Näen naiset pelkkinä seksiobjekteina

Anonyymi-ap

En tiedä mikä minua vaivaa mutta näin se vain on, onko tämä hyvinkin yleistä meillä miehillä?

41

471

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Näen miehet pelkkinä seksiobjekteina enkä tiedä mikä minua vaivaa mutta näin se vain on, onko tämä hyvinkin yleistä kanssapulsuilla?

      Asd

      • Anonyymi

        Keijo lopettaa sinut, jos menet sen ovelle himoinesi ja halunesi. Se ei siedä enää yhtään ovihyökkäystä ilman fataalia reaktiota.

        -nollatoleranssi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keijo lopettaa sinut, jos menet sen ovelle himoinesi ja halunesi. Se ei siedä enää yhtään ovihyökkäystä ilman fataalia reaktiota.

        -nollatoleranssi

        Siis miten IHMEESSÄ Keijo nyt liittyy asiaan yhtään millään tavalla? Tiesitkö, että ovihyökkäykseen yllyttäminen on rikos?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis miten IHMEESSÄ Keijo nyt liittyy asiaan yhtään millään tavalla? Tiesitkö, että ovihyökkäykseen yllyttäminen on rikos?

        Miten muka olen yllyttänyt ketään tekemään ovihyökkäystä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten muka olen yllyttänyt ketään tekemään ovihyökkäystä?

        Tottakai nyt kaikki hyeenat ja korppikotkat lähtee tyypin ovelle asenteella, että vìttu katotaan. Ei neantherdalilaisilla ja erectuksilla ole mitään muuta, kuin aikaa ja ovat kokoajan hakemassa jännitystä elämäänsä, koska KELA maksaa aivan kaiken niille liuska-otsille.

        Ikinä tehneet töitä ja aivan innoissaan ottaa tällaiset haasteet, koska sen jälkeen vankilassa tapaavat vanhoja hyviä ystäviään.

        Jos tulee ruumiita, yllyttäjä saa myös muutaman vuoden kakun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai nyt kaikki hyeenat ja korppikotkat lähtee tyypin ovelle asenteella, että vìttu katotaan. Ei neantherdalilaisilla ja erectuksilla ole mitään muuta, kuin aikaa ja ovat kokoajan hakemassa jännitystä elämäänsä, koska KELA maksaa aivan kaiken niille liuska-otsille.

        Ikinä tehneet töitä ja aivan innoissaan ottaa tällaiset haasteet, koska sen jälkeen vankilassa tapaavat vanhoja hyviä ystäviään.

        Jos tulee ruumiita, yllyttäjä saa myös muutaman vuoden kakun.

        Siis kyllä minäkin tiedän nuo ikityöttömät haaska-elukat, mutta en todellakaan ole yllyttänyt ketään kenenkään ovelle. Totesin vain, että Keijo lopettaa ovihyökkääjät. Sen voi oikeudessa tulkita tarkoittaneen sitä, että tarkoitin Keijon vain poistavan kotirauhanhäiritsijältä tarpeen hyökkäillä syyttömien ihmisten asuntoihin, koska sekin on rikos. Lopettaa sen tarpeen tulla ovelle kutsumatta.

        Saan korkeintaan ehdonalaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis kyllä minäkin tiedän nuo ikityöttömät haaska-elukat, mutta en todellakaan ole yllyttänyt ketään kenenkään ovelle. Totesin vain, että Keijo lopettaa ovihyökkääjät. Sen voi oikeudessa tulkita tarkoittaneen sitä, että tarkoitin Keijon vain poistavan kotirauhanhäiritsijältä tarpeen hyökkäillä syyttömien ihmisten asuntoihin, koska sekin on rikos. Lopettaa sen tarpeen tulla ovelle kutsumatta.

        Saan korkeintaan ehdonalaista.

        Seli seli vítun apina. Matalaotsaisten stalkkereiden provosoinnista väkivallantekoon saa kyllä tuntuvan tuomion. Ei niillä ole niin isot aivot, että tajuaisivat seuraamuksia teoistaan. Raastuvassa tavataan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seli seli vítun apina. Matalaotsaisten stalkkereiden provosoinnista väkivallantekoon saa kyllä tuntuvan tuomion. Ei niillä ole niin isot aivot, että tajuaisivat seuraamuksia teoistaan. Raastuvassa tavataan.

        Älä itse selittele siinä.
        Lauseen: "ei siedä enää ovihyökkäystä ilman fataalia reaktiota." voi tulkita myös siten, että ampuu itsensä seuraavan kerran moisen tapahtuessa. Tuskin sitä tekee imo ofc, mutta oikeudenkäynnissä voi tulkita näin minun tarkoittaneen. Mulla on lakimies, joka kyllä tietää nämä kiemurat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä itse selittele siinä.
        Lauseen: "ei siedä enää ovihyökkäystä ilman fataalia reaktiota." voi tulkita myös siten, että ampuu itsensä seuraavan kerran moisen tapahtuessa. Tuskin sitä tekee imo ofc, mutta oikeudenkäynnissä voi tulkita näin minun tarkoittaneen. Mulla on lakimies, joka kyllä tietää nämä kiemurat.

        Pitäisikö tuon muka tehdä minuun vaikutus? Oikeudessa tavataan.

        ps. On muillakin kuule resursseja, taitoja ja suhteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisikö tuon muka tehdä minuun vaikutus? Oikeudessa tavataan.

        ps. On muillakin kuule resursseja, taitoja ja suhteita.

        Voi kuule, on kokemusta, miten tulee käymään:

        1) Syyteharkintaan meneminen tällaisessa tapauksessa kestää jopa vuosia
        2) Jos syyttäjä kiinostuu keissistä (mikä on epätodennäköistä) niin asia hoidetaan paperilla
        3) Palstalle ominaiset valheet kyllä paljastuu heti käsittelyn alussa

        Olet kyllä aika heikoilla hangilla mua vastaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisikö tuon muka tehdä minuun vaikutus? Oikeudessa tavataan.

        ps. On muillakin kuule resursseja, taitoja ja suhteita.

        On kyllä kireä tunnelma palstalla edelleen. Sehän on terveen miehen merkki että näkee naiset seksiobjekteina ja yhtäkkiä keskustelu onkin jo jotain ainaista ovihyökkäystä. Jos sitä ei olis koskaan tapahtunut niin mistähän täällä edes keskusteltais?


      • Anonyymi
        sauna_timppa kirjoitti:

        On kyllä kireä tunnelma palstalla edelleen. Sehän on terveen miehen merkki että näkee naiset seksiobjekteina ja yhtäkkiä keskustelu onkin jo jotain ainaista ovihyökkäystä. Jos sitä ei olis koskaan tapahtunut niin mistähän täällä edes keskusteltais?

        Juu, toi jo 11 vuotta sitten ovipönkästä alkanut jankkaus saisi jäädä jo vähemmälle. Muiden käyttäjien feikkailu oli kuitenkin melko montakin vuotta melko vähäistä, mutta nyt yht'äkkiä räjähtänyt taas voimiinsa.

        Tuskimpa nyt kukaan on niin idiootti, että oikeasti uskoo aidon Kylmiksen olevan sen jatkuvan ovihyökkäys-spämmäyksen takana.

        Trollien ja häiriköiden energia on loputon.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu, toi jo 11 vuotta sitten ovipönkästä alkanut jankkaus saisi jäädä jo vähemmälle. Muiden käyttäjien feikkailu oli kuitenkin melko montakin vuotta melko vähäistä, mutta nyt yht'äkkiä räjähtänyt taas voimiinsa.

        Tuskimpa nyt kukaan on niin idiootti, että oikeasti uskoo aidon Kylmiksen olevan sen jatkuvan ovihyökkäys-spämmäyksen takana.

        Trollien ja häiriköiden energia on loputon.

        Kylmis miettii sitä asiaa vieläkin 24/7. Oon jutellu sen kans ja jos sille sanoo vaikka että olipa hyvää ruokaa tänään tai hyvä ilma niin ukko sekoaa ja höpöttää että OVELLE ET TULE KUN MULLA ON RETKIKIRVES. Tais olla traumaattinen kokemus


      • Anonyymi
        sauna_timppa kirjoitti:

        Kylmis miettii sitä asiaa vieläkin 24/7. Oon jutellu sen kans ja jos sille sanoo vaikka että olipa hyvää ruokaa tänään tai hyvä ilma niin ukko sekoaa ja höpöttää että OVELLE ET TULE KUN MULLA ON RETKIKIRVES. Tais olla traumaattinen kokemus

        Hetkinen, nyt ei oikein vuosiluvut täsmää. Feikkien pään sekoittama ovipönkkä-video on jo yli 11 vuotta vanha, mutta ilmeisesti sinä teit ovihyökkäyksen vasta 8-9 vuotta sitten?

        -Palstan pitkämuisti


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hetkinen, nyt ei oikein vuosiluvut täsmää. Feikkien pään sekoittama ovipönkkä-video on jo yli 11 vuotta vanha, mutta ilmeisesti sinä teit ovihyökkäyksen vasta 8-9 vuotta sitten?

        -Palstan pitkämuisti

        Kaks eri tapahtumaa. Ensin tuli video ovipönkästä ja myöhemmin ovihyökkäys. Pitkä muistisi pätkii


      • Anonyymi
        sauna_timppa kirjoitti:

        Kaks eri tapahtumaa. Ensin tuli video ovipönkästä ja myöhemmin ovihyökkäys. Pitkä muistisi pätkii

        Kuinka tulet tulevaisuudessa tyydyttämään sadismisi, kun Kylmis on kuollut? Kuka on seuraava uhrisi?

        :O


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka tulet tulevaisuudessa tyydyttämään sadismisi, kun Kylmis on kuollut? Kuka on seuraava uhrisi?

        :O

        Käyn keskiviikkoisin puohitien yleisessä saunavuorossa kauhoittamassa naapurin juopporetkut


      • Anonyymi
        sauna_timppa kirjoitti:

        Käyn keskiviikkoisin puohitien yleisessä saunavuorossa kauhoittamassa naapurin juopporetkut

        Mutta kuvitellaan skenaario, jossa Kylmis on jo kuollut ja tulee niin kova korona-aalto, että lenkki-saunavuorot perutaan pitkäksi aikaa. Kuinka tulet kestämään? Alatko vain hakkaamaan random vastaantulijoita kadulla?

        :O


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, toi jo 11 vuotta sitten ovipönkästä alkanut jankkaus saisi jäädä jo vähemmälle. Muiden käyttäjien feikkailu oli kuitenkin melko montakin vuotta melko vähäistä, mutta nyt yht'äkkiä räjähtänyt taas voimiinsa.

        Tuskimpa nyt kukaan on niin idiootti, että oikeasti uskoo aidon Kylmiksen olevan sen jatkuvan ovihyökkäys-spämmäyksen takana.

        Trollien ja häiriköiden energia on loputon.

        Ihme juttua ovipönkistä. En edes laita ovea lukkoon öisin. Jos Herra peura tulee sisään niin tulkoot.

        -Kylmis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai nyt kaikki hyeenat ja korppikotkat lähtee tyypin ovelle asenteella, että vìttu katotaan. Ei neantherdalilaisilla ja erectuksilla ole mitään muuta, kuin aikaa ja ovat kokoajan hakemassa jännitystä elämäänsä, koska KELA maksaa aivan kaiken niille liuska-otsille.

        Ikinä tehneet töitä ja aivan innoissaan ottaa tällaiset haasteet, koska sen jälkeen vankilassa tapaavat vanhoja hyviä ystäviään.

        Jos tulee ruumiita, yllyttäjä saa myös muutaman vuoden kakun.

        Mistähän aloittajalla oli kysymys?


    • Anonyymi

      Saátanan loiset vìttu että vihaan teitä! Miksei tämä përkeleen mielialalääke ala jo vaikuttamaan? Otin sen jo normaalia aikaisemmin.

    • Anonyymi

      Jossain tietysti vikaa, kuka haluaisi olla sellaisen kanssa joka näkee että on ainoastaan pelkkä seksiobekti. Normaali nainen välttää sellaisia miehiä .

      • Anonyymi

        Jos ihan vakavasti puhutaan, niin kyllähän te naiset olette melko sekopäisiä tuuliviirejä, joilla ei ole minkään laista logiikkaa. Miehet teki virheen, kun antoivat teille äänioikeuden.

        Yleensä ette tajua edes itse, mitä haluatte, mieli ailahtelee tunteiden myrskyssä, jne.


      • Anonyymi

        No ei todellakaan. asia on täysin päinvastoin. Kirjoituksesi täytyy olla provo ja tuskin edes olet nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ihan vakavasti puhutaan, niin kyllähän te naiset olette melko sekopäisiä tuuliviirejä, joilla ei ole minkään laista logiikkaa. Miehet teki virheen, kun antoivat teille äänioikeuden.

        Yleensä ette tajua edes itse, mitä haluatte, mieli ailahtelee tunteiden myrskyssä, jne.

        Hìtto, että pistää vihaksi noi typerät lehmät:

        a) Ensin valkoinen lihaa syövä heteromies rakensi nämä sivistysvaltiot.
        b) Sitten antoi naisilleen äänioikeuden ja osallistumisen politiikkaan.
        c) Mutta sen jälkeen naiset sai vallan ja ovat nyt tuhoamassa tätä oikeiden miesten rakentamaa yhteiskuntaa menkkapäissään tekemillä aivan järjettömillä päätöksillä.

        Naiset kuuluu keittiöön ja huolehtimaan lapsista, miehille kuuluu kaikki älykäs pohdinta, suunittelu, logiikka, strategia, yms. mutta ei niin ei vìttu s**tana!

        ISLAM ottaa vallan. Uskokaa pois.


    • Anonyymi

      Hitto mua ärsyttää se, että nykypäivänä et enää kykene tunnistamaan, että onko sinua lähestyvä viehättävä nainen ihan OIKEASTI nainen ja jos olisikin, niin että onko se maksullinen?

      Mulla on kuitenkin lähes satavarma keino tunnistaa nainen feikiksi tai maksulliseksi: Jos hän osoittaa minkäänlaista kiinnostusta MEIKÄLÄISTÄ kohtaan, kyseessä on trans tai maksullinen.

      -Yksi teoria

      • Anonyymi

        En tiedä mikä,mutta mummut kovasti kiintyvät meikäläiseen. Onneksi ei vielä transmummuja ole vielä tullut vastaan.

        -Kylmis


    • Anonyymi

      Pidät vain asian omana tietonasi. Jätä tuntemattomat naiset rauhaan julkiset paikat ja sisä tilat.Tai saat viellä syyteen seksualisesta häirinästä.

      • Anonyymi

        Meikä ainakin kiertää naiset kaukaa, ettei vahingossakaan tulisi syytettä seksuaalisesta häirinnästä. Valkoinen lihaa syövä heteromies on tosi heikoilla hangilla nykypäivänä.

        :O


    • Anonyymi

      Naisen esineellistäminen on osoitus alkoholistin vajoamisesta eläimen tasolle. Vain omat tarpeet ohjaavat, vailla moraalia ja aitoa rakkautta. Alkoholisti elää valheensa kuplassa ja on sen vanki.

      • Anonyymi

        Ei todellakaan koske meitä kaikkia alkoholisteja. Ei me kaikki olla samanlaisia. Toki miehet ovat kaikessa parempia, kuin naiset, mutta ei se niiden typerien lutkien ihmisarvoa kuitenkaan alenna.


    • Anonyymi

      Tällä palstalla olevilla on. Toivottavasti kuitenkin olet näitä viisaampi etkä huorittele.

    • Anonyymi

      Naiset tulisi pelastaa heiltä itseltään, sillä nehän juuri haalivat tänne sivistysvaltioihin niitä karvaisia heppikiitäjiä Lähi-Idästä. Naisten käytöksessä ei siis ole mitään logiikkaa.

    • Anonyymi

      " En tiedä mikä minua vaivaa.. "

      Älä ole itsellesi noin ankara. Jos naiset olisivat rationaalisempia ja älykkäämpiä, eikä täysin tunteidensa myrskyssä riehuvia hysteerisiä pêrkeleitä, niin sitten kyllä sanoisin sinulle soo soo tuhmeliini. Mutta kun niiden päätöksissä ei ole mitään logiikkaa. Paitsi Riikka Purralla, jolla on isokokoiset aivot naiseksi. Muitakin toki löytyy.

    • Anonyymi

      Jos on yleistä niin kaikki ei sitä puolta itsestään näytä . Sitten on niitä lääppijöitä joilla on vaikea ymmärtä ettei kerta kaikkiaan kiinnosta hönen persoonansa .äen haluaisi olla edes tekemisissä sellaisen ihmisen kanssa joka näkisi minut ainoastaan seksi objekteina
      Joten luulen että sellaiset miehet jäävät aika yksin olemaan .äihminen nähdään ihmisenä eikä minään objekteina

      • Anonyymi

        Mutta miksi te naiset rakastutte aina pitkätukkaisiin alkoholisteihin ja sitten naimisiin menon jälkeen yritätte muuttaa sitä miestä, eli esimerkiksi painostamalla sitä töihin, joita se matalaotsainen luolamies ei ole ikinä tehnyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta miksi te naiset rakastutte aina pitkätukkaisiin alkoholisteihin ja sitten naimisiin menon jälkeen yritätte muuttaa sitä miestä, eli esimerkiksi painostamalla sitä töihin, joita se matalaotsainen luolamies ei ole ikinä tehnyt?

        Eikö naiset tajua, että se heidän jumaloiva isomunainen tyhjäntoimittaja ei tule KOSKAAN muuttumaan? Saat korkeintaan kovasti nyrkkiä naamaan, jos aivan tosissaan yrität pakottaa sitä töihin.

        Naisia en IKINÄ tule ymmärtämään.


    • Anonyymi

      Kyllä se teillä useimmilla noi tuntus menevän itselleni se nautinto naisen kanssa mu jos suhdetta naisen kanssa meinasit pitäs siinä olla jotain muutakin

    • Anonyymi

      Tuolla menolla naiset näkevät sinut pelkkänä elimenä.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      193
      4566
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      122
      2853
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2274
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      133
      2260
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1962
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1526
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      114
      1441
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1362
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1190
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1081
    Aihe