Nyt ei pääse päivittäin asioimaan rajan toiselle puolen, onhan se hirveää., kun trokausta ei pysy enään harjoittamaan. Muuta eikö näitä kaksoiskanalaisa järkytä yhtään se, että Urkainassa heidän omat toisen maan kansalaiset tappavat, murhaava, raiskaavat, kiduttavat vauvista vaareihin järkestelmällisesti kaikkia. Heitä ei järkytä yhtään, että heidän toinen kotimaansa harjoittaa laitonta ihmissalakuljetusta toiseen kotimaahansa tarkoituksena ainoastaan vahingoitaa sitä.
Silti nämä kaksoiskansalaiset elävät kuin mitään ei tapahtuisi. He loukkantuvat kun heidän toisen isänmaansa ei saa yrityksistä huolimatta vahinkoittaa toista isänmaata kaikkilla mahdollisila kieroiluilla ja juonilla. Silti nämä kaksoiskansalaiset kuvitelevat, että asiat eivät koske heitä mitenkään. Kyllä koskee ja heidän olisi syytä valita puolensa. Toivottavasti valitsevat Venäjän ja painuva sinne seuraavaksi 50v.
Rajojen sulkeminen kuulemma järkyttää Venäjn kaksoiskansalaisia ja trokareja.
Anonyymi-ap
3
155
Vastaukset
- Anonyymi
On näitä veribensan ostajia täälläkin. Eilen muuan Imatran nassikka uutisissa sanoi käyvänsä venäjällä harva se päivä. Pakko senkin on trokata - ei pilluralliin saa niin paljon kulumaan.
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18114445V
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Ja ainahan vodka litran ja muutaman korin oulutta voi tuoda samalla kertaa. Tuskin niitä yksin jaksaa juoda ja jos juo, niin ei ainakaan ole rattiin jokapäivä. Ihan hyvä, että rajat suljetaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle471956- 321943
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2931755- 961326
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71258Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101117Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko141106- 221067
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661006- 36970