Eniten häiriötä on kunnallispolitiikassa aiheuttanut heppu, joka onkäytännössä esteellinen kaikkeen päätöksentekoon.
Sysmän suurin häirikkö
17
1977
Vastaukset
- Anonyymi
Täytyy vaan todeta, että huvinsa on kullakin. Kai tosta saa jotain mielihyvää, kun aina valitetaan asiasta kuin asiasta. Kyllä tolla keinolla saa vihaisia kuntalaisia Sysmässä, mutta onko jonkin sortin aivopesu tapahtunut henkilöllä ja ei osaa tulla omasta kuplasta ulos.
- Anonyymi
Kalliiksi tulee kunnalle. Mutta ellei muuhun pysty, niin onhan tuokin uravalinta, yleisvalittaja.
- Anonyymi
Niin että kukas hän oikein on ? Missäs häntä voi tavata ?
- Anonyymi
Todennäköisesti bussista luuri korvalla.
- Anonyymi
Jos sulla on sille jotain asiaa, niin ihan turhaa yrittää keskustella. Ei sen puheesta mitään selvää saa.
- Anonyymi
- Anonyymi
Kyllä tuo on myös Sysmän suurin PÖLVÄSTI.
- Anonyymi
Moon kyllä samaa mieltä
- Anonyymi
Tervetuloa tänne kokoomuksen joulukalenteriin...
- Anonyymi
Onko ex K. J 24 luukussa. 🤶
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko ex K. J 24 luukussa. 🤶
Varmaan joo, valstun kanssa seimellä kolmen viisaan ympäröimänä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan joo, valstun kanssa seimellä kolmen viisaan ympäröimänä.
Mistä löytyy tuollainen määrä viisaita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä löytyy tuollainen määrä viisaita?
Pari sitkua ja muutama persujen varavaltuutettu ni siinähän niitä on liiankin kanssa.
- Anonyymi
Mitä on tapahtunut Putinin poskille ?
- Anonyymi
Potoksii 🤢🤔
- Anonyymi
Mä olin häirikkö mä olin häirikkö xD eikös se irwin laula nii
- Anonyymi
https://www.iltalehti.fi/iltv-totuus-minusta/a/c5fdc01b-fd2b-4361-b575-0341ddb4706b .......,,,, x
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 213528
- 871774
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa831201Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1561152- 511018
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.52977Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe180926- 61902
- 42866
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis139795