Vaimoani oli naitu eilen firman pikkujouluissa

Anonyymi-ap

Vaimollani (nelikymppinen, rehevä) oli eilen kosteat pikkujoulut firman ruokasalissa, ja kuinkas muutenkaan, kaksi varastomiestä oli käynyt naimassa häntä toimiston puolella pöydän päällä.
Havahduin siis yöllä siihen kun vaimoni tuli taksilla kotiin ja nukahti siihen sitten vaatteet päällä viereeni aviovuoteeseemme, jatkoin myös itse nukkumista, vielä siinä kohtaa autuaan tietämättömänä yön tapahtumista.
Aamulla herätessäni vaimoni oli vielä puoliunessa ja makasi selällään jalat levällään. Paljettimekon alta oli näkymä suoraan tuuheaan pilluun, ei pikkuhousuja, ei sukkahousuja jalassa. Levitin vaimoni paksuja reisiä enemmän levälleen ja eteeni avautui selvästi turpeaksi naitu pillu, haju oli voimakas. Vaimoni sanoi että kävisi ensin suihkussa, mutta vastasin hänelle ettei tarvitse. Kaluni oli jo valmiiksi kovana, nostin vaimoni jalat koukkuun polvitaipeista levälleen ja työnsin sisään. Pillu oli liukas ja uitin kaluani edestakaisin sisään ja melkein ulos. Samalla aloin tenttaamaan vaimoltani että mikä homma tämä on kun osa vaatteista puuttuu päältä. Hetken kuluttua hän sanoi, että pari varastomiestä oli houkutellut hänet ryypylle toimiston puolelle. Oli kuulemma ollut vahvasti hiprakassa jo valmiiksi ja homma oli sitten ajautunut siihen, että hänet oli kaadettu toimiston pöydälle selälleen, sukkikset ja pikkarit oli riisuttu jalasta, heitetty sivuun, toinen miehistä työntynyt pilluun samalla kun toinen oli survonut paksun kalunsa vaimoni suuhun, tämä toinen oli myös laskenut satsinsa lopulta vaimoni jo kerran naituun pilluun. Vaimoni oli kuulemma saanut orkut tämän paksukaluisen käsittelyssä.
Tämän lisäksi naiminen oli kuvattu vaimoni omalla kännykällä.
Vaadin vaimoani näyttämään videon minulle, hän otti puhelimen yöpöydältä ja avasi videon minulle.
Siinä sitten nussin vaimoni kahteen kertaan naitua pillua samalla kun katselin hänen ottavan kalua suuhun ja pilluun yhtäaikaa. Laukesin melkein saman tien sisään, vaimoni valitteli ettei itse saanut, mutta olihan hän jo yöllä saanut.

2

6855

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Upeeta.

    • Anonyymi

      H­­­e­­­i! Kuts­um­me sinu­t kä­ymään uude­­ssa chatis­­sa! Mei­­tä on yli miljo­­ona! 👉 http://aram-us.com/H/P3u4V9

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      105
      7431
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2802
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2392
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      109
      2093
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1789
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1553
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1416
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1369
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1327
    Aihe