MOI! Oon 14v poika ja oon miettiny et haluaisin kokeilla seksiä. Niin miten tai mistä saa seksikumppanin??? En halua seurustella, vaan harrastaa jonkun tytön/naien kaa seksiä. Kaikki frendut on jo sekstaillu mutta mä en nii haluan testaa
Haluan kokeilla seksiä
32
1415
Vastaukset
- Anonyymi
Joo, nii varmaan haluat. 😊 Ei niitä mistään noin vaan saa. Yleensä pitää olla jonkinlainen suhde tai ainakin kiinnostus vastapuolella. Ehkä sun tarvii vähän vielä kasvaa... Harva 14-vuotias tyttö kuitenkaan haluu vielä seksiä harrastaa, varsinkaan kenenkään randomin kaa. Ja vanhemmat tytöt tuskin innostuu 14 vuotiaasta. Sori vaa.
- Anonyymi
Unohda tytöt ja runkkaa kuten tähänkin asti. Sitten joskus muutaman vuoden päästä voit alkaa haaveilla seksikumppanista.
- Anonyymi
Sinä taas kuolet neitsyenä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä taas kuolet neitsyenä.
En ole enää neitsyt enkä ole vielä kuollut. Sinusta en menisi sanomaan samaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole enää neitsyt enkä ole vielä kuollut. Sinusta en menisi sanomaan samaa.
Ikävä kyllä olet sitä edelleenkin, itse en ole ollut sitä aikoihin.
- Anonyymi
Kannattaa hankkia tyttöystävä.
- Anonyymi
Miten sellainen hankitaan ja siltä saa seksiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten sellainen hankitaan ja siltä saa seksiä
Tutustumalla tyttöihin.
- Anonyymi
Jotkut pitää minua outona ku oon 18 vuotias ja minulla melkein kolme vuotta nuorempi tyttöystävä ja asutaan yhdessä ja kihloissa.
- Anonyymi
Kyl olis kiva löytää joku nuori
- Anonyymi
Vähä myöhäs kirjottelen mut joo määki haluaisin testata (Oon 15 tyttö)
- Anonyymi
Mä oon 15v poika haluisiks kokeilla?
Tuu laittaa viestii kikis
Mun kik on joku.tuntematon600_
- Anonyymi
Joo ja mua kiinnostaisi pojan palloilla leikkiminen joten multa saat seksiseuraa ja saat ehkä myös vahan hieroo mun pilluu ja tissejä.
- Anonyymi
Moi halusiko joku täällä hiero mun pilluu?
- Anonyymi
Mä
Laita viestii kikissä
Mun kik on joku.tuntematon600_
- Anonyymi
Ei älä usko sitä tai älä välitä siitä. Sä saat hieroo mitä vaan mun kehossa ja tutkia ja nuolla. Saat myös seksiä mun kaa
- Anonyymi
Laita mulle viestii kikissä
Mun kik on: joku.tuntematon600_
- Anonyymi
Käykö?
- Anonyymi
Kumman valitset ekan vai tokan???
- Anonyymi
Oonko mä nyt sun tyttöystävä
- Anonyymi
Onks sul jotai paikkaa mis voitais viestitellä?
- Anonyymi
Se riippuu siit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onks sul jotai paikkaa mis voitais viestitellä?
On viestit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On viestit
Numero?
- Anonyymi
Kuka haluis tuhmail kuustoista v pojan kaa?
- Anonyymi
A.P on vanha pervo
- Anonyymi
NI laita vaa vieteihin
- Anonyymi
Tai älä laita
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1394386Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3422209Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik32094Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481881- 1071810
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4561777Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4831621MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar571469Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4861355Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441326