Eniten häiriötä on kunnallispolitiikassa aiheuttanut heppu, joka onkäytännössä esteellinen kaikkeen päätöksentekoon.
Sysmän suurin häirikkö
17
1963
Vastaukset
- Anonyymi
Täytyy vaan todeta, että huvinsa on kullakin. Kai tosta saa jotain mielihyvää, kun aina valitetaan asiasta kuin asiasta. Kyllä tolla keinolla saa vihaisia kuntalaisia Sysmässä, mutta onko jonkin sortin aivopesu tapahtunut henkilöllä ja ei osaa tulla omasta kuplasta ulos.
- Anonyymi
Kalliiksi tulee kunnalle. Mutta ellei muuhun pysty, niin onhan tuokin uravalinta, yleisvalittaja.
- Anonyymi
Niin että kukas hän oikein on ? Missäs häntä voi tavata ?
- Anonyymi
Todennäköisesti bussista luuri korvalla.
- Anonyymi
Jos sulla on sille jotain asiaa, niin ihan turhaa yrittää keskustella. Ei sen puheesta mitään selvää saa.
- Anonyymi
- Anonyymi
Kyllä tuo on myös Sysmän suurin PÖLVÄSTI.
- Anonyymi
Moon kyllä samaa mieltä
- Anonyymi
Tervetuloa tänne kokoomuksen joulukalenteriin...
- Anonyymi
Onko ex K. J 24 luukussa. 🤶
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko ex K. J 24 luukussa. 🤶
Varmaan joo, valstun kanssa seimellä kolmen viisaan ympäröimänä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan joo, valstun kanssa seimellä kolmen viisaan ympäröimänä.
Mistä löytyy tuollainen määrä viisaita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä löytyy tuollainen määrä viisaita?
Pari sitkua ja muutama persujen varavaltuutettu ni siinähän niitä on liiankin kanssa.
- Anonyymi
Mitä on tapahtunut Putinin poskille ?
- Anonyymi
Potoksii 🤢🤔
- Anonyymi
Mä olin häirikkö mä olin häirikkö xD eikös se irwin laula nii
- Anonyymi
https://www.iltalehti.fi/iltv-totuus-minusta/a/c5fdc01b-fd2b-4361-b575-0341ddb4706b .......,,,, x
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa903406Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3422981Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911596Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2441410Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621302Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281051- 741020
- 791017
- 117980
- 72944