Moikkelis taas

Onko joulu jo mielessä tai jotain muuta? ;)

Mulla on mielessä vähän yhtä sun toista...

46

530

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kas Tinttu-Liina! Mitäs on arvon neidillä/rouvalla mielessä? Joulusiivousko?

• No ei ole joulusiivous vielä mielessä :))

• Anonyymi

oikein Hyvää pikku joulua kaikille! nyt naisiin.

• Kiitos samoin! ;)
        Lykkyä iltaan...

• Anonyymi

Suomen ei tarvitsisi sellaisena täysin itsenäinä impivaarana noudattaa mitään kansainvälisiä ihmisoikeussopimuksia, mikä olisi hyvin kätevä tilanne tällaisissa itäryssän kanssa käydyissä selkkauksissa. Sen kun rajat kiinni vaan ja antaa tunkeutujien jäätyä metsiin. Tässäkin tilanteessa selainen absoluuttinen suomen täydellisen suvereeni itsenäisyys olisi se tehokkain keino torjua itänaapurin kaikenlainen kiusanteko sekä muukin uhka. Kysykää vaikka perhonääliöltä.

• Mun mielipide on, että jokaisen maan pitäisi saada itse päättää kuka tulee ja kuka ei...

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

Mun mielipide on, että jokaisen maan pitäisi saada itse päättää kuka tulee ja kuka ei...

Suomi ei voi alkaa yhtäkkiä natsisaksaksi tilanteessa. Täysin poissuljettua, vaikka se märkä unesi onkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomi ei voi alkaa yhtäkkiä natsisaksaksi tilanteessa. Täysin poissuljettua, vaikka se märkä unesi onkin.

Siinäkään mielessä ei ole aika alkaa kostaa pakolaisille, koska he ovat täysin Venäjän viranomaisten masinoimana tuotu rajoille. Pikemmin tilanne on Venäjän tahallista aikaansaannosta, ei pakolaisten.

• Anonyymi kirjoitti:

Minä olen sitä mieltä, että pitäisi saada itse päättää keitä tänne tulee.

Minä päästäisin vain oikeasti hädänalaisia. Nämä viime päivinä tulleet eivät sellaisia ole! Piste!

• Anonyymi kirjoitti:

Siinäkään mielessä ei ole aika alkaa kostaa pakolaisille, koska he ovat täysin Venäjän viranomaisten masinoimana tuotu rajoille. Pikemmin tilanne on Venäjän tahallista aikaansaannosta, ei pakolaisten.

Mitään pakolaisia ole, ku pelkkiä hyväksikäyttäjiä.

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

Minä päästäisin vain oikeasti hädänalaisia. Nämä viime päivinä tulleet eivät sellaisia ole! Piste!

Sinäpä et onneksi ole mikään päättäjä. Suomen tulee toimia omien etujen mukaisesti.

• Anonyymi kirjoitti:

Sinäpä et onneksi ole mikään päättäjä. Suomen tulee toimia omien etujen mukaisesti.

Se on harmi, etten ole päättäjä.

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

Se on harmi, etten ole päättäjä.

Emme vaan voi alkaa kansainvälisesti riippumattomaksi. Sitä ei enää kukaan haluaisi etenkään seurakset tajuttuaan. Itäryssä ollut aina arvaamaton, joten parasta vaan olla vahvasti liittoutuneena länteen.

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

Samaa mieltä! Puolan linjalle ja kunnon esteet rajalle!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä lie Suomen etu kun joutilaaksi jäävää äijää puskee ovista ja ikkunoista. Noh, taikaseinä elättää..

• Anonyymi kirjoitti:

Emme vaan voi alkaa kansainvälisesti riippumattomaksi. Sitä ei enää kukaan haluaisi etenkään seurakset tajuttuaan. Itäryssä ollut aina arvaamaton, joten parasta vaan olla vahvasti liittoutuneena länteen.

No ei sen pidä tarkoittaa, että Suomi ottaa kaikki tänne. Ei ne muutkaan maat niin tee.
        Täällä ole varaa ottaa lisää loisijoita.

• Anonyymi kirjoitti:

Samaa mieltä! Puolan linjalle ja kunnon esteet rajalle!

Just niin! On se kumma, että monet maat uskaltaa tehdä rohkeita ja fiksuja päätöksiä, eikä matele kenenkään edessä.

• Anonyymi kirjoitti:

Missä lie Suomen etu kun joutilaaksi jäävää äijää puskee ovista ja ikkunoista. Noh, taikaseinä elättää..

Nuoria miehiä enimmäkseen. Huhu on kulkenut, että Suomessa saa kaiken ylläpidon.
        Voi hitto, ku ärsyttää tuo niin, että ihan haljeta meinaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uusi porvarihallitus on luvannut ainakin leikata reippaasti työttömyysetuuksista. Ehkäpä nämä tällaiset toimenpiteet sitten leikkaavat sitä valtiovelkaa tehokkaasti. Näin ovat siellä valtion ekonomistit sekä kokkarit ja persut keskenään yhteiseen ymmärrykseen tulleet.

• Anonyymi

Myönnetään nyt vaan että T-L on oikeassa! Jos Suomen tyyppiseen hyvinvointivaltioon otettaisiin kaikki halukkaat, tulijoita olisi satoja tuhansia. Sen jälkeen jokainen voisi miettiä tykönään miten tätä sakkia elätetään ja kirpaiseeko omien etuuksien menettäminen, yhteiskuntarauhan romahtaminen jne.

• Anonyymi

Hyvä kommentti, ja kiitos tuosta ylennyksestä - "perhonääliö"...
        Asiaan: 20 000 Ukrainalaista rintamakarkuria vaeltaa Euroopan "markkinoilla" väärennetyin asiakirjoin: passein, lääkärintodistuksineen, syntymätodistuksineen, ajokortteineen yms. Kuinka moni näistä "stasankareista" on päätynyt Suomeen, ja kuinka moni on vielä tulossa.
        Onko suomalaisilla noin lyhyt muisti. Minkä maan (osavaltion Divisioona) hyökkäsi Raatteen tielle. Nyt maamme sotaveteraanien lapset ja lapsenlapset (pääosin naiset) ottavat nämä luvattomat maahantunkeutujat avosylin vastaan. Miksi Suomen edellinen ja jopa nykyinen hallitus alkoi veljeillä Ukrainan kanssa (Orpo hoi!)...
        Tässä näemme yhden ikävimmistä seurauksista. Ja taas on turha alkaa minulle vittuilla. Sotatieteiden Maisterille, Kokkolan Kingsille ja kaupungin viisaimmalle miehelle. Onko selvä?...
        Ilman "työpanostani", ilmatorjuntapäällikkönä 1980-1990 -luvulla, olisi Suomi saattanut olla jo silloin nykyisen Ukrainan asemassa, hah hah haaa!!!...

• Anonyymi kirjoitti:

Myönnetään nyt vaan että T-L on oikeassa! Jos Suomen tyyppiseen hyvinvointivaltioon otettaisiin kaikki halukkaat, tulijoita olisi satoja tuhansia. Sen jälkeen jokainen voisi miettiä tykönään miten tätä sakkia elätetään ja kirpaiseeko omien etuuksien menettäminen, yhteiskuntarauhan romahtaminen jne.

Hyvä kirjoitus! Tuota kannattaa kyllä kaikkien miettiä tarkasti!

• Anonyymi

Suomesta viimein tullut merkittävä länsimainen toimija ja meidän pitäisi nyt sitten alkaa jonkun Venäjän ystäväksi Pohjois-Korean ohella. Ei tällainen vaan kuule käy kuin kaikista mehtäläisimmille persuille tällainen.

• Miten meistä tulee muka Venäjän ystäviä??

• Anonyymi

Tinttu-Liina on varmaankin kokopäivätyössä? Kun et halua tänne loisioita?

• Olen kyllä, mutta en ajattele tätä asiaa sen takia.
        Meillä on avun tarvitsijoita omastakin takaa. Tänne jos tulee tekemään töitä, niin mikäs siinä, sillä veronmaksajia tarvitaan, ei ilmaisen elämän hakijoita

• Anonyymi

Suomen varmasti kannattaisi ryhtyä sellaiseksi täysin itsenäiseksi impivaaraksi. Tätä myös Purrakin väläytteli eduskuntavaalien alla. Olisihan se iso etu olla täysin itsenäinen silleen konaisvaltaisesti.

• No itsenäisyyttä pitää aina jäädä, että voimme päättää mitä täällä omassa massa tapahtuu.

• Anonyymi

Yhdyntä on mielessä

• Vai semmosta... :}

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

Vai semmosta... :}

Miksi Ressun erinomainen kommentti on poistettu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi Ressun erinomainen kommentti on poistettu.

Ehkäpä syy löytyy Tosirealistin peilistä?

• Anonyymi kirjoitti:

Ehkäpä syy löytyy Tosirealistin peilistä?

Tarkoittikohan painu v*****n viestiä...

• On se ihme, että ku raja suljettu ja kaksi vain kävelee läpi, niin nämä otetaan vastaan tuosta noin...

Menee uskottavuus koko touhuun.
      Munatonta touhua!

• Anonyymi

Varokaa. Tinttu-Linttu on sivuston vastaava paikallinen ylläpitäjä. Olen tiennyt tämän jo kautta aikain. Tinttu käyttää muitakin nimimerkkejä. Halveksii ja provosoi keskusteluun osallistujia saadakseen lisäpalstaa mainoksille, hah hah haaa!!!...

• Anonyymi kirjoitti:

Varokaa. Tinttu-Linttu on sivuston vastaava paikallinen ylläpitäjä. Olen tiennyt tämän jo kautta aikain. Tinttu käyttää muitakin nimimerkkejä. Halveksii ja provosoi keskusteluun osallistujia saadakseen lisäpalstaa mainoksille, hah hah haaa!!!...

No hupsista, jäin ihan kiinni...

• Anonyymi

Loistavaa kun kerran kysyit kyllä vaan on joulu mielessä ja kielen päällä myös:) jouluna ostan kaupasta valmitt jouluateriat ja myös vähän peikkojuomaa:) sitä pitää olla..no ainaki vähäsen:/ ja sitte viel oikeen kunnon joulu jubilee fiilis eikä mikään tylsimys fiilis sellainen synkistely syteemi...Mutta mitään sen ihmeempiä en kyllä laita enkä niihin rahaa tuhlaa kuules killinkiäään huvitukset on hävityksiä sanoo wanha wiisan kansa.

• Kuulostaa rennolta! :)

Jäin miettimää, että mitä on peikkojuoma?

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

Kuulostaa rennolta! :)

Jäin miettimää, että mitä on peikkojuoma?

Se on sellaista että alkaa naama vääntyä ja puhe menee hassusksi ja alkaa se joillaki jopa liikkumiseen vaikuttaa,toiset menee jopa ihan sekasin muttei sellaset jotkan osaa ottaa peikkojuomaa kohtuudella niinkuin m inä,Peikkojuoma on viisasten juoma sanoo wanha Kansa se on muuten totta.Toinen nimi sille peikkojuomalle on korvalääke se auttaa muuten esimerkiksi kuuloon tai siten että kuulosta tulee valikoiva kuulee vain niitä asioita joita haluaa kuulla,Niitä on hyvinki erillaisia toisethan e käytä niitä ollenkaan mutta minä käytän kohtuudella..voit minun kanssani tulla jouluna tutustumaan peikkojuoman salaiseen maailmaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Se on sellaista että alkaa naama vääntyä ja puhe menee hassusksi ja alkaa se joillaki jopa liikkumiseen vaikuttaa,toiset menee jopa ihan sekasin muttei sellaset jotkan osaa ottaa peikkojuomaa kohtuudella niinkuin m inä,Peikkojuoma on viisasten juoma sanoo wanha Kansa se on muuten totta.Toinen nimi sille peikkojuomalle on korvalääke se auttaa muuten esimerkiksi kuuloon tai siten että kuulosta tulee valikoiva kuulee vain niitä asioita joita haluaa kuulla,Niitä on hyvinki erillaisia toisethan e käytä niitä ollenkaan mutta minä käytän kohtuudella..voit minun kanssani tulla jouluna tutustumaan peikkojuoman salaiseen maailmaa.

No sepä oli hassua juomaa, kun on tuollanen vaikutus ;)

• Anonyymi

Iskä tänne yksinäisyyttään katkerana purkaa ja haukkuu ihmisiä. Oikein hävettää suvun puolesta mutta kyllä tuo pian lopettaa kunhan saadaan se holhoukseen.

• Toivottavasti se aika koittaa pian..

• Noo, tää meni vähän rajajutuks, mut ootteko kukaan jo alkanu miettimään tulevaa joulunaikaa?

Minä olen jo yrittäny muutamia lahjaostoksia tehdä :)

• Anonyymi

En vieläkään mutta kyllä ne varmaan joulupukki tuo niinku aina ennenki,tuokohan se pukki muuten demareille ja vihreille ja rkp läisille myös lahjoja? olen katsos tätäki asiaa funtsinu tässä,Kokkolan poliisille ainaki on tiedossa munkkikahvit pienet siihen ei liity yhtikäs mitään salaista mutta siis pienet munkkikahvit.Sen lupaan heille tässä julkisesti.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      112
      1431
    2. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      88
      1297
    3. Palsta kysely..

Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott
      Sinkut
      134
      1038
    4. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      964
    5. aivan mieletön ikävä

paha olo 😥🫣 kaipaan sua 😔💔
      Ikävä
      39
      897
    6. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      71
      863
    7. Haluatko naimisiin kaivattusi kanssa?

Alttarille astelette
      Ikävä
      97
      857
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      75
      846
    9. Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa

Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.
      Ikävä
      54
      822
    10. Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun

Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että
      Ikävä
      39
      774
    Aihe