Alasti uinti

Anonyymi-ap

Onko outoa jos ui oman luokan tyttöjen kanssa eka 1-3luokilla kaikki ui alasti ja sitten kun nyt 5lk nii4-5luokil kaikki alkanu käyttää uimapukua paitsi minä edelleen uin siellä munasilleen tyttöjen kanssa aika usein tulee myös tyttöjen kavereita joita mä en ees tunne mut ei siinä ku vaatteet pois rannalla ja odottaa siinä alasti et kaikki vaihtanu ja siitä antaa tyttöjen mennä eka ja ite vasta perässä. Huomaa sitä että tyttöjen katse on kyllä pippeliin mutta ei mua haittaa yhtään antaa niitten nyt kattoa jos kiinnostaa noin paljon:D

7

457

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kysympä vaan mutta miten te suhtaudettu tytöt ja pojat siihen että jos uitte alasti ja vastakkaisen sukupuolen henkilö tulee koskemaan sinua kiinnostuksestaan niin itse ainakin annan koskea mutta toki se on sitten kaksipuoleista

      • Anonyymi

        Ei se minua ainakaan haittais antais niitten koskee jos niitä nyt kiinnostaa noin paljon:D


    • Anonyymi

      No on se tytöt kivaa että otatte ite uimapuvun ja katsotte kun muut on alasti

      • Anonyymi

        Ei se mua ainakaa kiinnosta jos ne pittää uimapukuu päällään


    • Anonyymi

      No kyllä mun pippeliä tyttö on aina saanut halutessaan koskea, mutta vastineeksi on annettava mun koskea pimppaansa.

      • Anonyymi

        No ei tytöt koskaan voi näyttää tai antaa koskee pimppiin mä oon pyytänyt mun luokkalaisilta että tulee koulun jälkeen meille näyttää pimppii mut ei ketää suostu vaikka mä oon näyttänyt niille monta kertaa koulun jälkeen


    • Anonyymi

      Just

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      1981
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1888
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      143
      1458
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1194
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1153
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1119
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1118
    Aihe