Aika outo sanoo että jualanvaltakunnasta

Anonyymi-ap

ulos koska se on ihmisen sisäpuolella, toista ei voi tuomita,ja se sana tuomitsee vimesenä päivänä

7

159

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hoitokokous-/tilaisuuksien aikoihin hoitajina toimineet kateelliset ja umpikierot valehtelijat vainosivat keksimiensä ja levittämiensä juorujen perusteella hoitamisen kohteeksi valitsemaansa. He myös "kielsivät" puhuteltavan uskon omien keksimiensä juorujen perusteella ja levittämällä tietoa, että se ja se ei ole enää uskovainen, vaikka itse henkilö ei tiennyt eikä tiedä uskon kieltämisestä mitään. Tästä on esimerkki elävästä elämästä.

• Anonyymi

Sana ja laki tuomitsee viimeisenä päivänä jumalattomat ja ne, jotka uskovat siihen että sana laki tuomitsee. He saavat uskonsa mukaan.

Ne, jotka ovat Hengessä Jumalan lapsia, niillä ei kadotustuomiota ole kuten sana sen sanoo eikä se tuomitse, vaan vapauttaa tuomiosta.

• Anonyymi

Sinut tuomitaan noista sanoista

• Jeesus tuomistee viimeisenä päivänä, Jumala tuomistee antisemitistiset kansat.

Mieti mikä on oikea ja vasen jono; johon Jeesus jakaa ihmiset omalla tuomiollaan.

Matt. 25:41 "Sitten hän sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen.

Sinne oikeaan jonoon pääsee VAIN Jeesukseen kastetut, sekä Uudestisyntyneet, ei uskolla leikkivät.

• Anonyymi

Raamattu ei puhu jonoista mitään. Älä harhapastori raiskaa Sanaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Raamattu ei puhu jonoista mitään. Älä harhapastori raiskaa Sanaa.

Laitoin jonoon, joka on helpommin kuvaamassa oikeaa ja väärää jonoa, ihmismassa.

Joka tapaukseesi vasen jono talutetaan helvettiin, oikea puoli, jono Jumalan Valtakuntaan, Uuteen Jerusalemiin.

Taas ei Jeesuksen seuraajalle Hän sanoi; 41 "Sitten hän sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen

Siinä vaiheessa ei ole madolla väliä, sinne menette Jeesuksettomat oli muoto, jono tai sekaselkoinen jengi.

Matt 25;46 "Ja niin he lähtevät, toiset iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."

Siellä sinun on vaikea nurista, jos jonoa ei löydy, mutta vasen on tarkoitettu; Matt 24;46 "Ja niin he lähtevät, toiset iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään.

• Aika aikaansa kutakin; Hebr 8; 8 Mutta nyt Jumala moittii kansaansa: -- Kuulkaa! Aika tulee, sanoo Herra, jolloin minä teen uuden liiton Israelin kansan ja Juudan kansan kanssa.
      9 Se ei ole samanlainen liitto kuin se, jonka tein heidän isiensä kanssa silloin, kun tartuin heidän käteensä ja vein heidät pois Egyptin maasta. He eivät pysyneet minun liitossani, ja siksi en minäkään välittänyt heistä, sanoo Herra.
      10 Tämän liiton minä teen Israelin kansan kanssa näiden päivien jälkeen, sanoo Herra: Minä panen lakini heidän sisimpäänsä, kirjoitan sen heidän sydämeensä. Minä olen heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani.
      11 Silloin ei kukaan enää opeta toista, veli ei opeta veljeään sanoen: "Opi tuntemaan Herra." Silloin he kaikki, pienimmästä suurimpaan, tuntevat minut.
      12 Minä annan anteeksi heidän rikkomuksensa enkä enää milloinkaan muista heidän syntejään.
      13 Puhuessaan uudesta liitosta Jumala osoittaa, että ensimmäinen liitto on vanhentunut. Ja se, mikä on vanhentunut ja aikansa elänyt, häviää pian

Tämän suora viittaus Ilmestyskirjan sanomaan, Jumalan Valtakunnasta, joka laskeutuu maahan.

Ilm 21; siellä ei "pussihousupuhujat opeta mitään, tuskin ovat edes päässeet perille; 1 Ja minä näin uuden taivaan ja uuden maan; sillä ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa ovat kadonneet, eikä merta enää ole.
      2 Ja pyhän kaupungin, uuden Jerusalemin, minä näin laskeutuvan alas taivaasta Jumalan tyköä, valmistettuna niinkuin morsian, miehellensä kaunistettu.
      3 Ja minä kuulin suuren äänen valtaistuimelta sanovan: "Katso, Jumalan maja ihmisten keskellä! Ja hän on asuva heidän keskellänsä, ja he ovat hänen kansansa, ja Jumala itse on oleva heidän kanssaan, heidän Jumalansa;
      4 ja hän on pyyhkivä pois kaikki kyyneleet heidän silmistänsä, eikä kuolemaa ole enää oleva, eikä murhetta eikä parkua eikä kipua ole enää oleva, sillä kaikki entinen on mennyt."
      5 Ja valtaistuimella istuva sanoi: "Katso, uudeksi minä teen kaikki". Ja hän sanoi: "Kirjoita, sillä nämä sanat ovat vakaat ja todet".
      6 Ja hän sanoi minulle: "Se on tapahtunut. Minä olen A ja O, alku ja loppu. Minä annan janoavalle elämän veden lähteestä lahjaksi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      60
      2047
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      166
      1698
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1408
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      243
      1379
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      233
      1321
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      342
      1185
    7. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      81
      1156
    8. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1155
    9. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      348
      1097
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      318
      1086
    Aihe