Vaimollani (nelikymppinen, rehevä) oli eilen kosteat pikkujoulut firman ruokasalissa, ja kuinkas muutenkaan, kaksi varastomiestä oli käynyt naimassa häntä toimiston puolella pöydän päällä.
Havahduin siis yöllä siihen kun vaimoni tuli taksilla kotiin ja nukahti siihen sitten vaatteet päällä viereeni aviovuoteeseemme, jatkoin myös itse nukkumista, vielä siinä kohtaa autuaan tietämättömänä yön tapahtumista.
Aamulla herätessäni vaimoni oli vielä puoliunessa ja makasi selällään jalat levällään. Paljettimekon alta oli näkymä suoraan tuuheaan pilluun, ei pikkuhousuja, ei sukkahousuja jalassa. Levitin vaimoni paksuja reisiä enemmän levälleen ja eteeni avautui selvästi turpeaksi naitu pillu, haju oli voimakas. Vaimoni sanoi että kävisi ensin suihkussa, mutta vastasin hänelle ettei tarvitse. Kaluni oli jo valmiiksi kovana, nostin vaimoni jalat koukkuun polvitaipeista levälleen ja työnsin sisään. Pillu oli liukas ja uitin kaluani edestakaisin sisään ja melkein ulos. Samalla aloin tenttaamaan vaimoltani että mikä homma tämä on kun osa vaatteista puuttuu päältä. Hetken kuluttua hän sanoi, että pari varastomiestä oli houkutellut hänet ryypylle toimiston puolelle. Oli kuulemma ollut vahvasti hiprakassa jo valmiiksi ja homma oli sitten ajautunut siihen, että hänet oli kaadettu toimiston pöydälle selälleen, sukkikset ja pikkarit oli riisuttu jalasta, heitetty sivuun, toinen miehistä työntynyt pilluun samalla kun toinen oli survonut paksun kalunsa vaimoni suuhun, tämä toinen oli myös laskenut satsinsa lopulta vaimoni jo kerran naituun pilluun. Vaimoni oli kuulemma saanut orkut tämän paksukaluisen käsittelyssä.
Tämän lisäksi naiminen oli kuvattu vaimoni omalla kännykällä.
Vaadin vaimoani näyttämään videon minulle, hän otti puhelimen yöpöydältä ja avasi videon minulle.
Siinä sitten nussin vaimoni kahteen kertaan naitua pillua samalla kun katselin hänen ottavan kalua suuhun ja pilluun yhtäaikaa. Laukesin melkein saman tien sisään, vaimoni valitteli ettei itse saanut, mutta olihan hän jo yöllä saanut.
Vaimoani oli naitu eilen firman pikkujouluissa
Anonyymi-ap
3
10249
Vastaukset
- Anonyymi
Upeeta.
- Anonyymi
vau!
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1177522- 525638
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa663150Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72673Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101628Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2031494Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931129Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3271107Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?2501091Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30966