Vesitykki tekee kummasti hyvää näin pikkupakkasilla. Ja jos se ei auta,niin sitten Konekiväärikomppaniat asemiin,ja liikkuvat taakse. Loppuu se hippasu.
Vesitykit rajalle asemiin
10
421
Vastaukset
- Anonyymi
Näinpä näinpä.
Missä viipyy ne täydennysmiehet?? Trrr ttrrr,bouuumm
Tulta!!! - Anonyymi
Miksi Armeijan Ylipäällikkö, TOVERI Niinistö on hiljaa kuin "Kusi sukassa". Täysin HuuHaa ukko koko Seremoniamestari. Missä viipyy "Ylimääräiset kertausharjoitukset"? Miksi TOVERI Ninistö vaikenee?
- Anonyymi
Kodinturvajoukot kaduille. Poliisiylijohtaja Paatero on ehdottanut turvajoukkoja jo 2012😉Paatero johtoon😀
- Anonyymi
Niiinhän se näyttää lynkksusmieli nousevan raukkamaisilla suomalaisilla syyttömiä kohtaan.
Eikö rohkeus riitä edes ajatuksena kohdistaa niitä vesitykkejä kohti Kremliä ja Putnia ja huuhtoa nämä lopullisesti pesuveden mukana viemäriin .- Anonyymi
No no, äläpäs lynkkaa kantasuomalaisia.
- Anonyymi
No nyt tulee sitä työ väkeä jota olette outtanut.
- Anonyymi
Räjähdysten ääniä ja papatusta kuuluu Rajakankaalta...
- Anonyymi
Kainuun prikaatin huoltokomppania aloittaa vastahyökkäyksen kilpelönkankaalla
- Anonyymi
Sauli menee vierailulle Puolaan. Toivottavasti kysyy miten pitää toimia!
- Anonyymi
Rastin tienhaarassa rajuja taisteluja,
Panssaroity vihollisosasti matkalla saunajärveltö kohti lieksaa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854980- 983068
- 432916
- 1992422
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj302160- 1331979
- 1781580
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161511Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51449- 171355