        ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
        Ikävä
        26
        1836
      4. Hiljaiset hyvästit?

        Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
        Ikävä
        13
        1546
      5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

        Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
        Maailman menoa
        37
        1530
      6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

        Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
        Särkynyt sydän
        5
        1338
      7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

        Oot mikä oot ja se siitä
        Suhteet
        10
        1257
      8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

        "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
        Yhteiskunta
        13
        1176
      9. Kyllä poisto toimii

        Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
        80 plus
        4
        1171
      10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

        Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
        Ikävä
        15
        1166
      Aihe