Lappeenranta oli hieno kaupunki

Anonyymi-ap

Kävin siellä joskus. Kivoja ihmisiä, kaunis järvenrantakaupunki.

Nyt se on pilalla, ryssien valtaama, mielenosoittavat.

Muuta pois kun vielä voit.

12

446

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      venäläiset pilaa kaiken kauniin, paskotaan kaikki paikat.
      Siksi venäläisiä on kutsuttu aina ryssiksi. Osoita mulle yks venäläinen joka
      osaa käytäytyä kuin ihminen, niin minä näytän sulle kakspäisen hevosen.

      • Anonyymi

        Kivoja ihmisiä ? Ihmiset ovat savolaisten jälkeen Suomen kieroimpia.


    • Anonyymi

      Olen kanssasi samaa mieltä, eikä Lpr ole ainut kaupunki, jossa kaksoiskansalaiset osoittavat mieltään rajojen sulkemisesta.

      Tämän kaiken on saanut aikaiseksi venäjän Putin. On Ivanilla otsaa alkaa valittamaan suomea rajojemme puolustamisesta.

      Ivan osoitti mieltään, kun hänen 8 - vuotias poikansa joutui eroon mummostaan, kun rajat ovat kiinni.

      Huom! Minun mieltäni painaa suuresti, kun ajattelen miten Ukrainalaiset lapset ja perheet ovat menettäneet valtavasti perheenjäseniä ja sukulaisia. Milloin he palaavat kotimaahansa, kenties ei ole ketään läheisiä elossa. Tähän on syyllinen venäjän presidentti Putin.

      • Anonyymi

        "Tähän on syyllinen venäjän presidentti Putin."

        Kyllä siellä kuule on aikamonta montakin syyllistä kuin putin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tähän on syyllinen venäjän presidentti Putin."

        Kyllä siellä kuule on aikamonta montakin syyllistä kuin putin.

        Totta puhut, 140 miljoonaa.


    • Anonyymi

      Länsimaat eivät ota pakolaisia,vaikka kuskaavat ihmisiltä varat ottaen rajalle ja aita kiinni,ehkä kuulusteluissa selviää jotakin,miten,missä ja miten?Onnettomuuksiltakaan ei ole vältytty,mutta ihmiskauppaa ei ole kitketty maailmasta.Venäjää kiehtoo maan sotiminen eri muodoin,koska äidit isoäidit ja isien antamat sotilaat melkein kuin teloitus jos ei sodassa,ikkunoista, parvekkeilta putoamiset sekä myrkytyksiä ym.Väkiluku laskusuunnassa,mutta maa voi lisääntyä muutaman poismenon takia.Rupla ja euro arvot erilaiset 100 ruplaa mitähän euroissa?Tarkastellaan,mitä ruplalla saisi?

    • Anonyymi

      Putin on yksinvaltias. Ei salli vastustajia.
      Jos ei määräyksiä toteuteta, siitä seuraa korkealta pudotuksia ym

    • Anonyymi

      Milloin Lappeenranta on ollut hieno kaupunki ? Ei ainakaan minun elinaikanani.

    • Anonyymi

      Kysykää vaikka yrittäjiltä, miten hienoa on. Ei ole rahahanat auki kaakon kulmalle. Hallitus sössi tämän keissin Itä-Suomen osalta niin surkeasti ,ettei näy enään tulevaisuutta. Metsäteollisuuskin lopettaa ja infra rapistuu ja kansa muuttaa pois. Asuntoyhtiöt puretaan ja kaikki merkit näyttävät kaakkoon. Kun hallitus pettää kansalaiset ja vielä valehtelee päätösten perusteista, kuten natopäätös.,joka oli viimeinen naula meidän arkkuun, niin fiksuimmat tajuaa lähteä ulkomaille, josta löytyy kunnioitus ja tulevaisuus. Ei tarvii ihmetellä kurjuutta.

      • Anonyymi

        Natoon oli pakko mennä.
        Lappeenrannassa on aivan liikaa kumarrettu itään. Siksi nyt on tässä jamassa tilanne.
        Tänne on houkuteltu ja houkutellaan venäläisiä ja muun maalaisia opiskelijoita, kun pitäisi houkutella suomalaisia, joista osa jäisi tänne työhön ja ehkä perustaisi yrityksiä.


    • Anonyymi

      Joo, liikaa kumarrettiin itään. Liikaa asuivat meidän hotelleissa, liikaa ostivat kesämökkejä, liikaa ostivat hienoja vaatteita, liikaa söivät ravintoloissa. No nyt eivät syö eikä juo . No millä verukkeella tänne voi ketään houkutella asumaan tai yrittämään, kun kaikki edellytykset elää on torpattu . Kukaan täyspäinen yrittäjä ei halua investoida sotilastoimialueen viereen. Hallitus on ajanut Itä-Suomen toimillaan kriisitilaan. Ja peleloitellut ihmiset kauhun valtaan, joka on myrkkyä millekään yritystoimelle. Häipykää vielä kun ehditte.

      • Anonyymi

        Venäläisten raha se aiheutti. Suomessa haluttiin venäläisten rahaa. Venäläisten raha on perua valtavista luonnonvaroista ja heikosta sosiaaliturvasta johtuvasta varojen keskittymisestä eli alhaisesta verotuksesta.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5259
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4715
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3006
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1757
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1730
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1643
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1571
    Aihe