Saunassa naintia

Anonyymi-ap

Joskus aikanaan teini-ikäisenä jätkänä olin perhetuttavien kanssa porukalla saunassa, oli tuttavaperhe kokonaisuudessaan ja minä parin meidän kaverin kanssa.
Olin katsellut naapurin tyttöäkin sillä silmällä, mutta myös perheen äiti oli reilu 40v iästään huolimatta aikas sexy pimu.
Erään kerran muut olivat jo lähteneet saunasta pois ja jäin naapurin rouvan kanssa vielä saunaan, olimme kyllä myös aloittamassa peseytymistä ja lähtöä.
No, mua jotenkin alkoi panettamaan, tai siis mulla tuli ylipäätään paneminen mieleen ja samalla vilkuilin naapurin perheen äitiä ja hänen herkkujaan ja mulla alkoi seisomaan.
"Noh..!!" hän huudahti, kun huomasi mun kiihoituksen mutta kun seisokki ei alkanut laskemaan ja aloin itsekin nolostumaan ja oli pakko pseytyäkin, niin yhtäkkiä hän tulikin lähemmäksi ja sanoi vaan, että pakkohan tuo on pois saada ja alkoi suutelemaan mua.
No mä kiihotuin kahta kovemmin, aloin oikein vapisemaan sen vuoksi, minkä hän huomasi.
Siinä vaiheessa hän kääntyi ympäri ja nojautui lauteita vasten niin, että oli hyvissä asemissa ja pillu näkyi takaapäin hyvin. sanoio vaan, että laita se sisään ja pane mua, mutta nopeasti ennen kuin joku tulee.
No ei mua tarvinnut toistamiseen käskeä, menin lähemmäksi ja ohjasin terskan pllunhuulien väliin ja kun se oli tarpeeksi hyivn kohdillaan, niin työnsin kunnolla ja aloin naimaan. Pidin häntä vielä tukevasti lanteista kiinni, ettei hän olisi päässyt vahingossakaan tilanteesta pois ja rynkytin oikein kunnolla. Ja hitto kun hänkin alkoi voihkimaan kunnolla ja taisi sanoa jotain rivojakin vielä.
Kielsi kyllä päästämästä sisään, mutta en siinä vaiheessa kyllä kuunnellut enkä välittänyt yhtään, vaan rynkytin menolla ja siinä vaiheessa, kun tunsin olevani lähellä orkkua, niin otin tukevamman otteen hänestä ja työnsin kalun syvemmälle häneen ja annoin kaiken tulla.
Kiljaisi kyllä tukahtuneesti että "Ei helvetti, älä. Mähän kielsin päästämästä sisään.." ja yritti vetäytyä kauemmas, mutta eihän se onnistunut.
Yhdynnän jälkeen oltiin vielä hetki sisäkkäin, kunnes vedin lerpahtaneen kaluni ulos hänestä ja katsoin alapäitämme vielä, miten spermaa valui hänestä ulos ja kuinka kaluni oli spermainen myös ja pillulimainen.
Sanoin vain, että sori mutten kestänyt vetää ulos.
Mutta eihän sille mitään enää siinä vaiheessa voinut. Ja rouva sai nyt mitä halusi, eli seisokkini pois.

82

22108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oikea meininki:)
      Ja kyllähän pelin henkeen kuuluu se, että jos muija haluaa kullin sisäänsä, niin antaa myös miehen laueta sisään.

      • Anonyymi

        Aika ylläri varmaan muijalle kuitenkin, just kieltää, että älä päästä sisään ja sitten alkaakin tykitys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika ylläri varmaan muijalle kuitenkin, just kieltää, että älä päästä sisään ja sitten alkaakin tykitys.

        Mä päästän kanssa oman tyttöystävän sisään aina välillä, vaikka onkin kieltänyt sen.
        Hänellä ei ole pillereitä ja kortsuja ei nyt tule vain käytettyä, kun ne ärsyttää mun kalua, vaikka niiden pitäisi olla tällaisia "käyttäjäystävällisiä" varmuusvälineitä.
        Mulla kalu kipeytyy niiden vuoksi ja ihokin ärsyyntyy.
        Niin siksi käytetään keskeytettyä ehkäisynä. Tai siis "ehkäisynä".
        Mut tyttöystävä tosiaan on vitkutellut niiden pillereiden kanssa jostain syystä kauan aikaa ja olen kyllästynyt odottamaan, niin sillä annan joskus tulla häneen.
        Ei ole huomannut/tajunnut sitä eikä ole ainakaan vielä onneksi tullut myöskään raskaaksi.
        Tosin otollisimpaan kierron aikaan emme panekaan vaan hoitelemme toisiamme muulla tavoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä päästän kanssa oman tyttöystävän sisään aina välillä, vaikka onkin kieltänyt sen.
        Hänellä ei ole pillereitä ja kortsuja ei nyt tule vain käytettyä, kun ne ärsyttää mun kalua, vaikka niiden pitäisi olla tällaisia "käyttäjäystävällisiä" varmuusvälineitä.
        Mulla kalu kipeytyy niiden vuoksi ja ihokin ärsyyntyy.
        Niin siksi käytetään keskeytettyä ehkäisynä. Tai siis "ehkäisynä".
        Mut tyttöystävä tosiaan on vitkutellut niiden pillereiden kanssa jostain syystä kauan aikaa ja olen kyllästynyt odottamaan, niin sillä annan joskus tulla häneen.
        Ei ole huomannut/tajunnut sitä eikä ole ainakaan vielä onneksi tullut myöskään raskaaksi.
        Tosin otollisimpaan kierron aikaan emme panekaan vaan hoitelemme toisiamme muulla tavoin.

        Paljaalla on kivempi, kuin kumilla, joo, mutta kannattaa niitä seurauksia miettiä...En tiedä monesko kerta isälläni oli tuo "ehkäisy " käytössä, kun se sitten petti ja tämän kirjoittaja on eräs esimerkki tuosta voitus-int systeemistä. Kaikkea hyvää muuten teille:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljaalla on kivempi, kuin kumilla, joo, mutta kannattaa niitä seurauksia miettiä...En tiedä monesko kerta isälläni oli tuo "ehkäisy " käytössä, kun se sitten petti ja tämän kirjoittaja on eräs esimerkki tuosta voitus-int systeemistä. Kaikkea hyvää muuten teille:)

        Siis coitus-int:)


    • Anonyymi

      Kyllä sauna ja saunatupa on paras paikka harrastaa seksiä🥰Mulla on niin kiihottavia kokemuksia,anopista,tytärpuolesta,vävypojasta,kaikkien kanssa harrastettu tuhmaa ja kiihottavaa,rivoa touhua🥰🥰

      • Anonyymi

        Anopin suuret rinnat järkyttävillä nänneillä ja aikuisen naisen avoin pillu,tytärpuolen alaston vartalo,pienet sievät rinnat ja niin kiihottava posliini pillu,vävypojan järkyttävän kokoinen kyrpä,kaikkea näitä tullut nähtyä ja koettua,kiihottavaa🥰


      • Anonyymi

        Olis kiva tulla mukaan 🥰


      • Anonyymi

        Olis namia katsella ja pitää tyttöä hyvänä kaksin


      • Anonyymi

        🤤🥰


      • Anonyymi

        Eihän siinä voi kieltäytyä millään.🥰
        Ai että kun vieläpä kahdet kädet vaeltelis pimun vartalolla pesten huolellisesti kaikki paikat ja joistakin paikoista se peseminen kestäisikin melko kauan.
        Ja pimu tietysti pesis meidät myös, varsinkin kyrpiin keskittyen.
        Ja mitä pesun jälkeen tapahtuisikaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän siinä voi kieltäytyä millään.🥰
        Ai että kun vieläpä kahdet kädet vaeltelis pimun vartalolla pesten huolellisesti kaikki paikat ja joistakin paikoista se peseminen kestäisikin melko kauan.
        Ja pimu tietysti pesis meidät myös, varsinkin kyrpiin keskittyen.
        Ja mitä pesun jälkeen tapahtuisikaan...

        Huh huh,tiedän pimun niin hyvin että kaikki kävis,pimu on joskus avautunut hönössä mitä kaikkea on tehnyt...mietippä pieni kokoinen pimu hoitamassa kahta kyrpää nautinnolla,posliinipillu isolla klitoriksella tarjottimella vailla kyrpiä🥰🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huh huh,tiedän pimun niin hyvin että kaikki kävis,pimu on joskus avautunut hönössä mitä kaikkea on tehnyt...mietippä pieni kokoinen pimu hoitamassa kahta kyrpää nautinnolla,posliinipillu isolla klitoriksella tarjottimella vailla kyrpiä🥰🥰

        Kaksi miestä ja pikkupimu🥰
        Nussitais sitä oikein kunnolla kahdestaan.
        Vuorotellen ja tuplana, niin että tyttö olis täynnä kyrpää ja puhkinussittu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaksi miestä ja pikkupimu🥰
        Nussitais sitä oikein kunnolla kahdestaan.
        Vuorotellen ja tuplana, niin että tyttö olis täynnä kyrpää ja puhkinussittu.

        Pimu avautui taas,hän kuulemma tykkää pyllyseksistä🥰Kyllä mä pienen pyllyreijän näin kun pimu pukuhuoneessa retkotti...mieti,pikku pylly pystyssä,pieni pyllyreikä kun odottaen kyrpää🥰posliini pillu iso klitoris pystyssä,siihen olisi kahdestaan hyvä upottattaa kyrvät,tykkään katsella...olis rivoa katsoa kun uporraisit kyrvän pyllyyn🥰🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pimu avautui taas,hän kuulemma tykkää pyllyseksistä🥰Kyllä mä pienen pyllyreijän näin kun pimu pukuhuoneessa retkotti...mieti,pikku pylly pystyssä,pieni pyllyreikä kun odottaen kyrpää🥰posliini pillu iso klitoris pystyssä,siihen olisi kahdestaan hyvä upottattaa kyrvät,tykkään katsella...olis rivoa katsoa kun uporraisit kyrvän pyllyyn🥰🥰

        Tuntuis varmaan yhtä hyvältä mitä kuulostaakin.
        Kova, sykkivä kyrpä pimun pienessä pyllyssä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuntuis varmaan yhtä hyvältä mitä kuulostaakin.
        Kova, sykkivä kyrpä pimun pienessä pyllyssä.

        Just näin,pieni taskuvenus pylly auki ja kyrpää täynnä....niin pieni🥰🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just näin,pieni taskuvenus pylly auki ja kyrpää täynnä....niin pieni🥰🥰

        Päästäispä ihan oikeasti toteuttamaan tämä.
        Olis niin kiihottavaa ja kiimaista.


      • Anonyymi

        Itsekin olin kovana töissä illalla.
        Tuollaiset riettaat taskuvenukset saavat kyllä miehen syttymään.
        Kokoajan tekis vaan mieli päästä painamaan pimua kaksin.🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsekin olin kovana töissä illalla.
        Tuollaiset riettaat taskuvenukset saavat kyllä miehen syttymään.
        Kokoajan tekis vaan mieli päästä painamaan pimua kaksin.🥰

        Kyllä kiihottaa...pientä sievää pimua kahteen äijään pistää panemaan..isoa kyrpää upottaa pilluun ja pyllyyn🥰Katsella kuinka kyrpäsi painuu pyllyyn,pieni pylly aukeaa,niin rivoa,suuri klitoris pystyssä mitä saisi hyväillä...pimu kertoi eilen illalla että jollain panokaverilla on niin iso kyrpä että ei mahtunut pyllyyn,utelin että kuinka iso,tyttö näytti käsillään,huh huh🥰Pimu täysin seksi addikti,oli kiva kuunnella ja hivellä kyrpää🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kiihottaa...pientä sievää pimua kahteen äijään pistää panemaan..isoa kyrpää upottaa pilluun ja pyllyyn🥰Katsella kuinka kyrpäsi painuu pyllyyn,pieni pylly aukeaa,niin rivoa,suuri klitoris pystyssä mitä saisi hyväillä...pimu kertoi eilen illalla että jollain panokaverilla on niin iso kyrpä että ei mahtunut pyllyyn,utelin että kuinka iso,tyttö näytti käsillään,huh huh🥰Pimu täysin seksi addikti,oli kiva kuunnella ja hivellä kyrpää🥰

        Ihanan kiimaista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kiihottaa...pientä sievää pimua kahteen äijään pistää panemaan..isoa kyrpää upottaa pilluun ja pyllyyn🥰Katsella kuinka kyrpäsi painuu pyllyyn,pieni pylly aukeaa,niin rivoa,suuri klitoris pystyssä mitä saisi hyväillä...pimu kertoi eilen illalla että jollain panokaverilla on niin iso kyrpä että ei mahtunut pyllyyn,utelin että kuinka iso,tyttö näytti käsillään,huh huh🥰Pimu täysin seksi addikti,oli kiva kuunnella ja hivellä kyrpää🥰

        Tytärpuoleni halusi eilen taas saunaan,kun ulkosauna on kuulemma niin ihana. No passaa se mulle,ompa silmäkarkkia taas tiedossa🥰Sain saunan lämpimäksi ja mentiin saunalle,puku huoneentakka oli tehnyt pukuhuoneen kuumaksi. Katselin pimua siinä kun riisuttiin,pienet sievät rinnat,pieni pylly ja ihana posliini pillu.Pimu kysyi onko mulla sitä hyvää viskiä,otin hyllyltä pullon ja kaadoin meille 30 vuotista pehmeää viskiä.Pimu oli vähän murheellisen tuntuinen,kysyin mkä on,kuulemma jotain poikaystävä juttuja. Pimu halasi mua ja sanoi ihana että oot olemassa🥰Mentiin saunaan lämmittelemään,katselin pimua,jalat auki lepäsi lauteilla,pikku pillu niin kauniisti auki🥰Pimu pyysi viskiä lisää,hain lasit meille viskiä. Katselin kun hiki tippui pimun nännien kärjestä,oma kyrpäni rupes heräilemään🥰Sit pimu paukautti,sulla on komia terska,jos vetäisit esinahan taakse,näky olis vielä kiihottavampi.Sanoin että mennään jäähylle,pimu pyysi taas viskiä,ja sitten kylmää lonkkua perään,pimu sanoi hän haluaa juoda itsensä rennoksi,sanoin että siitä vaan🥰Pimu äkkiä sanoi,tiedätkö meijän suvun naisilla kaikilla on suuri klitoris,mummolla,äitillä ja mulla. Nieleskelin aijaa,sit tuli huippu,kato vaikka,pimu aukaisi jalat ja näytti,posliini pillun keskellä oli vähän kosteutta sekä iso klitoris törrötti pystyssä🥰Oma kyrpä väkisinkin nousi,pimu kikatti,näyttää toi esinahka rullautuvan itsestään taakse ja nyt nään ison terskan. Sanoin nyt mennään löylyyn,pimu katseli tarkkaan mun kyrpääni. Otetettiin kunnon löylyjä,hikisenä lepäiltiin lauteilla,sanoin meen tekemään pesuvettä,tein pesuvettä ja yhtäkkiä tunsin käden kiveksilläni,jäädyin paikoilleen,pimu puristi kiveksiä ja runkkas kyrpääni takaapäin🥰Sitten pimu sanoi pesisinkö hänet,pesin selkää ja pimu levitti pyllyn,sormeni tunsi pienen pyllyreijän,siiryin eteen pesemään,pimu hipaisin kyrpääni ja sanoi,komia kyrpä,pesin rintoja tunsin kuinka nännit koveni,pesin masua pimun jalat aukeni,pillua kun hankasin tunsin suuren klitoriksen sormeni alla,pimu voihkaisi,huuhtelin ja kyrpäni seisoi kuin rautakanki,sanoin nyt jäähylle pukuhuoneeseen,pimu sanoi,nyt viskiä mulle,kaadoin viskiä lasiin,pimu katseli seisovaa kyrpääni ja joimme viskit,sit pimu vei käden kyrvälleni,isäpuoli,sun kyrpäs valuttaa limaa,toi sormet terskalle ja hieroi,kysyi,haluatko että runkkaan sulta spermat ulos,olin ihan pihalla,pimu sanoi,koita kuinka märkä oon,koitin pillua,aivan märkä,sanoin ei me voida,pimu sanoi,mä olisin halunnut runkata sulta spermat ja nähdä sen,kun mä tykkään katsella sperman lentävän🥰Sanoin,en tiedä,pimu siihen,ei paineita,leikitään sitten seuraavalla saunakeikalla lisää,oot ihana isäpuoli🥰🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tytärpuoleni halusi eilen taas saunaan,kun ulkosauna on kuulemma niin ihana. No passaa se mulle,ompa silmäkarkkia taas tiedossa🥰Sain saunan lämpimäksi ja mentiin saunalle,puku huoneentakka oli tehnyt pukuhuoneen kuumaksi. Katselin pimua siinä kun riisuttiin,pienet sievät rinnat,pieni pylly ja ihana posliini pillu.Pimu kysyi onko mulla sitä hyvää viskiä,otin hyllyltä pullon ja kaadoin meille 30 vuotista pehmeää viskiä.Pimu oli vähän murheellisen tuntuinen,kysyin mkä on,kuulemma jotain poikaystävä juttuja. Pimu halasi mua ja sanoi ihana että oot olemassa🥰Mentiin saunaan lämmittelemään,katselin pimua,jalat auki lepäsi lauteilla,pikku pillu niin kauniisti auki🥰Pimu pyysi viskiä lisää,hain lasit meille viskiä. Katselin kun hiki tippui pimun nännien kärjestä,oma kyrpäni rupes heräilemään🥰Sit pimu paukautti,sulla on komia terska,jos vetäisit esinahan taakse,näky olis vielä kiihottavampi.Sanoin että mennään jäähylle,pimu pyysi taas viskiä,ja sitten kylmää lonkkua perään,pimu sanoi hän haluaa juoda itsensä rennoksi,sanoin että siitä vaan🥰Pimu äkkiä sanoi,tiedätkö meijän suvun naisilla kaikilla on suuri klitoris,mummolla,äitillä ja mulla. Nieleskelin aijaa,sit tuli huippu,kato vaikka,pimu aukaisi jalat ja näytti,posliini pillun keskellä oli vähän kosteutta sekä iso klitoris törrötti pystyssä🥰Oma kyrpä väkisinkin nousi,pimu kikatti,näyttää toi esinahka rullautuvan itsestään taakse ja nyt nään ison terskan. Sanoin nyt mennään löylyyn,pimu katseli tarkkaan mun kyrpääni. Otetettiin kunnon löylyjä,hikisenä lepäiltiin lauteilla,sanoin meen tekemään pesuvettä,tein pesuvettä ja yhtäkkiä tunsin käden kiveksilläni,jäädyin paikoilleen,pimu puristi kiveksiä ja runkkas kyrpääni takaapäin🥰Sitten pimu sanoi pesisinkö hänet,pesin selkää ja pimu levitti pyllyn,sormeni tunsi pienen pyllyreijän,siiryin eteen pesemään,pimu hipaisin kyrpääni ja sanoi,komia kyrpä,pesin rintoja tunsin kuinka nännit koveni,pesin masua pimun jalat aukeni,pillua kun hankasin tunsin suuren klitoriksen sormeni alla,pimu voihkaisi,huuhtelin ja kyrpäni seisoi kuin rautakanki,sanoin nyt jäähylle pukuhuoneeseen,pimu sanoi,nyt viskiä mulle,kaadoin viskiä lasiin,pimu katseli seisovaa kyrpääni ja joimme viskit,sit pimu vei käden kyrvälleni,isäpuoli,sun kyrpäs valuttaa limaa,toi sormet terskalle ja hieroi,kysyi,haluatko että runkkaan sulta spermat ulos,olin ihan pihalla,pimu sanoi,koita kuinka märkä oon,koitin pillua,aivan märkä,sanoin ei me voida,pimu sanoi,mä olisin halunnut runkata sulta spermat ja nähdä sen,kun mä tykkään katsella sperman lentävän🥰Sanoin,en tiedä,pimu siihen,ei paineita,leikitään sitten seuraavalla saunakeikalla lisää,oot ihana isäpuoli🥰🥰

        🥰🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🥰🥰

        Pimu kun sisälle päästiin,kiusas mua todella,laitoin sohvalle pedin,pimu aika tuiskeessa sanoi,katso,levitti jalkansa täysin,posliini pillua hyväili sormella,märkä sormi upposi pilluun ja hieroi klitorista🥰Eikö yhtään tee sun mieli...sanoin olet sä tuhmelini,pimu siihen että ihana olla oma itseni sun seurassa,vei vielä käden mun kyrvälle ja sanoi,tää on ihanan iso kyrpä,isäpuoleni,mä haluun sun kyrpää..hyvä yötä tuhmeliini🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pimu kun sisälle päästiin,kiusas mua todella,laitoin sohvalle pedin,pimu aika tuiskeessa sanoi,katso,levitti jalkansa täysin,posliini pillua hyväili sormella,märkä sormi upposi pilluun ja hieroi klitorista🥰Eikö yhtään tee sun mieli...sanoin olet sä tuhmelini,pimu siihen että ihana olla oma itseni sun seurassa,vei vielä käden mun kyrvälle ja sanoi,tää on ihanan iso kyrpä,isäpuoleni,mä haluun sun kyrpää..hyvä yötä tuhmeliini🥰

        🤤 pimu tarttis kahta kovaa kyrpää, kunnolla ja usein.🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤤 pimu tarttis kahta kovaa kyrpää, kunnolla ja usein.🥰

        Kyllä tarttis,pimu kerran kertoi että pari kaveria oli häntä pannut,ja oli tykännyt🥰Mietippä,pikku pimu posliinipillu auki,ja päästäis kahdella kyrvällä panemaan. pikkupylly pystyssä ja kyrpää pikkupyllyyn ja pilluun,olis kiihottavaa katsella...suuri klitoris pystyssä🥰Häpyhuulet aukeis kun kyrpä uppoaa märkään pilluun,aaahh🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tarttis,pimu kerran kertoi että pari kaveria oli häntä pannut,ja oli tykännyt🥰Mietippä,pikku pimu posliinipillu auki,ja päästäis kahdella kyrvällä panemaan. pikkupylly pystyssä ja kyrpää pikkupyllyyn ja pilluun,olis kiihottavaa katsella...suuri klitoris pystyssä🥰Häpyhuulet aukeis kun kyrpä uppoaa märkään pilluun,aaahh🥰

        Sitä oon miettinyt tässä paljonkin.
        Pitäis vaan saada tehtyä näistä unelmista totta😉🥰
        Kyrpä kovana nytkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä oon miettinyt tässä paljonkin.
        Pitäis vaan saada tehtyä näistä unelmista totta😉🥰
        Kyrpä kovana nytkin

        Samoin kyrpä seisoo🥰Tässä ajattelen kuinka kiihottavaa olis katsella kun pimu hoitaa kahta kyrpää🥰Kuinka kyrpäsi avaisi pimun posliinipillun....niin kiihottavaa...märkä kyrpä uppoaisi pilluun,häpyhuulet nätisti auki,mä hieroisin klitorista..nostaa pimu pylly pystyssä eteen,katsella kuinka suuri kyrpäsi rupeaisi avaan pientä pyllyreikää,pyllynheltat aukenisi🥰terskasi avaisi pikkupyllyn ja lähtisi painumaan pyllyyn🥰kiihottaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin kyrpä seisoo🥰Tässä ajattelen kuinka kiihottavaa olis katsella kun pimu hoitaa kahta kyrpää🥰Kuinka kyrpäsi avaisi pimun posliinipillun....niin kiihottavaa...märkä kyrpä uppoaisi pilluun,häpyhuulet nätisti auki,mä hieroisin klitorista..nostaa pimu pylly pystyssä eteen,katsella kuinka suuri kyrpäsi rupeaisi avaan pientä pyllyreikää,pyllynheltat aukenisi🥰terskasi avaisi pikkupyllyn ja lähtisi painumaan pyllyyn🥰kiihottaa

        Jos vielä sais pimun tuplattua🥰Pyllyyn ja pulluun samaan aikaan,kumpi haluaisit olla🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos vielä sais pimun tuplattua🥰Pyllyyn ja pulluun samaan aikaan,kumpi haluaisit olla🥰

        Pyllyyn ensin.
        Kyllä me sitten ehdittäis kokeilemaan toisinkinpäin ja kun pimu olis kunnolla kiimassa ja huppelissa, niin voitais ehkä koittaa sovittaa kahta sen pikkupilluunkin.🥰🤤
        Vaikka olis isoa saanutkin, niin sitten olis kyllä täynnä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyllyyn ensin.
        Kyllä me sitten ehdittäis kokeilemaan toisinkinpäin ja kun pimu olis kunnolla kiimassa ja huppelissa, niin voitais ehkä koittaa sovittaa kahta sen pikkupilluunkin.🥰🤤
        Vaikka olis isoa saanutkin, niin sitten olis kyllä täynnä.

        Kyllä täytyy sanoa että kiimasta ei tulis loppua,sen verran kuunnellut pimun juttuja🥰Olisi kiihottavaa katsella kun kyrpäsi uppoaisi pikkupyllyyn...olisi kiihottavaa sovittaa kahta kyrpää pikkupilluun,pimu makaisi toisen sylissä kyrpä pillussa,ja sitten toinen alkaisi painamaan kyrpää pilluun,äärimmäisen kiihottavaa ja rivoa ajatella🥰🥰Kuinka pikkupillu olisi kyrpää täynnä...tuntuis aika rivolta panolta🥰🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä täytyy sanoa että kiimasta ei tulis loppua,sen verran kuunnellut pimun juttuja🥰Olisi kiihottavaa katsella kun kyrpäsi uppoaisi pikkupyllyyn...olisi kiihottavaa sovittaa kahta kyrpää pikkupilluun,pimu makaisi toisen sylissä kyrpä pillussa,ja sitten toinen alkaisi painamaan kyrpää pilluun,äärimmäisen kiihottavaa ja rivoa ajatella🥰🥰Kuinka pikkupillu olisi kyrpää täynnä...tuntuis aika rivolta panolta🥰🥰

        Tuollaiselle riettaalle pikkupimulle pitää tehdä kaikki mahdollinen.
        Tuskin vastustelee missään asiassa, vaan vaatii saada lisää kovaa kyrpää.🥰🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuollaiselle riettaalle pikkupimulle pitää tehdä kaikki mahdollinen.
        Tuskin vastustelee missään asiassa, vaan vaatii saada lisää kovaa kyrpää.🥰🥰

        Oot niin oikeessa,kaikki käy🥰On meinaan jutellut mitä on kokenut...ja kyrpä on pimulle kaikista tärkein🥰Täydellinen seksiaddikti,ja pyllyseksi on kaikista parasta,kyrpää pyllyyn ja paljon,kahteen pekkaan olis hyvä panna,toinen lopettaa niin toinen jatkaa,pylly täynnä spermaa🥰🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot niin oikeessa,kaikki käy🥰On meinaan jutellut mitä on kokenut...ja kyrpä on pimulle kaikista tärkein🥰Täydellinen seksiaddikti,ja pyllyseksi on kaikista parasta,kyrpää pyllyyn ja paljon,kahteen pekkaan olis hyvä panna,toinen lopettaa niin toinen jatkaa,pylly täynnä spermaa🥰🥰

        🥰🥰🤤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuollaiselle riettaalle pikkupimulle pitää tehdä kaikki mahdollinen.
        Tuskin vastustelee missään asiassa, vaan vaatii saada lisää kovaa kyrpää.🥰🥰

        Kyllä kaikki käy pimulle🥰Kyrpää joka aukkoon,pieni pylly ois paras,kiihottavaa ajatella miten avaisit pimun pyllyn,kova kyrpäsi painuisi vasten pyllyreikää,ja itse olisin kyrpä pimun suussa🥰Katselisin kuinka kyrpäsi pumppaa pyllyä auki💋💋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kaikki käy pimulle🥰Kyrpää joka aukkoon,pieni pylly ois paras,kiihottavaa ajatella miten avaisit pimun pyllyn,kova kyrpäsi painuisi vasten pyllyreikää,ja itse olisin kyrpä pimun suussa🥰Katselisin kuinka kyrpäsi pumppaa pyllyä auki💋💋

        Pukilla olisi tällä säkit täynnä lahjoja pimun ihanan tiukkaan pyllyyn.
        Ai kun tekisi hyvää 🤤🥰


      • Anonyymi

        Mitä sä oot vävypojan kanssa tehnyt


      • Anonyymi

        sauna suihinotot on ihania mua imettiin ja imin samalla


    • Anonyymi

      Saunassa en tykännyt nussia.. mutta pikkuserkku naista suihkussa takaapäin.. oli kyllä nannaa.oli niin hiton kiihottavaa panna ja hieroa hänen pieniä mutta kiinteitä rintoja😋

      • Anonyymi

        Tiedän tunteen🥰🥰🥰🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän tunteen🥰🥰🥰🥰

        Varmaan aika jakomielitautista keskustella itsensä kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan aika jakomielitautista keskustella itsensä kanssa.

        Eikös jakomielitautisella ole vähintään 2 eri persoonaa, ellei useampiakin?
        Eli ei välttämättä ole varsinaisesti sekopäistä puhua itsensä kanssa, ainakaan näin maalaisjärjellä ajatellen..:D


    • Anonyymi

      Olitko se sinä,ensin toisen huoneen pöydällä missä ihailin sinun kaunista posliinia 😋 sitten nain sua suihkussa takaapäin

    • Anonyymi

      Nuorena miehenä saunoin vaimon kanssa vuokramökin ulkosaunassa. Vaimo kiihottui siinä saunoessa ja meni alalauteelle kontalleen. Olin jo pesuhommissa ja mulla seisahti heti ja menin hänen taakse, seisoin lattialla. Juuri ja juuri varpaillani ylsin naimaan häntä. Siinä naidessa kuvittelin naivani pitkää tuttua naista (seisaaltaan takaapäin...)
      Olin työreissulla työkaverinaisen kanssa ja mulle sattui saunallinen hotellihuone. Syötyämme ja hieman juotuamme päädyttiin saunomaan yhdessä. Tilanne päätyi naimiseen siten, että hän oli alalauteella puolimakuulla ja minä nain edestäpäin. Kuuma kiuas vieressä oli kuumaa...
      Kolmas kerta sattui vaimon siskon tytön kanssa, kun olimme meillä kahdestaan. Meillä oli ennestään pientä yhteistä, joten päädyimme yhdessä saunomaan. Mulla seisoi jo mennessä, kun tiesin mitä on tulossa. Aloin nuolemaan lauteilla hänen pillua ja hetken päästä tuikkasin kaluni sisään. Mulla alkoi puuskututtamaan kuumuudesta johtuen ja menimme jatkamaan suihkun puolelle. Hän on pitkähkö nainen ja meni kädet seinää vasten pyllistäen minulle. Minä työnnyin sisään ja hoidettiin homma loppuun.
      Nuorempana jaksoi saunassakin, mutta ei uskalla enää näin lähes seitsemänkymppisenä.

      • Anonyymi

        Mulla oli lähes samanlainen saunominen kuin tuo kolmas, vaimon veljen vaimon Merjan kanssa. Olin heillä auttamassa remppahommissa hänen miehensä ollessa silloin työreissussa. Päivän hommien jälkeen juotiin muutamat janojuomat ja niistä rohkaistuneina päätettiin mennä yhdessä saunaan. Siellä kävi lähes samoin kuin sulla.
        Saunottuamme ja syötyämme ja hieman lisää juoneinakin päätimme mennä jatkamaan seksihommia sänkyyn. Merja imutti ensin minua ja sen jälkeen nuolin hänen pillua. Siinä tilanteessa Merjan mies soitti ja kysyi, miten menee. Merja sai puhelun loppumaan lyhyeen sanomalla, että olen jo nukkumassa eikä saa häiritä. Siitä jatkettiin lähetyssaarnaaja-asennossa ja aiemman purkaukseni johdosta kestävyyteni oli kohdillaan. Rakasteltiin puolitoista tuntia, ennen kuin sain orgasmin ja sitäkin piti vauhdittaa takaapäin panemisella. Merja sai neljä orgasmia rakastelumme aikana. Se oli paras ja tasokkain rakasteluni ja on edelleen.


    • Anonyymi

      Naisystäväni tykkää jostain syystä pikaseksistäkin ja olen itsekin kyllä tykästynyt siihen, vaikka usein kyllä haluan pidemmän kaavan mukaan.
      Nautin siitä, mitä pidempään saan olla naisystäväni sisällä.
      Mutta kuitenkin.
      Hän on nyt muutaman kerran tässä viime kuukausien aikana kinunnut mut pikaseksiin.
      Esim hänellä on edellisestä suhteesta aika pieni muksu, niin monesti viikonloppuna hän laittaa muksulle jonkun lastenohjelman pyörimään telkusta ja kun hän tulee takaisin sänkyyn, niin tekee aloitteen seksiin ja sanoo vielä, että nyt nopeasti sitten, ennen kuin pirpana tupsahtaa tuolta telkun äärestä seuraamme.
      Toinen aika vakituinen juttu on, että kun olen alkamassa lähtemään töihin, niin siinä sopivasti ennen tekee aloitteen seksiin, vaikka oltaisiin oltu jo pari tuntia hereillä ennen lähtöajankohtaa.
      Olen vielä oppinut tosiaan aika nopeaksi tuon suhteen.
      Välillä kyllä ihmettelen, miten ehtii saamaan nautintonsa, eli orkun, tuollaisesta, kun usein saan itseni laukeamaan jo max kuudella työnnöllä.
      Mutta ehkä se on se tilanteen nopeus, mikä kiihottaa häntä tai sitten hän jatkaa temppujen jälkeen omin käsin(työaamuisin siis).
      Nukutaan aina alasti ja melkeinpä joka kerta tilanne menee niin, että kun olen jo jalkeilla, niin siirtää peiton tieltä pois, levittää haaransa valmiiksi ja pyytää seksiä. Pane mua, anna munaa tms.
      Ja mä saan erektion jo siinä mutaman sekunnin aikana, kun kömmin hänen päällensä, työnnyn sisään ja teen tosiaan 4-6 työntöä, kun saan jo siemensyöksyn, minkä jälkeen vetäydyn hänestä ulos.
      Kivaa.

      • Anonyymi

        Kuulostaa aivan siltä että sinusta halutaan tehdä isä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa aivan siltä että sinusta halutaan tehdä isä.

        No joo, onhan tuo metkaa. Tai sitten tykkää muuten vain tuollaisesta ja on alkanut näyttää sitä.
        Itseäni joskus kyllä vähän tuskastuttaakin, kun pitäisi jo töihin lähteä kiireellä ja siinä vaiheessa vasta pitäisi alkaa panemaan, vaikka ollaan oltu jo pari tuntia hereillä jne....
        Ja toisaalta kyllä hän nyt mielestäni saisi yritettyä muutenkin kuin pikapanoilla. Mutta on se aina mahdollista, kun naisesta on kyse.
        Haluaa lapsen ja juuri tuolla tavalla, että isäntä "heittää pikaisesti rojut ränniin" lähteissään.


    • Anonyymi

      Me nakuillaan avovaimon kanssa kotona aika usein, tai no, ollaan melkeinpä aina alasti kotona.
      Niin silloin tulee aika usein ja tosi herkästi harrastettua pikaseksiäkin. Jotenkin mukavaa ja ihanan spontaania, kun ollaan valmiiksi alasti ja siinä vaiheessa, kun himot iskee kunnolla päälle ihan sen vuoksi, kun katselee toista alastomana, niin voi samantien kiksauttaa.
      Monesti menee niin, että katselen muijaa ja mulla sesioo melki koko aika valmiina, ja siinä vaiheessa, kun paneminen tulee mieleen, niin ei muta kuin "käsiksi" toiseen ja kalu sisään.

    • Anonyymi

      Höyrysaunassa Yyterin kylpylässä.
      Allasosastolla huomio kiinnittyi muutamiin puserteleviin ja nuoleskeleviin pareihin, emmekä tienneet, että kylppärissä ja päivällä nakualueella oli jonkinlainen sovittu meetinki. Sitten päätimme mennä höyrysaunaan. Minä olin saunassa ensin. Ahdasta oli ja höyryäkin, paitsi lattiatasolla ja vähän ylempänä vain vähän. Hain paikkaa ja oikealta sivulta kuului ääni, että tähän yksi pehva mahtuu. Mies ja nainen tekivät tilaa väliinsä. Tiivistä oli. Kylki toisessa kiini istuttiin. Kiittelin molemmin puolin ja ajattelin siirtyjien olevan eri pareja, kun kahtapuolta näkyi toisella puolella mies ja toisella puolella naishahmot seuraavina. Vieressäni oleva nainenkin erottui hyvin niin läheltä ja istuskeli siinä nakuna rennonoloisesti.

      Sitten naistenpuolen sisääntulija etsi vapaata tilaa kiertäen lauteiden edessä. Vasta lähes kohdallani erotin nilkkaketjusta ja miksei pienestä vauhtiviivasta kyseessä olevan vaimoni. Hän aikoi istua sivummlle alemmalle lauteelle, mutta sanoin, että täällä ollaan ja tule istumaan eteeni. Vierelläni olevat yrittivät hieman siirtyä ja levitin vähän jalkojani. Vaimoni laittoi peflettinsä lauteille jalkoväliini ja ujutti pyllynsä siihen. Pidin häntä vyötäröstä kiinni. Puolittain lekilläni hivelin lanteita ja kylkiä ja nostin kädet tisseille hyväillen niitä. Vedin hänet paremmin itseäni vasten rinnoista kevyesti puserrellen, jolloin vaimo tapaili parempaa asentoa ja siirsi kätensä taakseen ja suoraan kalulleni, joka tietysti jämähti napakasti pystyyn.

      Vaimo haki parempaa asentoa ja sanoi, että ahdasta on, ei meinaa pylly pysyä lauteilla. Mies vierelläni näytti seuraavan tarkkaan asennon hakua ja näki seisovan kaluni ja vaimon käden sillä ja käteni vaimon tisseillä. Hän kumartui lähemmäs ja sanoi, että vaihtakaa asentoa. Varrasta vaimosi aisallasi, niin ei varmasti putoa. Hämmåstyin vähän, enkä osannut sanoa ensin mitään. Mies jatkoi, että vaimonsa on ollut jo täällä kahdesti varrastettuna ja tykännyt, eikä sitä kukaan muu nää kuin hän vaimonsa kanssa kahtapuoltamme. Siinä selvisi, että vasemmalla puolella tiiviisti kyljessäni kiinni istuva nainen olikin hänen vaimonsa. Istuimme siis pariskunnan välissä.
      En tiedä kuuliko vaimon mitä mies sanoi, mutta henkäili kuitenkin syvään.

      Ensin ajattelin, että ei helvata, mutta sitten, että hitto miks ei. Kehotin vaimoa kohottautumaan, niin saadaan parempi istuma-asento ja hänen noustessa vedin jalat yhteen ja hänet takaisin syliin, jolloin hän joutui istumaan jalat harallaan. Kaluni painui hänen takamustaan vasten. Mies vierelläni sanoi, ettei rouva mennyt vielä vartaaseen ja tämän kuuli myös vaimoni. Vaimoni kertoi jälkikäteen, että nainen vierellä oli kuiskannut hänelle reittä hivellen, että rohkeasti vaan, ei täällä muut asiaa huomaa, eikä paheksu jos huomaakin. Vaimo kohotti käskemättä uudelleen pyllyään eteenpäin kumartuen ja minä ohjasin kädellå kalun sisään hänen pilluunsa.
      Mies vierellä kumartui eteenpäin katsellen suoraan vaimon jalkoväliin vetäessäni vaimon rinnoista nojaamaan itseäni vasten. Tunsin kuinka vaimon takamus alkoi tehdä pientä liikettä ja pillunsa kuin imevän kaluani. Mies kohottautui ja sanoi hiljaa, että nyt on rouva tukevasti vartaassa eikä putoa ja näkymä on hyvä. Miehen puheet näyttivät kiihottavan myös vaimoa ja miehen kumartuessa uudelleen alas huomasin vaimon levittävän lisää jalkojaan, sen mitä siinä nyt mahtui.

      Näin, että myös nainen vierelläni kumartui eteenpäin tarkkaan seuraten touhujamme. Pian tunsin kuinka ensin vaimon toinen jalka ja pian toinenkin levisi ihan kunnolla ja minäkin sain tilaa levittää jalkojani. Vaimo kertoi myöhemmin, että ensin mies ja sitten myös nainen olivat tarttuneet hänen nilkkoihin vetäen hänen jalat jalkojensa päälle ihan levällään katsellen kaluni työntymistä pilluunsa ja vieressä istuva mies oli hyväillyt hänen klitoristaan sormillaan. Vaimo kertoi, että oli tuntunut riettaan ihanalle. Pylly pyöri villisti ja vaimon hengitys kiihtyi ja pieniä vaimeita ynähdyksiä kuului.

      Ei kestänyt pitkään kun laukesin vaimon hiljaa vaikeroidessa. Tunsin kaluni varresta, että vaimon pillulla liikkui sormet, mutta siinä vaiheessa luulin hänen itsensä helpottavan oloaan. Kuului vielä pari kirahdusta ja syvää henkäilyä. Pian vastakkaisilta lauteilta kuului naisen naurahdus ja toteamus, että nyt joku kyllä sai orkut. Pariskunta vierellämme laski vaimon jalat irti, kohottautui ja mies sano, että eikö tehnytkin hyvää. Näkymät niin läheltä höyrystä huolimatta olivat upeita.

      Myöhemmin olimme syömässä rantaravintolassa kun paikalle saapui kaksi pariskuntaa ja he hakeutuivat saman pöydän ääreen. Tosin neljälle ei vapaita paikkoja ollutkaan. Niitä näitä säästä ja lomasta juteltuamme mies kysyi vaimoltani saiko hyvän orgasmin saunassa ja kehui vaimoni rohkeutta. Eli he olivat vieressämme ollut pariskunta. He kertoivat tykkäävän leikitellä myös näin ja saada yllytetyksi vieraita pareja villiintymään ja itsekkin nauttivat siitä.

    • Anonyymi

      Yyteristä vielä.
      Pariskunnat olivat samaa porukkaa, mutta toinen pari ei ollut kanssamme höyrysaunassa. Meille selvisi kylpylässä olevan useita pariskuntia, jotka kokoontuvat pienen mukavan tuhmailun merkeissä aina silloin tällöin ja parejakin vaihdellaan.
      He kyselivät kiinnostaisiko meitä liitttyä mukavaan ja rohkeaan rinkiin, olimmehan höyrysaunatapahtumien perusteella rohkeaa väkeä ja rouvakin niin nätti varsinkin varrastettuna.

      Silmäilimme toisiamme vaimo punaisena poskiltaan. Emme tyrmänneet asiaa suoraan ja lupasimme harkita ehdotusta. Meiltä kyseltiin viivymmekö kylpylässä pidempään ja kerroimme olevamme vielä kaksi yötä ja lähtevämme maanantaina pohjoiseen. Sittenhän tapaaamme huomenna rannalla. Heidän porukkaansa kokoontuu siellä kymmenestä lähtien naturistialueella eli dyyneillä, vaikka on puhuttu ettei sellaista aluetta virallisesti ole ja on ennustettu huomiseksi kaunista lämmintä säätä.
      Lähtiessämme saunassa vieressämme istunut mies vielä tarttui vaimoani kädestä ja sanoi, että kannattaa huomenna tulla rannalle, nakuna tietenkin.

      Aamulla vaimo oli aamupalan jälkeen levottoman oloinen ja kellon ollessa puoli 10 paikkeilla kysyi minulta: Menemmekö rannalle. Kysyin haluaako, johon hän, että voidaanhan sitä käydä ottamassa vähän aurinkoa ja uimassa. Siellä nakualueellako kysyin. Eihän sellaista täällä enää ole. Niin ei virallisesti mutta kuulithan eilen, sinua erityisesti pyydettiin nakuna. Pyyhkeet ja uima-asut kassiin ja menoksi. Tietysti ensin vaimo mietti ja sovitteli sopivaa ranta-asua. Vähän kiusasin ja lopulta hänellä oli yllään minun valkoinen t-paita ja sandaalit. Pöksyt riisututin vielä pois ja sanoin, ettei niitä tarvitse.

      Hotellilta rantaan ja vesirajan tuntumassa vasemmalle hiekkadyynejä kohti. Näimme, että väkeä valui samaan suuntaa lähinnä rannan keskivaiheilla olevaa puista kulkusiltaa alas taaimman kioskibaarin sivuitse ja siitä rannalta vähän ajan päästä ylös dyynien päälle.
      Pieniä porukoita ja pareja ja osa naisista silpaisi mekkojaan ja asujaan pois jo ennen dyyneille nousua. Kävelimme kapenevaa hiekkarantaa eteenpäin muutamia satoja metrejä. Dyynien päällä näkyi kävelevän neljä viisi miestä alastomina kellekset heiluen. Ilmiselvästi näyttäytyen meille kävelijöille. Sitten vaimo pyörsi ympäri ja sanoi, ettei kai pidemmälle mennä, täällähän on ihan autiota. Käännyimme. Nyt rannalla ei sillä osalla ollut ketään. Silpaisin vaimon paidanhelmasta ja sanoin nyt paita pois. Vaimo kysyi, että tässäkö. Sanoin, että niin kohta noustaan dyyneille. Samalla riisuin sortsini kassiin ja vaimon paita perään.
      Dyyneiltä yksi nakupelle sihttaili meitä heti kamerallaan ja kiivetessämme huonoa polkua dyynien päälle oli heti muutama yksittäinen äijä lähellä tiiraamassa ja ihan reilusti lähinnä vaimoa kuvaamassa ja yhdellä jo kalu kourassa pystyssä. Siitä vaimo hermostui, vetäisi paidan takaisin päälleen, kääntyi ja sanoi, että lähdetään pois, häntä ei kiinnosta tulla vieraiden äijien kuvaamaksi ja runkkauskohteeksi. Siirryimme alas ja takaisin kohti hotellia ja rantaravintolaa. Siellä aika kului perherannalla aurinkoa ottaen ja lekotellen, uikkarit päällä tietenkin.

      Parinvaihtoporukkaan ei tullut liityttyä, eikä sinä iltana kylpylän höyrysaunassa myöskään naitu, vaikka äänistä päätellen näin lähellä tapahtuikin, mutta ei meidän toimesta.

      • Anonyymi

        Teillä saunassa villin kiva kokemus. Kerran yritin, myös Yytetissä saada vaimoa innostumaan saunan höyryissä, mutta ei uskaltanut. Hoki vain, että jos joku tulee ja näkee. Saunassa ei ollut silloin muita kuin yksi ukko toisella sivulla, eikä sieltä olisi erottanut mitään höyryjen seassa.


      • Anonyymi

        Onko harmittanut kun ette menneet dyyneille parinvaihtiporukan mukaan. Vaimosikin mieli olisi selvästi kovasti tehnyt ja sitten jänisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko harmittanut kun ette menneet dyyneille parinvaihtiporukan mukaan. Vaimosikin mieli olisi selvästi kovasti tehnyt ja sitten jänisti.

        No ei ole pahemmin harmiteltu. Onhan tuo emäntä joskus maininnut, että olishan se ollu kiva käydä vilkaisemassa, mutta itsepähän päätti kääntyä ympäri.


    • Anonyymi

      Joskus teininä katselin naapurin muijaa, kun oltiin saunomassa yhdessä ja sillä kertaa kahdestaan.
      Istuskeli vielä hieman hajareisin siten, että näin hänen pillunsa pullottavan aika rivon kiihottavasti reisien välissä ja erektiohan siitä näkymästä tuli samantien. Kalu oli kivikovana jo, ennen kuin edes tajusin, että mulla seisoo.
      Ihme kyllä, antoi mulle.
      Sanoi hieman hymyillen jotain että vai tuollaisia mietit? Sitten kehotti mua saunakamarin puolelle ja sanoi, että saat laittaa sen mun sisään jos haluat tietää, miltä nainen tuntuu sieltä.
      No ei muuta tarvittu, sen verran kyllä että hän käski nuolemaan ekaksi, minkä teinkin ja siinä vaiheessa olin jo ihan holtittoman kiihottunut, kun veti mut päälleen ja ohjasi kaluni oikeaan kohtaan.
      Sinänsä vitutti vaan, kun en tarvinnut kuin 2 tai 3kolme työntöä, kun multa tuli jo.
      Enkä päässyt sitten myöhemmin uudestaan pukille. Mutta kokemushan sekin oli.

    • Anonyymi

      Oon omaa äitiäni vedelly saunassa takaa päin myös. Kiimasta ja kuumaa oli.

      • Anonyymi

        Voitais vedellä sitä kimpassa


    • Olin 12 vuotias ja jo silloin erittäin kiimainen ja kiinnostunut kaikista naisista. Aina jos oli mahdollisuus niin yritin nähdä naisia, tyttöjä alasti tai vähissä vaatteissa. Isovanhemmilla oli vanha tila missä usein olin ja siellä oli myös sukulaisiani. Serkkuja, siskoni, tätini ym. Tietenkin katselin heitä kun olimme uimassa tai ottamassa aurinkoa. Usein kiihoituin niin että sain erektion ja menin masturboimaan. Kerran sitten huomasin että voin vakoilla saunassa olevia. Ja kun tätini oli siellä niin katselin häntä ja samalla masturboin. Mutta hän huomasi minut ja käski hänen kanssaan saunaan. Menin saunaan ja hävetti kun pieni penikseni oli pystyssä. Täti oli lauteilla ja työnsi jalkansa kohti minua niin että näin samalla suoraan hänen vaginaansa. Hän halusi että hieron hänen jalkojaan. Kun olin jonkun aikaa hieronut jalkoja hän käski minun sudella nuolla ja imeä niitä. Tein niin ja hän tuntui nauttivan siitä suuresti. Sitten hän opasti minua koskemaan hänen vaginaansa ja varovasti tein niin. Se oli ihanan lämmin ja kostea. Hän neuvoi miten hyväillä sitä ja välillä pyysi että työnnän sormiani sinne. Siten hän pyysi ja halusi minun pissaavan sitä. Sen jälkeen hän kertoi miten ja mistä sitä pitää nuolla. Kun nuolin häntä hän välillä tarttui kiinni päästäni ja painoi päätäni lujaa haaroihinsa ja nuolin niin lujaa kun pystyin. Välillä tuntui että tukehdun mutta tilanne oli nuorelle pojalle niin kiihoittava etten antanut sen haitata. Sitten hän alkoi voihkii ja täristä selkä kaareutui ja hän huusi että juuri siitä nuole jatka vielä. Sitten hän voihki todella lujaa ja tärisi ja tunsin että nuolen jotain vielä kuumempaa ja liukkaampaa. Hän hiljeni ja lopetin ja katsoin ihanaa tätiäni makaamassa lauteilla vaaleat hiukset sekaisin tyytyväinen hymy valaisten hänen kauniit kasvonsa ja nännit pystyssä hänen ihanan täyteleläisissä rinnoissaan. Tunsin kuinka penikseni oli kovempi kuin koskaan. Tätini nousi istumaan ja pyysi minut viereensä. Sitten hän suuteli minua ja sanoi että kiitos se oli ihanaa sait minulle ihanan orgasmin. Taisi olla ensimmäinen kertasi naisen kanssa. Nyökkäsin kun en saanut sanaa suustani. Hän laski kätensä penikselleni ja koski sitä mikä tuntui ihanalta. Hän sanoi että täällä taitaa olla liikaa paineita ja niitä pitäisi päästää pois. Nyökkäsin taas ja samalla katselin hänen rintojaan. Hän kosketteli ja runkkasi penistäni ja ei mennyt kauan kun sperma lensi kaaressa. Sitten hän suuteli minua ja koskettelimme toisiamme. No pian minulla oli taas penis kovana. Hän huomasi sen ja sanoi että on ihanaa kuinka olen taas kiimainen ja valmis. Hän sanoi että haluaa antaa minulle vielä jotain hyvää. Sitten hän laskeuti alas lauteilta ja katselin hänen kaunista peppuaan ja ihanaa vartaloa ja tunsin kuinka penikseni nytkähteli. Kun tätini oli laskeutunut hän katsoi minua ja sanoi että hän aikoo imeä penistäni ja haluaa että tulen hänen suuhunsa. Hän alkoi ensin hieroa penistäni ja sitten suukotella ja nuolla aina välillä katsoen minua. Sitten hän otti penikseni suuhunsa ja sain ensimmäisen suihinoton ja kun laukesin tuntui että pyörryn. Myöhemmin samalla viikolla hän opetti minulle monta muutakin asiaa.

      • Anonyymi

        Jahas pötkyläkirjoittaja iski taas näillä tarinoillaan.


      • Anonyymi

        Me joskus aikanaan parin likan kanssa, toine oli serkkuni ja toinen perhetuttavien tytär, harrastettiin rivoilua aina saunassa, jos jäätiin sinne kolmistaan.
        Mukavin oli se, kun he istuivat ylimmällä lauteella jalat koukussa ja levällään, jolloin näin heidän pillunsa ja siinä vaiheessa, kun mulla alkoi seisomaan, aloin runkkaamaan. Mitä he taas katselivat mielellään hyvinkin tarkkaavaisesti, välillä vilkuiltiin toisiamme hymyillen siinä samalla. Ja kyllähän siinä heidänkin sormet välillä kävivät hyvinkin ahkerasti alapäässä klitorista vatkaten ja huulia levitellen.
        Siitä tykkäsivät erityisesti, kun sain orkun ja aloin roiskimaan spermaa pitkissä kaarissa.
        Antoivat joskus koskea ja hiplaillakin pillujaan ja taisin nyt ainakin serkkulikkaa nuolaistakin muutaman kerran sieltä alhaalta.
        Ja kyllä hekin saivat pitää mun seisovaa kädessään, eivät tosin runkanneet sitä, mutta muuten. Mutta siitä kiinni pitäminenkin tuntui hyvältä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Me joskus aikanaan parin likan kanssa, toine oli serkkuni ja toinen perhetuttavien tytär, harrastettiin rivoilua aina saunassa, jos jäätiin sinne kolmistaan.
        Mukavin oli se, kun he istuivat ylimmällä lauteella jalat koukussa ja levällään, jolloin näin heidän pillunsa ja siinä vaiheessa, kun mulla alkoi seisomaan, aloin runkkaamaan. Mitä he taas katselivat mielellään hyvinkin tarkkaavaisesti, välillä vilkuiltiin toisiamme hymyillen siinä samalla. Ja kyllähän siinä heidänkin sormet välillä kävivät hyvinkin ahkerasti alapäässä klitorista vatkaten ja huulia levitellen.
        Siitä tykkäsivät erityisesti, kun sain orkun ja aloin roiskimaan spermaa pitkissä kaarissa.
        Antoivat joskus koskea ja hiplaillakin pillujaan ja taisin nyt ainakin serkkulikkaa nuolaistakin muutaman kerran sieltä alhaalta.
        Ja kyllä hekin saivat pitää mun seisovaa kädessään, eivät tosin runkanneet sitä, mutta muuten. Mutta siitä kiinni pitäminenkin tuntui hyvältä.

        Mahtavaa👍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Me joskus aikanaan parin likan kanssa, toine oli serkkuni ja toinen perhetuttavien tytär, harrastettiin rivoilua aina saunassa, jos jäätiin sinne kolmistaan.
        Mukavin oli se, kun he istuivat ylimmällä lauteella jalat koukussa ja levällään, jolloin näin heidän pillunsa ja siinä vaiheessa, kun mulla alkoi seisomaan, aloin runkkaamaan. Mitä he taas katselivat mielellään hyvinkin tarkkaavaisesti, välillä vilkuiltiin toisiamme hymyillen siinä samalla. Ja kyllähän siinä heidänkin sormet välillä kävivät hyvinkin ahkerasti alapäässä klitorista vatkaten ja huulia levitellen.
        Siitä tykkäsivät erityisesti, kun sain orkun ja aloin roiskimaan spermaa pitkissä kaarissa.
        Antoivat joskus koskea ja hiplaillakin pillujaan ja taisin nyt ainakin serkkulikkaa nuolaistakin muutaman kerran sieltä alhaalta.
        Ja kyllä hekin saivat pitää mun seisovaa kädessään, eivät tosin runkanneet sitä, mutta muuten. Mutta siitä kiinni pitäminenkin tuntui hyvältä.

        Voisit kertoa lisää….


      • Anonyymi
        7lokakuu kirjoitti:

        Voisit kertoa lisää….

        Niin...
        Kyllähän me muutakin tehtiin.
        Sitä tykkäsivät tehdä mulle, että pyllistelivät mulle, jolloin pillut näkyivät rivosti reisien välistä pullottaen, mikä mulle nyt oli aika kovakin juttu.
        Silloin ainakin nuolinkin serkkulikan pillua ja sormetinkin heitä.
        Liu'utin peukaloani pilluviivalla alaspäin ja siinä viheess, kun osui klitalle, aiheutti kyllä kunnon kostumisreaktion ja värähtivätkin ehkä samalla.
        Joskus runkkasinkin samalla katsellen niitä näkymiä ja joskus ejakuloinkin jomman kumman päälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin...
        Kyllähän me muutakin tehtiin.
        Sitä tykkäsivät tehdä mulle, että pyllistelivät mulle, jolloin pillut näkyivät rivosti reisien välistä pullottaen, mikä mulle nyt oli aika kovakin juttu.
        Silloin ainakin nuolinkin serkkulikan pillua ja sormetinkin heitä.
        Liu'utin peukaloani pilluviivalla alaspäin ja siinä viheess, kun osui klitalle, aiheutti kyllä kunnon kostumisreaktion ja värähtivätkin ehkä samalla.
        Joskus runkkasinkin samalla katsellen niitä näkymiä ja joskus ejakuloinkin jomman kumman päälle.

        Naisille tuo klitoriksen hierominen peukalolla on jotenkin erityisen mielihyvän tuoja.
        En tiedä johtuuko se siitä, että peukalonpää on leveämpi kuin muiden sormien päät vai onko jotenkin mukavalla tavalla karheampi, mutta kuitenkin.
        Oma naisystäväni tykkää kanssa, kun hyväilen hänen klittaansa peukalollani. Hänet saas illä viimeistään himokkaaksi ja kyllähän sillä tavoin olen onnistuunt antamaan hänelle muutama aika hyvän orkunkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin...
        Kyllähän me muutakin tehtiin.
        Sitä tykkäsivät tehdä mulle, että pyllistelivät mulle, jolloin pillut näkyivät rivosti reisien välistä pullottaen, mikä mulle nyt oli aika kovakin juttu.
        Silloin ainakin nuolinkin serkkulikan pillua ja sormetinkin heitä.
        Liu'utin peukaloani pilluviivalla alaspäin ja siinä viheess, kun osui klitalle, aiheutti kyllä kunnon kostumisreaktion ja värähtivätkin ehkä samalla.
        Joskus runkkasinkin samalla katsellen niitä näkymiä ja joskus ejakuloinkin jomman kumman päälle.

        Aika hiton rivoa mukavalla tavalla.
        Yrititkö missään vaiheessa päästä panemaan tai edes hieman ottamaan ns "kikkelikontaktia"?
        Itse joskus aika vastaavassa tilanteessa sain laittaa terskani serkkulikan häpyhuulien väliin sen verran, kuin mitä se meni puhkaisematta hänen kalvoaan kuitenkaan.
        Mutta sen verran syvällä kävi, että terska oli aika lailla kokonaan sisässä ja tuntui hiton hyvältä. Sen verran oli kuitenkin jo limainen ja lämmin, vaikka ei sen syvemmällä ollutkaan.
        Ei kai tarvitse erikseen sanoa, miten siinä kävi..;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika hiton rivoa mukavalla tavalla.
        Yrititkö missään vaiheessa päästä panemaan tai edes hieman ottamaan ns "kikkelikontaktia"?
        Itse joskus aika vastaavassa tilanteessa sain laittaa terskani serkkulikan häpyhuulien väliin sen verran, kuin mitä se meni puhkaisematta hänen kalvoaan kuitenkaan.
        Mutta sen verran syvällä kävi, että terska oli aika lailla kokonaan sisässä ja tuntui hiton hyvältä. Sen verran oli kuitenkin jo limainen ja lämmin, vaikka ei sen syvemmällä ollutkaan.
        Ei kai tarvitse erikseen sanoa, miten siinä kävi..;)

        En päässyt, yritin kyllä mutta lupaa ei herunut.
        Kerran koitin vähän niinkuin vaivihkaa myös laittaa terskani serkkuni pilluvakoon, mutta vetäytyi heti hieman kiljaisten kauemmaksi.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      mulle kävi samoin mutta kesken tuli sen mies ja vei peppu poikuuden

    • Anonyymi

      H­­ei! Ku­­ts­umme sinu­­­t kä­­­ymään uudess­­a chatis­­­sa! Meitä on yli mil­­­jo­­­ona! 👉 http://alegroup.info/H/I2h1O3

    • Anonyymi

      Vaimo on antanut aika monelle tutulle pikapanot saunassa.

      • Anonyymi

        Yleensä takaapäin ovat naineet. Se on paras asento minusta katsella. Vaimon pyöreä perse saa kyytiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä takaapäin ovat naineet. Se on paras asento minusta katsella. Vaimon pyöreä perse saa kyytiä.

        Se on hyvä asento muutenkin ja näppärin saunassa.
        Nainen nojaa lauteita vasten miehelle pyllistäen, niin pääsee työntymään sisään helpoiten.
        Ja onhan se helvetin rivoa kiihottavalla tavalla katsoa samalla naidessa, kun kulli on pillussa.
        Ihanan irstas näky, kun kulli on puoliksi pillun sisällä häpyhuulten välissä.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Noh well mulla paniikkihäiriö niin ei kai sauna olis kovn hyvä paikka naida =)

    • Anonyymi

      Tyttöystävän kanssa kun hän oli 16vuotta usein rakasteltiin saunassa, siellä tietenkään ei ollut ehkäisyä mutta ei maltettu pitää näppejä kurissa.

      Kerran oltiin niin kiimassa että piti kesken päivän mennä hänen tädin vessaan, tyttöystävä meni jalat levälleen lattialle ja sanoi etä nussitaan ja halusi että tulen sisään.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Sukulaisperhe oli tehnyt saunaremonttia ja kutsui meidät kokeilemaan uutta saunaansa. Hyvinhän remontti oli tehty, mutta sauna ihan onnettoman lämmin tuskin viittäkymppiä. Tykkäävät kuulema miedosta lämmöstä.

      No vähän ketutti, mutta siinä tuli leikinpäiten vaimon kanssa puheeksi, että pitää lämmitellä muuten ja korkata tämäkin sauna. Ei kun toimeen. Vaimo kohottautui ja nojasi kaiteeseen ja minä työnnyin sisään.

      Pian asento tuntui hankalalle. Siirryimme pesuhuoneeseen ja siinä seisoviltaan vaimon nojatessa seinään takapuoli taakse työnnettynä nain niin että läiske ja voihke kävi, välittämättä kuuluuko äänet muualle.

      Saunan jälkeen talon emäntä kyseli hymyillen tuliko lämmintä. No tuli myöntelimme, vaikkakaan ei suoranaisesti saunan lämmöstä. Sitä nyt ei vaan viitsinyt sanoa.

    • Anonyymi

      Tääl­­­t­ä löydä­­t nop­easti suku­­­pu­­olta, suh­­­tei­­­ta, tre­­ff­­it 👉 http://1lingo.com/H/J2j4J1

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mä kanssa sain aikanaan teini-ikäisenä naapurin uusioperheenäidiltä saunareissun päätteeksi.
      Kävimme aika usein kahdestaankin heidän rantasaunalla saunomassa ja uimassa, kun hänen miehensä oli usein aika pitkilläkin työmatkoilla ja miehen lapset olivat äidillään silloin.
      Erään kerran en pystynyt vaan pidättelemään kiihotustani ja haluani häntä katseltuani, vaan sain aikamoisen seisokin lauteilla istuessamme.
      Vikaa oli kyllä hieman hänessäkin, kun hän ei mitenkään peitellyt itseään erityisemmin, päin vastoin, välillä tuntui että ihan tarkoituksellakin esitti itseään mulle istumalla aina jalat mahdollisimman levällään mua kohden. Tai sitten tuli todella lähelle, joskus osuikin muhun pepullaan tai rinnallaan.
      No, hän nyt tietysti näki kun mulla kalu alkoi nousemaan pystyyn ja katsoi sitä häpeilemättä, kun se sojotti kovana pystyssä.
      Hetken katseltuaan hän asettui selälleen lauteelle, koukisti jalkansa pitäen nitä levällään ja sanoi, että haluatko runkata mua katsellen vai panetko mua, kumpikin käy hänelle.
      En nyt heti oikein tajunnut, mitä sanoi, ja senkin jälkeen vielä mietin hetken, että onko ihan tosissaan. Tietty kun en ollut ennen vielä saanut seksiä ja runkkaamisetkin olin hoitanut miestenlehtien avulla.
      Mutta sitten hän vielä sanoi, että ihan tosi, saat tehdä kumman haluat enkä mä kerro kenellekään.
      Siinä vaiheessa ampaisin sitten tietysti hänen päälleen ajatellen, että kiireesti nyt ennen kuin muuttaa mielensä.
      Sain hitonmoisia säväreitä, kun sohin ensin kullini kanssa hänen nivustaipeitaan ja häppäreitään, ennen kuin osuin oikeaan kohtaan ja pääsin sisään.
      Sain muutenkin aika pian juonesta kiinni, että miten pitää työnnellä ja aloin nylkyttämään. Tosin kävin sen verran rajuilla kierroksilla, etten kestänyt kovinkaan kauaa, kun tulin. Onneksi antoi päästää spermat sisään, kietoi vielä jalkansa tiukasti mun lanteiden ympärilleni, kun tunsi mun tulevan, etten olisi päässytkään hänestä pois ennemmin.
      Oli mukava tunne kieltämättä kyllä:)
      Jatkettiin vielä saunomista ja olin palautunutkin jo aika hyvin, kun kysyin vähän aristellen, että voisinko saada uudestaan? Ja sainkin sitten vielä uuden varvin ja onneksi kestin aika laillakin pidempään.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 154 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      68
      2949
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      415
      2849
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      100
      2256
    4. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      88
      2070
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      73
      1914
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      11
      1854
    7. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      7
      1840
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      152
      1818
    9. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      327
      1671
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1632
    Aihe