Kipeitä patteja alapäässä

Anonyymi-ap

Moi, mulla on kauhee stressi mikä alapäässäni on. Huomasin eilen että häpyhuuli on arka mutta en aluksi reagoinut sen kummemmin. Myöhemmin yritin katsoa ja sielä oli patteja ne taisi olla aluksi vaan punaisia. Sitten luulin että lähtisi vain puristamalla pois mutta ei lähteny, en saanut mitään ulos. Sen jälkeen pinta oli vähän valkoinen muistaakseni jostakin kohtia ja yksi oli isompi niitä oli siis kolme kaikki samalla puolella. Ne on ollut tänään tosi arkoja ja suurentunut. Se puoli kummalla puolella patit on, on huomattavasti turvonnut/ suurempi. Häpyhuuli on pikkurillin paksuinen. Nyt siis patit on kasvanut ja siinä pinnalla on liilaa ja valkoista. Alueet näyttää nyt enemmän haavoilta eikä erotu selkeästi toisistaan ja ovat suurimmaksi osaksi liiloja mutta epäilen että se on verta kun yritin eilen puristaa niitä. Jäljissä on vähän valkoista/ ruskeaa mutta tosi vähän. Ne on siis laajentunu ja kipeentyny ja eri näköisiä eilisestä verrattuna. Mä oon yritelly googlettaa mutta mikään ei täsmää. En millään haluisi mennä lääkärille sillä olen arka puhumaan tommosesta. On kans ollut suojaamatonta yhdyntää noin viikko tai kaksi sitten mutta ei todellakaan ollut ensimmäisiä kertoja, olen siis vain tietyn henkilön kanssa. Mä oon myös herkkä luonteelta eli en todellakaan pysty puhua kellekkään kun tää teksti jo itkettää. Tuntuu vain että häpyhuuli olisi tulehtunut vain hygienia syistä ja enemmän siitä kun yritin puristella niitä.

7

243

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mulla on myös korona tällä hetkellä ja oon ollu 39 asteisessa kuumeessa kolme päivää tietty kuume on vaihdellut. En siis osaa sanoa onko ollu kuumetta yms. Unohdin mainita että jälkiehkäisypillereitä on myös otettu 4? Googletin vielä ja mainittiin vähäisestä estrogeenin tuotannosta niin onks se ihan mahoton veikkaus? ”Patit” näyttävät nyt enemmän rupin näköisiltä mutta tosi turvonnut silti.

    • Anonyymi

      Klamydia, kondylooma, tippuri ?
      Hopi hopi, tohtorille päin aikaa varaamaan.
      Kyllä tuo sukupuolitaudilta vaikuttaa, ja ne on aina parempi hoitaa/hoidattaa pois.
      Hoitamattomana voivat aiheuttaa esim. hedelmättömyyttä, ja ehkä myös joitain yleisoireita kehossa muutenkin.
      Ja lisäksi on riski, että tautia sairastava saattaa pahimmassa tapauksessa tartuttaa tautia eteenpäin.
      Eihän se ole kivaa mennä lääkärille alapäätään näyttelemään, mutta elämässä tulee tilanteita, että joskus on vähän niin kuin pakko.
      Tsemppiä sulle!

    • Anonyymi

      jälkiehkäisypiri ei suojaa taudeilta. olisko kyseessä kondylooma ja sen syylät

    • Anonyymi

      täällä ei saa mainita sanaa tukupuolitauti . ylläpito poistaa. ja tiedoksi ylläpidolle että ne vaativat aina lääkärissä käynnin

    • Anonyymi

      Onhan se hyvä, että jostain voi neuvoa kysellä, jos ei muualta niin sitten täältä.
      Ja aloittajaa on suositeltu ottamaan yhteyttä lääkäriin.

      • Anonyymi

        ihmettelen vaan että on ollut suojaamattomassa yhdynnässä ja taudit ei ole käyneet edes mielessä


    • Anonyymi

      kondylooman syylistä ei voi tulla mitään ulos koska ovat syyliä ei finnejä. Sun pitää sanoa sun seksikumppanille että menee testeihin. Jos teillä on ollut suusseksiä niin se tauti on myös tullut suuhun . teitkö korona testin vai pelkkien oireitten mukaan teit korona diagnoosin. Korona ei aiheuta sukupuolitautia ja syyliä alapäähän.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      107
      7714
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2852
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2432
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      119
      2155
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1819
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1583
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1436
    8. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1434
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1397
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1359
    Aihe