Pupu sai jonkun ihme kohtauksen

Anonyymi-ap

Oikeesti mua pelottaa et mikä mun kanille tuli… se siis keskellä yötä kun olin puhelimella sängyssä nii alko vaan ihan yhtäkkii paukuttaa takatassuja. Ja kun ei tapahtunu mitään mitä se olisi voinut säikähtää. Sit yritin sitä rauhoitella nii se vaan meni jonnekkin nurkkaan ja silmät ihan pakokauhusta suurena.

Sille on rakennettu sellane aitaus missä viettää yöt ja päästin sen sit pois ja se vaan jatko samaa. Meni keittiön matolle ja oli ihan peloissaan ja paukutti tosi kovaa käpälöillään.

En ees eka uskaltanut mennä lähelle ku vähä pelotti et se purasee kun se on noin pelästynyt, vaikka ei ikinä oo ketään ennenkään purrut. Sit se kuitenki anto mun rapsutella sitä ja kohta kaikki oli taas kunnossa ja mentiin nukkuu.

Tällästä ei oo ikinä ennen tapahtunu ja oikeesti mietin et onko sillä kaikki hyvin… Onko kellään muulla samanlaista kokemusta tai jotai ajatusta et mitä on meneillään. Kani on siis nyt muuten ihan normaali ja tää tapahtu siis pari päivää sitte.

5

424

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ehkä kanisi kuuli jotakin mitä sinä et ja sen vuoksi säikähdyksissään paukutteli?

• Anonyymi

Kuulostaa aika tutulta. Itsekkin asiaa ihmetellyt.

• Anonyymi

Kuuli varmaan jotain mitä et itse kuullut.

• Anonyymi

Kanisi on selvästi nisti. nämä ovat huumeiden vaikutuksia. joku perseessäsi käyttää niitä ja kanisi pöllii

• Anonyymi

Kani pomputta takajalkoja, kun on hämmästynyt. Jotain, mitä hän ei osaa itselle selitää. Elikä hämmästys.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      102
      2605
    2. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      98
      1632
    3. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      67
      1505
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      14
      1226
    5. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      20
      1012
    6. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      81
      963
    7. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      44
      904
    8. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      119
      886
    9. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      333
      809
    10. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      54
      803
    Aihe