Köyhin mies Sysmässä on varmaan henkilö, joka vuokraa ohi verottajan mökkeinä purkukuntoisia kyhäelmiä. On se vaan tosi köyhä.
Vastaukset 13
- Anonyymi
Taidat tarkoittaa tätä TOY-OTA SUZUKI Miestä, mikä on pimittänyt veroja ikänsä. Maksut (Käteisellä) ei vastausta S-postiin.
- Anonyymi
Ei oo köyhin.
- Anonyymi
Köyhä on kuin kirkon rotta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Köyhä on kuin kirkon rotta.
Nuuka ja pihi, hullu ja varas.
- Anonyymi
Ylivoimaisesti köyhin, jos järjen määrällä mitataan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osuit naulan kantaan.
- Anonyymi
Aika köyhä on myös kunnallinen pitkätukka, koska sillä ei ole varaa ostaa edes kampaa siistiytyäkseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Köyhyyttä on monenlaista , joku on olavinnaan köyhä jollei pankkitilillä ole 5milliä !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Köyhyyttä on monenlaista , joku on olavinnaan köyhä jollei pankkitilillä ole 5milliä !
Toihan on tosi köyhä ihminen, ja täytyy kyllä puolet enemmän tilillä olla, että saa edes yönsä nukuttua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toihan on ihan persaukinen!
- Anonyymi
Minkä kautta hän vuokraa mökkejä, jos olisin vuokraamassa Sysmästä mökin.
- Anonyymi
Osta teltta, on tasoltaan parempi, kuin nämä hänen kyhäilmät vuokrakäytössä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osta teltta, on tasoltaan parempi, kuin nämä hänen kyhäilmät vuokrakäytössä.
Ei tänne kannata tulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791762
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109923Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo110783En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209674- 133638
- 52601
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä20590Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 37556