Hei kaikki,
Nyt olisivat vinkit tarpeen. Taloudessamme asustaa kolme kissaa, joten imuri laulaa lähes päivittäin. Pyrin myös luuttuamaan kerran viikossa ja nyt on ihan selvästi aika laittaa moppi vaihtoon.
Nykyinen moppi on sellainen perinteinen versio, joka puristetaan sopivan kosteaksi kiertämällä pesuvadissa olevaan ritilään. Telkkarissa näkee mainoksia vaikka minkälaisista "ihmemopeista", joten mitä suosittelisitte?
Millainen on hyvä ja millainen huono? Siivousvälineetkin ovat aika hintavia, niin olisi kiva saada vinkkejä ja tehdä kerralla hyvä ostos.
Kaunis kiitos kaikille.
Hyvä moppi?
6
2868
Vastaukset
- Virpakka
Oon ollut tyytyväinen Sini-tuotteen mikrokuitumoppiin. Oli vähän hintava (muistaakseni 10-15€), mulla oli valmiina se keppiosa. Se kuivauu nopeasti, ei ala haisemaan, ja pesuteho mun mielestä varsin hyvä. Ei siirtele likaa vaan oikeasti puhdistaa.
- Karoliina
Kiitos vastauksesta,
Jotain Sini-tuotetta ajattelinkin.
Nykyinen on Sini-moppi, joten jos sitä selviäisi pelkän puhdistusosan ostamalla ja saisi napsautettua sen entisen mopin varteen kiinni.
- Minna
Imuri on se paras vaihtoehto kissan tai muiden kotieläinten karvoihin.
Imurin lisäksi suosittelen mikrokuitumoppia.
Esim.vileda.
Vie oikein käytettynä myös lian pois. - kielo
levymoppi käytössä tosi hyvä.Saa pyyhittyä leveämmältä alalta ja roskat ei kulje edes takasin niinkuin "hapsu"mopissa.Itse käytän viledan levymoppia.Tosi helppo käyttää kun ei tarvitse käsiä uitella vedessä huuhtoessa sitä.Muitten merkeissä en ole löytänyt vastaavaa.Hinnakas mutta erinomainen.
- siivooja
levykehys ja öljyliina tai teräväkuivain on
minun mielestä paras imurin kera - sulla mattoja?
Mikäli ei ole, kaikista paras tapa poistaa eläinten karvat lattilata, on pelkkä lattian kuivain! Itse en kesällä käytä mattoja, ja poistan karvat kuivaimella, lattian pesu 1x vko
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773174
- 492400
- 322107
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812102- 1371879
- 311745
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313291701Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne91546Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51260Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61234