Alasti uinti

Anonyymi-ap

Onko outoa jos ui oman luokan tyttöjen kanssa eka 1-3luokilla kaikki ui alasti ja sitten kun nyt 5lk nii4-5luokil kaikki alkanu käyttää uimapukua paitsi minä edelleen uin siellä munasilleen tyttöjen kanssa aika usein tulee myös tyttöjen kavereita joita mä en ees tunne mut ei siinä ku vaatteet pois rannalla ja odottaa siinä alasti et kaikki vaihtanu ja siitä antaa tyttöjen mennä eka ja ite vasta perässä. Huomaa sitä että tyttöjen katse on kyllä pippeliin mutta ei mua haittaa yhtään antaa niitten nyt kattoa jos kiinnostaa noin paljon:D

7

1096

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kysympä vaan mutta miten te suhtaudettu tytöt ja pojat siihen että jos uitte alasti ja vastakkaisen sukupuolen henkilö tulee koskemaan sinua kiinnostuksestaan niin itse ainakin annan koskea mutta toki se on sitten kaksipuoleista

• Anonyymi

Ei se minua ainakaan haittais antais niitten koskee jos niitä nyt kiinnostaa noin paljon:D

• Anonyymi

No on se tytöt kivaa että otatte ite uimapuvun ja katsotte kun muut on alasti

• Anonyymi

Ei se mua ainakaa kiinnosta jos ne pittää uimapukuu päällään

• Anonyymi

No kyllä mun pippeliä tyttö on aina saanut halutessaan koskea, mutta vastineeksi on annettava mun koskea pimppaansa.

• Anonyymi

No ei tytöt koskaan voi näyttää tai antaa koskee pimppiin mä oon pyytänyt mun luokkalaisilta että tulee koulun jälkeen meille näyttää pimppii mut ei ketää suostu vaikka mä oon näyttänyt niille monta kertaa koulun jälkeen

• Anonyymi

Just

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Erään T miehen viimeinen aloitus tänne

Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel
      Ikävä
      39
      5077
    2. Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa

Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova
      Maailman menoa
      160
      2733
    3. Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois

Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v
      Maailman menoa
      106
      2262
    4. Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen

Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.
      Ikävä
      79
      1773
    5. Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit

https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen
      Maailman menoa
      25
      1770
    6. Riikka se runnoo työttömyyttä lisää

Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276
      Maailman menoa
      29
      1717
    7. Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta

"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from
      Maailman menoa
      0
      1520
    8. Mikä on sinun ja kaivattusi ikä

💕💕💕💕
      Ikävä
      84
      1499
    9. Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin

Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma
      Maailman menoa
      67
      1495
    10. Miksi rakastuit ?

Kyseiseen naiseen?
      Ikävä
      73
      1458
    Aihe