Olen hämmästynyt, että tietty opettaja joka aamu kun näkee minut ja olen ensimmäisenä työpaikalla, vittuilee minulle kun laitan kahvia ja teetä tulemaan. Sellaista turhanpäiväistä ja joutavaa lörpöttelyä. Olen aamuvirkku ja edellisissä työpaikoissa kukaan ei siitä sanonut, jos ekana opehuonessa. Tykkään aloittaa työt rauhassa. Se vähentää stressiä. Joskus on kivaa olla opehuoneessa, jossa ei ole ketään ja saa nauttia kahvista. Monesti on kiire töissä. Mikä siinä haittaa jos oppitunti alkaa kahdeksalta ja olet 35-40 min aikaisemmin. Olen vuosityöajassa.
Eikö se olisi kivaa kuulla että olet innokas ja ahkera , mutta tuollainen. Sitten kun yhden kerran istuin samassa paikassa, niin huomautti, että olenko ollut siinä koko yön.
opettajakollega kuittailee
4
347
Vastaukset
- Anonyymi
Samassa työpaikassa, kun olen uusi, niin en tiedä kaikkia asioita, niin kerran pari oon muka häirinnyt opettaja(i)a opehuoneessa, kun on tietokoneella. Saa kait sitä kysyä, mikä missäkin on ja laitanko lisää kahvia tulemaan. Ne on näitä erikoisia naisopettajia. ENPÄ KYSELE ENÄÄ.
- Anonyymi
eikös juuri tuo lyht aika aamulla enne oppitunteja ole opettajille paras aika jutella koulun kehittämisestä ja mahdollista koulun ongelmista ja pedagogisista asioista.
Luulisi olevan hyvinkin yleistä että opettajat tulevat aamulla reilusti ennen oppitunteja
valmistautumaan koulupäivään. - Anonyymi
Vinkki alanvaihdolle: kannattais ne naisopettajat lopettaa työyhteisönsä myrkyttämisen ainaisella valittamisella, pikkumaisuudella, vallankäytöllä, komentelulla jne. Sain tarpeeksi yhdestä vittumaisesta kanslistista jota en enää koskaan halua nähdä.
- Anonyymi
Suurin osa on jostain syystä ollut minulle hankalia naisopettajat. Olen leimautunut, koska olen naimaton. Missä eräiden naisopettajien suvaitsevaisuus: myrkyttäkää vaan ilmapiiriä sekaantumalla toisten töihin. Oli ikävä nähdä joitakin avustajia, nämä eräät naiset yhdessä keskipohjalaisessa kunnassa kohteli lapsia ikävästi ja yksi mies. Meinasin mennä sanomaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387745Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381955Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911633
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1061004- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4889Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812