Vaimoani oli naitu eilen firman pikkujouluissa

Anonyymi-ap

Vaimollani (nelikymppinen, rehevä) oli eilen kosteat pikkujoulut firman ruokasalissa, ja kuinkas muutenkaan, kaksi varastomiestä oli käynyt naimassa häntä toimiston puolella pöydän päällä.
Havahduin siis yöllä siihen kun vaimoni tuli taksilla kotiin ja nukahti siihen sitten vaatteet päällä viereeni aviovuoteeseemme, jatkoin myös itse nukkumista, vielä siinä kohtaa autuaan tietämättömänä yön tapahtumista.
Aamulla herätessäni vaimoni oli vielä puoliunessa ja makasi selällään jalat levällään. Paljettimekon alta oli näkymä suoraan tuuheaan pilluun, ei pikkuhousuja, ei sukkahousuja jalassa. Levitin vaimoni paksuja reisiä enemmän levälleen ja eteeni avautui selvästi turpeaksi naitu pillu, haju oli voimakas. Vaimoni sanoi että kävisi ensin suihkussa, mutta vastasin hänelle ettei tarvitse. Kaluni oli jo valmiiksi kovana, nostin vaimoni jalat koukkuun polvitaipeista levälleen ja työnsin sisään. Pillu oli liukas ja uitin kaluani edestakaisin sisään ja melkein ulos. Samalla aloin tenttaamaan vaimoltani että mikä homma tämä on kun osa vaatteista puuttuu päältä. Hetken kuluttua hän sanoi, että pari varastomiestä oli houkutellut hänet ryypylle toimiston puolelle. Oli kuulemma ollut vahvasti hiprakassa jo valmiiksi ja homma oli sitten ajautunut siihen, että hänet oli kaadettu toimiston pöydälle selälleen, sukkikset ja pikkarit oli riisuttu jalasta, heitetty sivuun, toinen miehistä työntynyt pilluun samalla kun toinen oli survonut paksun kalunsa vaimoni suuhun, tämä toinen oli myös laskenut satsinsa lopulta vaimoni jo kerran naituun pilluun. Vaimoni oli kuulemma saanut orkut tämän paksukaluisen käsittelyssä.
Tämän lisäksi naiminen oli kuvattu vaimoni omalla kännykällä.
Vaadin vaimoani näyttämään videon minulle, hän otti puhelimen yöpöydältä ja avasi videon minulle.
Siinä sitten nussin vaimoni kahteen kertaan naitua pillua samalla kun katselin hänen ottavan kalua suuhun ja pilluun yhtäaikaa. Laukesin melkein saman tien sisään, vaimoni valitteli ettei itse saanut, mutta olihan hän jo yöllä saanut.

23

18195

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Upeeta.

• Anonyymi

vau!

• Aina on niitä jotka saa

• Anonyymi

Täälttä on melkeen kaikki viestit poistettu vaikka on ihan ajankohtanen aihe. Munkin vaimolla on pikkujoulut ens viikonloppuna ja epäily on suuri että ei pysy pöksyt jalassa. Anttakaas nyt hyviä neuvoja miten saisi olee sen jakamatta pyllyään kun on ilmasta viinaa saanu ensin. On meinan sellanen taipunus sillä.

• Anonyymi

Älä satuile, ei munkeilla ole vaimoa vaan he elävät yksinään luostarissa selibaatissa.

• Anonyymi

Turha sitä on kiistää. Itsellä on kahden naisystävän kanssa käynyt niin, Toista pantiin pikkujouluissa, ja toista pantiin syntymäpäivillä. Siis tuosta vaan kun oiti olla suhteen kunnossa. Hyvä asia tässä on se, että tietää ettei huoran kanssa kannata jatkaa. Molemmat pihalle. Sekin hyvä puoli että ymmärtää että nainen pettää aina kun saa tilaisuuden, joten tulevaisuuteen avoimin silmin, perheen perustaminen on jo ajatuksena absurdi.

• Anonyymi

Harha, siis sinä siinä väität että kun sinun ainoat kaksi naisystävää panivat vieraan kanssa, että sinä pistit molemmat muka pihalle. Eiköhän asia ollut kuitenkin niin että sinut oli laitettu molemmilla kerroilla pihalle koska et kykene tyydyttämään ketään. Ne panot oli vain sellaiset että ymmärtäisit että sinut on jätetty.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harha, siis sinä siinä väität että kun sinun ainoat kaksi naisystävää panivat vieraan kanssa, että sinä pistit molemmat muka pihalle. Eiköhän asia ollut kuitenkin niin että sinut oli laitettu molemmilla kerroilla pihalle koska et kykene tyydyttämään ketään. Ne panot oli vain sellaiset että ymmärtäisit että sinut on jätetty.

Näitä on ollut kyllästymiseen asti. Kokemus tuo viisautta. Ei missään nimessä enää parisuhdetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näitä on ollut kyllästymiseen asti. Kokemus tuo viisautta. Ei missään nimessä enää parisuhdetta.

Juu juu, uskotaan. Kyllästymiseen asti, eli ne kaksi jotka kumpikin tajusivat haluavansa ihan muita miehiä kuin sinua. Et kuitenkaan sen vertaa kokemusta saanut että ymmärtäisit että vika on sinussa ja yhä edelleen.

• Anonyymi

Pikkujouluihin naisnäkökulmaa. Olen useamman kerran pikkujouluissa antanut vieraalle miehelle. Oma suhde on kunnossa, mutta tuo on ehkä piristys seksielämään. Mies myös tietää sen, että näin saattaa käydä ja olen hänelle sen myös kertonut.

Ensinnäinen lerta oli vajaa parikymmentä vuotta sitten. Olin 26-vuotias ja useamman vuoden jo elänyt parisuhteessa. Pikkujoulujen aikaan jotenkin oli tunne, että ehkä vähän odottikin jos jotain sattuisi. En itse ketään etsimään lähtenyt, mutta ajatuksena oli, että jos joku yrittää niin tilanteen mukaan sen voi antaa tapahtua. Illan aikana tanssin useiden työkavereiden kanssa, mutta ehkä eniten sellaisen vajaa 50v miehen kanssa. Mies aika avoimesti tanssiessa puristeli minua ja kieltämättä se tuntui mukavalle. Päädyttiin pikkujoulujen päätteeksi hotellihuoneeseen ja pantiin yö. Silloin nolotti aamulla ja kotiin mennessä oll morkkis. Tuosta se lähti et aina silloin tällöin pikkujouluissa on tullu päädyttyä jonkun kanssa sänkyyn. Nuorempana alle 30v miehet olivat enemmän vanhempia yli 40v. Nyt kun itsellä on ikää yli 40 niin miehet ovat olleet pääasiassa alle 30v. Eli sitä mitä ei kotona saa. Minulle se on seksiä ja nautintoa. Erilaista mitä kotona. Ja tapahtuu korkeintaan kerran vuodessa tai harvemmin. Ei koskaan muuten kuin pikkujoulujen aikaan.

N44

• Anonyymi

Minä nussin kerran nuorempana poikamiehenä silloisen firman omistajan iso perseistä rouvaa pikkujouluissa. Tiesin hänen olevan aika perso kullin perään ja käyneen vieraissa ennenkin. Jäin tahallaan hänen avuksi siistimään paikkoja kun muut lähti jatkoille. Eikä mennyt kauaakaan kun siinä sitä saunatilan sohvalla isolla kullillani jyystin häntä kunnolla takaapäin. Pikku hiprakassa vielä kun ei meinannut heti laueta niin olihan se kunnon läiskettä. Urheilevana nuorena kun oli vielä kova kunto. Sanoi tämän jälkeen että ei ole koskaan aikaisemmin saanut vastaavaa kyytiä ja muutti kyllä käsityksen pikapanosta.

• Anonyymi

Pikkujouluissa pidot vaan paranee.
      Tuutko bileisiin,tuun.😂😋🤣👍

• Anonyymi

Muutama vuosi sitten vaimo oli aika krapulainen aamulla pikkujoulujen jälkeen. Tein aamupalaa ja kysyin haluaako hän munaa. Vaimo istui pöytään ja sanoi: -Tämän viikonlopun munakiintiö on täysi.

• Anonyymi

Vaimo kävi lauantaina juhlimassa, tuli aamuyöllä kotiin hirveässä kännissä ja kömpi suoraan sänkyyn nukkumaan. Jouduin riisumaan hänet ja huomasin että pikkarit olivat hävinneet juhliessa ja sukkahousutkin olivat revenneet. Kokeilin niin pillu oli tosi märkänä, vieraasta spremasta niin pakkohan se oli itsekkin panna vaimoa. Vaimo heräsi hieman ja ainoa kommentti oli vieläkö te jaksatte. Oli kai antanut useammallekin. Aamulla oli aika nolona ja kertoi että oli käynyt jatkoilla kahden miehen hotellihuoneessa. Kivahan se on kun muillekin kelpaa.

• Anonyymi

No johan nyt on markkinat, minunkin vaimoani on pantu pikkujouluissa. Tuli taksilla ja kaksi miestä kantoi sisälle. Eikös tää ole sun muija ? No täytyihän se myöntää, nostakaa tuonne sänkyyn. Kukas tän muuten teki ? Toinen miehistä vastasi, että kysy mieluummin ketkä kaikki.

Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      58
      3703
    2. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      72
      3085
    3. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      53
      2271
    4. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      13
      1503
    5. Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä

Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m
      Ikävä
      65
      1269
    6. Mikä tekee naisesta

Seksikkään ja viehättävän? Entä miehestä?
      Ikävä
      86
      1146
    7. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      1
      981
    8. Varusmiehen kuolema

Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä
      Kajaani
      23
      971
    9. Huippu, kaupunki ostaa hotellin

Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä
      Ähtäri
      55
      955
    10. Mitä ajattelet rakkaastasi tällähetkellä?

Itse haluaisin jo hänen viereen..
      Ikävä
      47
      942
    Aihe