opettajakollega kuittailee

Anonyymi-ap

Olen hämmästynyt, että tietty opettaja joka aamu kun näkee minut ja olen ensimmäisenä työpaikalla, vittuilee minulle kun laitan kahvia ja teetä tulemaan. Sellaista turhanpäiväistä ja joutavaa lörpöttelyä. Olen aamuvirkku ja edellisissä työpaikoissa kukaan ei siitä sanonut, jos ekana opehuonessa. Tykkään aloittaa työt rauhassa. Se vähentää stressiä. Joskus on kivaa olla opehuoneessa, jossa ei ole ketään ja saa nauttia kahvista. Monesti on kiire töissä. Mikä siinä haittaa jos oppitunti alkaa kahdeksalta ja olet 35-40 min aikaisemmin. Olen vuosityöajassa.
Eikö se olisi kivaa kuulla että olet innokas ja ahkera , mutta tuollainen. Sitten kun yhden kerran istuin samassa paikassa, niin huomautti, että olenko ollut siinä koko yön.

4

481

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Samassa työpaikassa, kun olen uusi, niin en tiedä kaikkia asioita, niin kerran pari oon muka häirinnyt opettaja(i)a opehuoneessa, kun on tietokoneella. Saa kait sitä kysyä, mikä missäkin on ja laitanko lisää kahvia tulemaan. Ne on näitä erikoisia naisopettajia. ENPÄ KYSELE ENÄÄ.

• Anonyymi

eikös juuri tuo lyht aika aamulla enne oppitunteja ole opettajille paras aika jutella koulun kehittämisestä ja mahdollista koulun ongelmista ja pedagogisista asioista.
      Luulisi olevan hyvinkin yleistä että opettajat tulevat aamulla reilusti ennen oppitunteja
      valmistautumaan koulupäivään.

• Anonyymi

Vinkki alanvaihdolle: kannattais ne naisopettajat lopettaa työyhteisönsä myrkyttämisen ainaisella valittamisella, pikkumaisuudella, vallankäytöllä, komentelulla jne. Sain tarpeeksi yhdestä vittumaisesta kanslistista jota en enää koskaan halua nähdä.

• Anonyymi

Suurin osa on jostain syystä ollut minulle hankalia naisopettajat. Olen leimautunut, koska olen naimaton. Missä eräiden naisopettajien suvaitsevaisuus: myrkyttäkää vaan ilmapiiriä sekaantumalla toisten töihin. Oli ikävä nähdä joitakin avustajia, nämä eräät naiset yhdessä keskipohjalaisessa kunnassa kohteli lapsia ikävästi ja yksi mies. Meinasin mennä sanomaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      94
      7613
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      37
      4037
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      47
      3586
    4. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3004
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2702
    6. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      45
      2552
    7. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      21
      2504
    8. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      132
      2471
    9. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2419
    10. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      29
      2258
    Aihe