Hei, mulla on ens keväänä yhteishaku ja muutama kysymys liittyen lukioon:
Kuinka paljon ensimmäisen vuoden lukkariin voi vaikuttaa? Tiedän että ainakin pitää valita lyhyen ja pitkän matikan väliltä, entä mihin muihin aineisiin pystyy vaikuttaa itse? Kuulin että opo tekee ykkösille suuret osat kurssivalinnoista.
Ekan vuoden kurssivalintoihin liittyen, milloin ne kurssit valitaan, joita voi itse valita ensimmäiselle vuodelle? Lukion ekana päivänä? Kesäkuussa, silloin kun yhteishaun tulokset ovat julkaistu?
Ja vielä, kuinka usein sinulla oli hypäreitä? 2 kertaa viikossa? 3x? ei ollenkaan? Tiedän että hypäreiden määrä perustuu kurssien määriin periodissa, mutta haluan kuulla teidän omia kokemuksia.
Lukiosta kysymyksiä kiinnostuneelta 9-luokkalaiselta
Anonyymi-ap
2
333
Vastaukset
- Anonyymi
Itse teimme jo kesäkuussa lukkarit, ja tosiaan koko 1. vuoden lukkarin. Ja mulla ei ole tällä hetkellä ainakaan yhtäkään hyppytuntia. Mutta kyllä nuo asiat todennäköisesti käydään vielä tarkemmin läpi ja opo varmasti osaa vastata:)
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18118725Z
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 305537
- 1702039
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1601631Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141344Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike301321Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus81277Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan641274En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701174- 941165
viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2121098