Olen tässä jo piirakoita ym ruokaa tehnyt, sängyt on pedattu. Itse voin nukkua vaikka varastossa, mutta kyllä näitä pitää auttaa. Nyt meillä on näytön paikka kuinka vieraanvaraisia olemme.
Refugees Welcome ❤️
Pakolaiset tervetulleita
21
686
Vastaukset
- Anonyymi
Onneksi löytyy vielä sydämmellisiä ihmisiä.toivottavasti pakolaiset lukevat tätä palstaa niin huomaavat että ovat teretulemast kuhmoon.
- Anonyymi
Pitää alkoo leipomaan miunkin.
- Anonyymi
No tätä palstaa ne varmasti ovat ensimmäisenä lukemassa. Anna mun kaikki kestää..... Kaikkea sitä ihmiset luulee....
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18112058H
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Miullahi sultsinoit ja vatruskoit pöydät täynnä
Tervetuloa sanon sen. Toivoo perukan ukkeli- Anonyymi
Hienoa
- Anonyymi
Meillä on muutama pari villasukkia oli joululahjaksi menossa mutta annetaan niitä tarvitsijoille muutama purkki hirvenliha mukaan
- Anonyymi
Hieno ele tuokin.
- Anonyymi
Myö teurastettiin kaksi sikaa justiinsa niistä riittää syömistä monelle pakoloiselle
- Anonyymi
Meillä on runsaasti palasaippuaa
- Anonyymi
Tytär lähti touhuamaan tulta rantasaunalle. Sulhasehdokkaita odotellessa toivoo perukan appiukkosi
- Anonyymi
Hyvä homma Meillä on kohta pizzayrittäjiä Kuhmossa
- Anonyymi
Kansanedustajat vastustavat Nyt laitetaan Kuhmo nousuun tulee eri alan työntekijöitä
- Anonyymi
Minulla on terävä puukko ja 300 gr vasara varoilta. Jos sattuu pikipää tulemaan vierailulle.
- Anonyymi
Paavo tulee kohta, maksetaanko palkkio ruplissa?
- Anonyymi
Polovinen rajalle vastaanotamaan.
- Anonyymi
Lähimmäisenrakkautta pitää olla tarvittavin määrin, Luoja luoduistaan huolen pitää, kunhan ihmisviha ei pääse valloileen
- Anonyymi
Tämmönen tuli ihan väkisin kyytiin https://f.ylilauta.org/c4/6b/c46b6b6e50789719.mp4
Eikaitsiinä mittää lähimmäisenrakkautta pitää olla - Anonyymi
Kohta on Kuhmossa porukkaa niinku kamarimusiikin aikaan heinäkuussa..... Tulee pyörätelineisiin täytettä, vai jääkö ne vartiukseen?
- Anonyymi
Vartiuksessa olin ny kamarimusiikkipyöriä.
- Anonyymi
jusun kannattaisi mennä Vartiukseen mainostamaan Paulan pilkkejä turvapaikan hakijoille. Mukava tapahtuma jossa kaikilla on kivaa, tietysti limu tarjoilulla😀
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1603004
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541769Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1461734Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1571570- 761502
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3301376The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201238Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m761200- 1581072
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251025