Oikeesti mua pelottaa et mikä mun kanille tuli… se siis keskellä yötä kun olin puhelimella sängyssä nii alko vaan ihan yhtäkkii paukuttaa takatassuja. Ja kun ei tapahtunu mitään mitä se olisi voinut säikähtää. Sit yritin sitä rauhoitella nii se vaan meni jonnekkin nurkkaan ja silmät ihan pakokauhusta suurena.
Sille on rakennettu sellane aitaus missä viettää yöt ja päästin sen sit pois ja se vaan jatko samaa. Meni keittiön matolle ja oli ihan peloissaan ja paukutti tosi kovaa käpälöillään.
En ees eka uskaltanut mennä lähelle ku vähä pelotti et se purasee kun se on noin pelästynyt, vaikka ei ikinä oo ketään ennenkään purrut. Sit se kuitenki anto mun rapsutella sitä ja kohta kaikki oli taas kunnossa ja mentiin nukkuu.
Tällästä ei oo ikinä ennen tapahtunu ja oikeesti mietin et onko sillä kaikki hyvin… Onko kellään muulla samanlaista kokemusta tai jotai ajatusta et mitä on meneillään. Kani on siis nyt muuten ihan normaali ja tää tapahtu siis pari päivää sitte.
Pupu sai jonkun ihme kohtauksen
Anonyymi-ap
5
250
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä kanisi kuuli jotakin mitä sinä et ja sen vuoksi säikähdyksissään paukutteli?
- Anonyymi
Kuulostaa aika tutulta. Itsekkin asiaa ihmetellyt.
- Anonyymi
Kuuli varmaan jotain mitä et itse kuullut.
- Anonyymi
Kanisi on selvästi nisti. nämä ovat huumeiden vaikutuksia. joku perseessäsi käyttää niitä ja kanisi pöllii
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1176011Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631503894Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503295Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4702740Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2701755Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321423- 871406
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151356Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1591288- 771268