metropol, marmaris

sofia

Minkälainen on metropol hotelli ja millaista henkilökunta on siellä? olen kuullut pelkkää hyvää koko paikasta ja henkilökunnasta.. Ollaan menossa elokuussa mainitsemaani hotelliin. Onko tänä vuonna siellä jo käyneitä?

47

14201

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen

Olin pari vuotta sitten kyseisessä hotellissa ja huoneet ovat yllättävän isoja, vaikka meillä oli yksiö. Oli iso huone, jossa oli keittiöpuoli ruokapöytineen ja keskellä huonetta sohvakalusto ja vielä upeat tilat kahdelle sängylle. Kylpyhuone oli myös suuri ja kaunis väriltään, sekä myös ikkunallinen. Olimme alimmassa kerroksessa, mutta ei se haitannut. Perjantaisin taisi olla markkinat siinä aivan edessä kadulla ja siksi olikin helppoa pistäytyä siellä ja palata hotelliin.
      Uima-allas on pieni ja aika viileältä vesi tuntui. Respa ja hotellin baari ovat siinä altaan vieressä. Tallelokerot ovat ala-kerran eteis aulassa, joita kannattaa kyllä käyttää. Siivoojat olivat ystävällisiä ja rehellisiä.
      Mitä muuhun henkilökuntaan tulee, niin jos olet heille ystävällinen ja teet niin kuin turkkilainen mies sanoo, niin he ovat sinulle ystävllisiä, mutta jos naisena teet heidän mielipidettään vastaan niin loppulomasta he eivät edes tervehdi, joten älä mene henkilökuntaa liian lähellä eli tuttavalliseksi. Pomo oli ainakin aluksi ystävällinen ja kantoi laukutkin, mutta kun lähtö tuli ei ketään paljon näkynyt missään.

• kylläkin

mutta pakko sanoa "Mitä muuhun henkilökuntaan tulee, niin jos olet heille ystävällinen ja teet niin kuin turkkilainen mies sanoo, niin he ovat sinulle ystävllisiä, mutta jos naisena teet heidän mielipidettään vastaan niin loppulomasta he eivät edes tervehdi, joten älä mene henkilökuntaa liian lähellä eli tuttavalliseksi. Pomo oli ainakin aluksi ystävällinen ja kantoi laukutkin, mutta kun lähtö tuli ei ketään paljon näkynyt missään"
        Olen ollut neljä kertaa marmariksessa, yhden kerran olin metropolissa, ja muina kertoina muissa hotelleissa mutta tuli metropolissa käytyä melkein joka päivä. En ole kertaakaan saanut huonoa kohtelua henkilökunnalta. Aina ovat pojat tervehtinyt ohimennessä, on heille sanonut kyllä tai ei. ja vielä pomosta, hänhän on melkein ystävällisin koko paikasta! Ja jos lähditte aamuyöstä (aurinkomatkoilla lähdetään aika usein) muistat kai että henkilökunnankin tarvitsee välillä nukkua!!!

• TürkishFinnishFan:D

Vai muka on sellasta porukkaa ettei sano edes moi jos oot niitten mielipidettä vastaan?!? HAISTA V*TTU HORO! Mä oon ollu sielä joka vuosi viimesten ehkä 5 vuoden ajan ja Pekon (hotellin johtajan) porukka on kuulkaas ihanimpia ihmisiä mitä ollaan perheeni kanssa tavattu, joka vuosi käydään moikkaamassa. Etenkin mieleen jäi Pikku-Matti, Ossi ja Peko. Nimet on suomennettu suurella osalla hotellin baarimikoista, kaikki puhuvat hyvin suomea. Mukavia ihmisiä, ottaa muiden tarpeet huomioon. Kyllä se vesi viileää oli pari sekuntia, mutta kuka nyt keitinvedessä haluaisi uida? :D Markkinapaikka on todellakin kulman takana, ja keskustaan pääsee hyvin joko kävelemällä, tai sitten omalla suosikillani: Dolmuksella. Taksinkin voi ottaa, mutta dolmus on mielestäni paras:D Keskustassa kannattaa kyllä käydä (jos ruokakauppaan on menossa) Tansasissa. Baarissa kannattaa nuoren naisen käydä, tiedoksi vaan! Suomalainen tyttö kääntää monen pojan pään:D Ja hotellilla on Bingo-iltoja, joissa jaetaan vähän kaikkea palkinnoiksi, kultakoruista kahvimukeihin. Itse olen voittanut komean seinäkellon, bokserit, marmaris-pyyhkeen ja kahvimukeja pari kappaletta, ja tietysti sen kultareunaisen turkin silmä-korun. Veneretki on mukava reissu, jos haluaa ottaa aurinkoa. Mutakylpyyn jos meinaatte, menkää heti ensimmäisinä päivinä ettei käy niinkuin minulle: Toisiksi viimeisenä päivänä menin sitten mutakylpyyn mukavasti ruskettuneena, ja kun mutakylvyssähän lähtee kuollut iho, niin tietysti lähti se rusketuskin. Sama koskee turkkilaista saunaa.

• tyttö vantaalta
        TürkishFinnishFan:D kirjoitti:

Vai muka on sellasta porukkaa ettei sano edes moi jos oot niitten mielipidettä vastaan?!? HAISTA V*TTU HORO! Mä oon ollu sielä joka vuosi viimesten ehkä 5 vuoden ajan ja Pekon (hotellin johtajan) porukka on kuulkaas ihanimpia ihmisiä mitä ollaan perheeni kanssa tavattu, joka vuosi käydään moikkaamassa. Etenkin mieleen jäi Pikku-Matti, Ossi ja Peko. Nimet on suomennettu suurella osalla hotellin baarimikoista, kaikki puhuvat hyvin suomea. Mukavia ihmisiä, ottaa muiden tarpeet huomioon. Kyllä se vesi viileää oli pari sekuntia, mutta kuka nyt keitinvedessä haluaisi uida? :D Markkinapaikka on todellakin kulman takana, ja keskustaan pääsee hyvin joko kävelemällä, tai sitten omalla suosikillani: Dolmuksella. Taksinkin voi ottaa, mutta dolmus on mielestäni paras:D Keskustassa kannattaa kyllä käydä (jos ruokakauppaan on menossa) Tansasissa. Baarissa kannattaa nuoren naisen käydä, tiedoksi vaan! Suomalainen tyttö kääntää monen pojan pään:D Ja hotellilla on Bingo-iltoja, joissa jaetaan vähän kaikkea palkinnoiksi, kultakoruista kahvimukeihin. Itse olen voittanut komean seinäkellon, bokserit, marmaris-pyyhkeen ja kahvimukeja pari kappaletta, ja tietysti sen kultareunaisen turkin silmä-korun. Veneretki on mukava reissu, jos haluaa ottaa aurinkoa. Mutakylpyyn jos meinaatte, menkää heti ensimmäisinä päivinä ettei käy niinkuin minulle: Toisiksi viimeisenä päivänä menin sitten mutakylpyyn mukavasti ruskettuneena, ja kun mutakylvyssähän lähtee kuollut iho, niin tietysti lähti se rusketuskin. Sama koskee turkkilaista saunaa.

kyseinen hotelli on kuulemma mahtava ja pekonkin olen tavannut täällä suomen messuilla ja hän on aivan mahtava ihminen ja puhuu todella sujuvaa suomea olisi kiva tulla pekon hotelliin mutta se on aina täyteen buukattu eikä sinne pääse kuin vakituiset jotka varaavat jo huoneet vuoden etukäteen!antaisivat uusienkin tutustua kyseiseen hotelliin .

• hahhahhaaaaa
        tyttö vantaalta kirjoitti:

kyseinen hotelli on kuulemma mahtava ja pekonkin olen tavannut täällä suomen messuilla ja hän on aivan mahtava ihminen ja puhuu todella sujuvaa suomea olisi kiva tulla pekon hotelliin mutta se on aina täyteen buukattu eikä sinne pääse kuin vakituiset jotka varaavat jo huoneet vuoden etukäteen!antaisivat uusienkin tutustua kyseiseen hotelliin .

No just. Hotellissa ei ole mitään mahtavaa, ellei tykkää tavallisesta huoneistohotellista, jossa suomalaiset maleksivat baarissa 24/7 ja kyttääväät toisten menemisiä ja tulemisia. Kaikki hoidetaan suomenkielellä, eli ihan ku mökillä olisit. Varaa hotellisi vaikka naapurihotelleista ja jos Bekon seura kiinnostaa, menet maleksimaan hotellin 4 neliön uima-altaalle.

• sofia

Olen kirjoittanut sillä jo vuoden 2003 keäkuusta lähtien Suomi24 Ikäryhmät 50 , 60 ym.

Voisitko keksiä jotain nimimerkkiemme toisistaan erottamiseksi?

• =sofia=

riittääkö tuo muutos?

• inkku

Olin siellä vasta äskettäin. Hotelli on hyvällä paikalla, pelkistetty mutta mukava. Henkilökuntakin on aivan ihanaa. Olen käynyt useasti marmariksessa ja aina majoittunut kyseiseen hotelliin. Muuhun en enää menisikään. Allas on tosiaan pieni, mutta ei siitä ole pitkä matka rannalle jos tuntuu ettei siinä jaksa makoilla. Menet vielä aika kuumaan aikaan, joten tukalaa olla altaalla. Oikein hyvää matkaa sinulle!

• =sofia=

jostain kuulin, että hekilökunta voi olla hieman liian ystävällistä.. onko huhut totta?

• inkku
        =sofia= kirjoitti:

jostain kuulin, että hekilökunta voi olla hieman liian ystävällistä.. onko huhut totta?

Ainahan turkkilaiset ovat ystävällisiä. Ja paljon riippuu omasta asennoitumisesta. Kyllähän ne osaavat leperrellä, mutta kun itse tietää mistä katkoa asiat. Ja riippuu tietty millaisella porukalla olette menossa?

• äippä
        inkku kirjoitti:

Ainahan turkkilaiset ovat ystävällisiä. Ja paljon riippuu omasta asennoitumisesta. Kyllähän ne osaavat leperrellä, mutta kun itse tietää mistä katkoa asiat. Ja riippuu tietty millaisella porukalla olette menossa?

Metropol on mielestäni paras huoneistohotelli ja henkilökunta on mukavaa.

• =sofia=
        inkku kirjoitti:

ajattelin vaan, että kun tyttöporukassa ollaan lähdössä niin saako edes hotellilla olla rauhassa. On nimittäin turkkia tultu kierreltyä niin tietää minkälaisia miehet siellä on. Olis kiva, et jossai sais olla rauhassa.

• inkku
        =sofia= kirjoitti:

ajattelin vaan, että kun tyttöporukassa ollaan lähdössä niin saako edes hotellilla olla rauhassa. On nimittäin turkkia tultu kierreltyä niin tietää minkälaisia miehet siellä on. Olis kiva, et jossai sais olla rauhassa.

Eiköhän siellä saa olla rauhassakin. Ja asiastahan pitää sanoa jos ei nappaa. Ainahan mukaan mahtuu jokunen yrittäjä...

• yks vaan
        inkku kirjoitti:

Eiköhän siellä saa olla rauhassakin. Ja asiastahan pitää sanoa jos ei nappaa. Ainahan mukaan mahtuu jokunen yrittäjä...

kyllä siellä saa olla rauhassa, jos haluaa.. mutta jos haluaa jotain muuta niin sekin onnistuu.. on se nähty.

• no jaa
        yks vaan kirjoitti:

kyllä siellä saa olla rauhassa, jos haluaa.. mutta jos haluaa jotain muuta niin sekin onnistuu.. on se nähty.

henkilökunnasta monet ovat mielestäni naimisissa (sormukset) ja osa tuntuu ainakin minusta niin nuorilta.. että uskon että saatte olla hotellilla aivan rauhassa. Hyvää lomaa teille! Hyvän paikan olette valinneet.

• raiskatun pokaystävä
        =sofia= kirjoitti:

Se teidän kaikkien ihailema pikku-matti on raiskaaja.. vie 20v tyttöjä ns:ajelulle ja raiskaa sit jossain metsänkulmassa! vit#n hieno mies! ps:jos jollakin on vastaavia kokemuksia,niin kirjoittakaa niistä tänne.. lupaan et pikku-matin bisnekset ja pikku-tyttöjen ajelut on kohta ohi :)

• tiina

lähden myös elokuun lopussa marmarikseen metropol hotelliin. Olin n. vuosi sitten samaisessa hotellissa. Aivan ihana ja viihtyisä, jos ei kaipaa mitään luksusta. Henkilökuntakin oli aivan ihanaa. Vaikka paljon on tullut matkusteltua, metropol ohittaa helposti kaikki muut hotellit.
      Tietääkö muuten joku onko samat pojat töissä vielä vai onko tullut uusia kasvoja? Eli ketkä työskentelee siellä nykyään..?

• inkku

Sama ihana porukka edelleen töissä. Yksi tyyppi tullut lisää, mut aivan yhtä ihana kun entisetkin.

• vasta tullut

on uusi työntekijä Metropolissa. On ollut ennen Kaptan-ravintolassa. Sonera ("suomeksi") sopi tosi hyvin rentoon Bekon henkilökunnan joukkoon.
        Beko oli tehnyt vähän siellä remonttia. Sama reilu ja mukava meininki oli edelleen valttia.
        Mukavaa lomaa sinulle!

• Metropoliin
        vasta tullut kirjoitti:

on uusi työntekijä Metropolissa. On ollut ennen Kaptan-ravintolassa. Sonera ("suomeksi") sopi tosi hyvin rentoon Bekon henkilökunnan joukkoon.
        Beko oli tehnyt vähän siellä remonttia. Sama reilu ja mukava meininki oli edelleen valttia.
        Mukavaa lomaa sinulle!

Moi!
        Oon myös silloin metropolissa. Ootteko millasella porukalla lähdössä reissuun?

• saara

poitsut hotellilla olivat namuja. Ah! ikävä takaisin. Mites muut, kuka pojista on söpöin/ihanin?

• on samat pojat

musti ei ole enää, hän oli pari vuotta sitten, ja nyt on ainakin ossi ja pikku-matti. siis jo 2010 tietoja haluat:D

• upfhd
        saara kirjoitti:

poitsut hotellilla olivat namuja. Ah! ikävä takaisin. Mites muut, kuka pojista on söpöin/ihanin?

Pikku-Matti oli täysin pinnoin ihanin *VANNON SEN:D:D:D*

• paniko niin
        upfhd kirjoitti:

hyvin, että täydet pinnat?

Kerro heti.

t. Fahise

• Poikaystävä
        upfhd kirjoitti:

Se teidän kaikkien ihailema pikku-matti on raiskaaja.. vie 20v tyttöjä ns:ajelulle ja raiskaa sit jossain metsänkulmassa! vit#n hieno mies! ps:jos jollakin on vastaavia kokemuksia,niin kirjoittakaa niistä tänne.. lupaan et pikku-matin bisnekset ja pikku-tyttöjen ajelut on kohta ohi :) JA LUPAAN SEN!

• Muu maa mustikka

Metropol muistuttaa peräkylän baaria, suomalaista tv-ohjelmaa ja kammottavaa junttimusaa, sekä karaokessa että muutoinkin. Henkilökunta on kyllä ystävällistä mutta toista kertaa en menisi.

• turkin kävijä

minusta se on kiva hotelli olen käynyt siinä hotellissa yhden kerran hyvä hotelli ja ystävällistä palvelua
        T:turkin kävijä

• jessica::::
        turkin kävijä kirjoitti:

minusta se on kiva hotelli olen käynyt siinä hotellissa yhden kerran hyvä hotelli ja ystävällistä palvelua
        T:turkin kävijä

voisitteko kertoa poikien oikeita nimiä? haluaisin ottaa yhteyttä :)

• Mimmu-69
        jessica:::: kirjoitti:

ketä sieäl nykyää, mutta vuos sitten vittu oikeesti, siäl oli ainakin Survas, Mustafa ja Jörnis.

Oikeesti vittu oikeesti. Oikeesti vittu, oikeesti.

• melina--
        Mimmu-69 kirjoitti:

ketä sieäl nykyää, mutta vuos sitten vittu oikeesti, siäl oli ainakin Survas, Mustafa ja Jörnis.

tiiättekö onko niillä facebook? tulin just marmariksest ja siellä oli tosi söpöi ne metropolin pojat. (: et jos sais facebookista yhteyksiii

• sennii``
        Mimmu-69 kirjoitti:

Tiedättekö niiden poikien sukunimiä? :D

• lehto.miia
        Mimmu-69 kirjoitti:

ootko ollu usein marmariksessa mimmu? pidätkö paikast? :D

• kartsa
        melina-- kirjoitti:

tiiättekö onko niillä facebook? tulin just marmariksest ja siellä oli tosi söpöi ne metropolin pojat. (: et jos sais facebookista yhteyksiii

Facebookissa on Metrobol Finn Club (ryhmä), johon kaikki voivat liittyä. Sieltä löytyy sit poikien nimiä.

-Kari-

• MMimmu-69
        lehto.miia kirjoitti:

ootko ollu usein marmariksessa mimmu? pidätkö paikast? :D

Oon ollu vähä liikaa, oikeesti vittu, oikeesti.

Mul on vähä paha maine, juu nou, mut onnex on muitakii paikkoi.

oikeesti, vittu oikeesti, oikeesti vitu, oikeesti.

• melia--
        sennii`` kirjoitti:

Tiedättekö niiden poikien sukunimiä? :D

kiitti kari, kävin kattomassa mut ei siellä näkyny niitä nimiä?

• melina--
        kartsa kirjoitti:

Facebookissa on Metrobol Finn Club (ryhmä), johon kaikki voivat liittyä. Sieltä löytyy sit poikien nimiä.

-Kari-

kiitti kari! kävin nyt kattomas siellä mut ei näkyny nimiä?

• sennii``
        Mimmu-69 kirjoitti:

haluisitko sanoo heijän sukunimii? :D jos vaan tiiät

• kartsa
        sennii`` kirjoitti:

Moro!

Facebookista löytyy 2 Metropol Finnclubia. Se jonka perässä lukee ryhmä, niin sieltä löytyy Efo Taşci.
        Ja Efolla on kavereina sit 2 viime kesästä tarjoilijaa Fatih Koç ja Burğa (Billy) Turhan. Muita viime kesäisiä en tunne, kun en sinne päässy käymään.

-Kari-

• sennii``
        kartsa kirjoitti:

Moro!

Facebookista löytyy 2 Metropol Finnclubia. Se jonka perässä lukee ryhmä, niin sieltä löytyy Efo Taşci.
        Ja Efolla on kavereina sit 2 viime kesästä tarjoilijaa Fatih Koç ja Burğa (Billy) Turhan. Muita viime kesäisiä en tunne, kun en sinne päässy käymään.

-Kari-

kiitti paljoon! :D

• ll
        kartsa kirjoitti:

-Kari-

Se teidän kaikkien ihailema pikku-matti on raiskaaja.. vie 20v tyttöjä ns:ajelulle ja raiskaa sit jossain metsänkulmassa! vit#n hieno mies! ps:jos jollakin on vastaavia kokemuksia,niin kirjoittakaa niistä tänne.. lupaan et pikku-matin bisnekset ja pikku-tyttöjen ajelut on kohta ohi :) JA LUPAAN SEN!

• jj
        sennii`` kirjoitti:

• dd
        jessica:::: kirjoitti:

• turk transu
        MMimmu-69 kirjoitti:

Oon ollu vähä liikaa, oikeesti vittu, oikeesti.

Mul on vähä paha maine, juu nou, mut onnex on muitakii paikkoi.

oikeesti, vittu oikeesti, oikeesti vitu, oikeesti.

oletko se kuuluisa paikallinen transu joka laittaa joka turistua peräreikään?

• tekee pahaa

• Vitun kiva

Vittuako mouhoot jostain raiskauksesta....tee asialle jotain jossain muualla mut lopeta toi väsyny kukkoilu.....booriiinng!!!!

• tatska19

Pikku-Matti oli ihana, käytiin sen kans "ajelulla" oli ihanaa...

• HAISTA VITTU

paskA muslimilutka ja kuole nuorena-

Tee ihmiskunnalla epalvelus.'

'Sad fuckin rube...

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      129
      2228
    2. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      26
      1868
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      12
      1429
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      12
      1297
    5. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      70
      1221
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      93
      1048
    7. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      937
    8. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      88
      903
    9. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      17
      800
    10. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      115
      741
    Aihe