Pupu sai jonkun ihme kohtauksen

Anonyymi-ap

Oikeesti mua pelottaa et mikä mun kanille tuli… se siis keskellä yötä kun olin puhelimella sängyssä nii alko vaan ihan yhtäkkii paukuttaa takatassuja. Ja kun ei tapahtunu mitään mitä se olisi voinut säikähtää. Sit yritin sitä rauhoitella nii se vaan meni jonnekkin nurkkaan ja silmät ihan pakokauhusta suurena.

Sille on rakennettu sellane aitaus missä viettää yöt ja päästin sen sit pois ja se vaan jatko samaa. Meni keittiön matolle ja oli ihan peloissaan ja paukutti tosi kovaa käpälöillään.

En ees eka uskaltanut mennä lähelle ku vähä pelotti et se purasee kun se on noin pelästynyt, vaikka ei ikinä oo ketään ennenkään purrut. Sit se kuitenki anto mun rapsutella sitä ja kohta kaikki oli taas kunnossa ja mentiin nukkuu.

Tällästä ei oo ikinä ennen tapahtunu ja oikeesti mietin et onko sillä kaikki hyvin… Onko kellään muulla samanlaista kokemusta tai jotai ajatusta et mitä on meneillään. Kani on siis nyt muuten ihan normaali ja tää tapahtu siis pari päivää sitte.

5

343

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ehkä kanisi kuuli jotakin mitä sinä et ja sen vuoksi säikähdyksissään paukutteli?

• Anonyymi

Kuulostaa aika tutulta. Itsekkin asiaa ihmetellyt.

• Anonyymi

Kuuli varmaan jotain mitä et itse kuullut.

• Anonyymi

Kanisi on selvästi nisti. nämä ovat huumeiden vaikutuksia. joku perseessäsi käyttää niitä ja kanisi pöllii

• Anonyymi

Kani pomputta takajalkoja, kun on hämmästynyt. Jotain, mitä hän ei osaa itselle selitää. Elikä hämmästys.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      195
      6828
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2016
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1668
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1370
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1218
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      50
      1088
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      99
      1055
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      6
      967
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      251
      934
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      919
    Aihe