Oisko ketään halukasta vaihtaa kuvia tai videoita

Anonyymi-ap

Olisko täällä ketään ketä haluis vaihtaa kuvia tai videoita ilman naamaa pariskunta mieluiten mut käy m/n kuvia ja videot olen me n 28 m30 jos kiinnostaa niin kommenttia vaan alas nii jutellaa enenmmän

26

3363

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mis vois?

• Anonyymi

Kiinnostaa kyllä

Ukm65Kuopio

• Anonyymi

Puuha- Spedellä taas palvelut avattu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puuha- Spedellä taas palvelut avattu.

Spede on kade buaahaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Spede on kade buaahaa

Mistäs sie nyt niin katteellin oot. Sulla sielä Niuvanniemellä turvattu olo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Spede on kade buaahaa

Aamulla varhain panematta jäi, katsellessamme ikkunasta buahahaaspeden touhuja. 25/30

• Anonyymi

Vaimo seksi asussa kiva vieras runkkais katsellessa. M 44v

• voisin kuvata kun teen vaimolles tributen :)

• Anonyymi

Minne lähetän tribute-kuvan?

• Anonyymi

Voi kunpa olisin siellä

• Anonyymi

Julkaiskaa niitä kuvia ja videoita alastonsuomi.com sivulla, siellä mekin vaimon kanssa esitellään alastonkuvia ;)

• Anonyymi

Tuosta kuvaamisesta ilman kasvoja tuli mieleen et sehä ihan kiva juttu. Vaan noin reilu pari vuotta sitte sain kuvan tuolt Maikkarin chatista joltain miehelt mulle tosi tutusta naisesta. Se oli sammunu ja sen paita oli nostettu ylös ja tissit pullautettu rintsikoista paljaaks , kasvot näky hyvin kuvas ja siitä tunnistinkin tän Ukilaisen tutun naisen. Kuvan ottajaa en saanu selville kun se oli kiertäny jo monella ehkä. Iteltä se kuva meni hukkaan kun puhelin hajos täysin.

• Anonyymi

Olen laittanut vaimon kuvat yhdelle ukko miehelle, eka kuvissa silmät rajasin pois. Totesin jonkun ajan päästä luotettava kaveri, laitoin kasvot näkyviin ja aloimme soittelee sekä viestittelee. Upee tunne kaveri runkkaa, fantasio vaimostani molemmat runkataan monasti yhtä aikaa. M 45

• Anonyymi

Tästä Uusikaupunkilaisesta naisesta viel sen verran, et ois ollu kiva tietää kuvaaja ja et ois ollu tissit ja kasvot spermattuna. Kuva pyöri Maikkarin chatis ainaski miesten kesken aikoja sitte. Naisen nimi alko M kirjaimella jos joku muukin nähny ja tunnistanu.

• Anonyymi

Eipä tänne viitti pahemmi puh numpaa ainakaa laittaa häiriköitten takia. Olis kyl kiva kuvia vaihtaa.

• Anonyymi

Mekin sovittiin ja tavattiin huoltsikalla, juotiin kahvit juteltiin kerroin vaimosta, vaihdettiin puh. numerot. Kaveri ajeli ekalle levhdys alueelle, laittoi viestin runkkaan vaimollesi. M 45

• Anonyymi kirjoitti:

Mekin sovittiin ja tavattiin huoltsikalla, juotiin kahvit juteltiin kerroin vaimosta, vaihdettiin puh. numerot. Kaveri ajeli ekalle levhdys alueelle, laittoi viestin runkkaan vaimollesi. M 45

ajatuskin kovettaa ;)

• Anonyymi

Olis saanko tulla mukaan

• Anonyymi
        7893 kirjoitti:

ajatuskin kovettaa ;)

Vaimo halus isoo kaverin annoin panna oli kivaa

• Anonyymi

Kuvii munasta jos haluut

• Anonyymi

Riihimäki olisin vapaa pyllyyn saa panna imen munaas

• Anonyymi

Riihimäessä oomme myös, saisit vaimon kuvii ja voitais homoilla keskenään. Ukm 61

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 87 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      185
      8509
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4608
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4168
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      59
      3702
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3176
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2930
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2646
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      38
      2414
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2103
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2086
    Aihe