Kun voimala sammuu niin hinta halpuu

Anonyymi-ap

Olkiluoto3 sammui niin sähkön hinta laski..

13

476

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei ehdi vielä tänään näkyä hinnassa koska hinta määrittynyt eilen klo.14.15. Nyt saa vielä kiinteitä sopimuksia. Otin viikko sitten Oomilta 24kk 8,79c (sis alv 24%). Kuun lopussa tulee voimaan. Minulla on tähän asti aina ollut pörssisähkö. Itselläni vain suorasähkölämmitys asunnossa. Nyt kannattaa ottaa kiinteä sopimus, jos samassa tilanteessa. Loppuviikosta pitäisi alkaa tullakin kovasti ainakin puhureina.

• Anonyymi

Niinpä manipulit ei tiennyt et voimala sammuu...

• Anonyymi

Huomenna parhaimmillaan melkein euron kwh.
      Taas se kärvistely alkaa.

• Anonyymi

Nyt tuli jo tieto että keskiviikkona OL3 toimii jo taas täysteholla 1600 MW.

• Anonyymi

Ei täysteholla vaan 1300 MW teholla koska kantaverkkoyhtiö ei salli enempää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei täysteholla vaan 1300 MW teholla koska kantaverkkoyhtiö ei salli enempää.

1570MW

• Anonyymi

Pörssi on paras

• Anonyymi

Minulla suorasähkölämmitystalossa talven energiankulutus on 2/3 koko vuoden energiankulutuksesta. Talvella pörssisähkön hinta on myös paljon kalliimpi kuin kesäkuukausina. Tämä tarkoittaa sitä, että nykyisellä sähkösopimuksella pääsen jonkin verran halvemmalla kuin pärssisähköllä eikä tarvitse koko ajan miettiä milloin sähköä kannattaa käyttää.

• Anonyymi

Joo lämmitä tänään sauna..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla suorasähkölämmitystalossa talven energiankulutus on 2/3 koko vuoden energiankulutuksesta. Talvella pörssisähkön hinta on myös paljon kalliimpi kuin kesäkuukausina. Tämä tarkoittaa sitä, että nykyisellä sähkösopimuksella pääsen jonkin verran halvemmalla kuin pärssisähköllä eikä tarvitse koko ajan miettiä milloin sähköä kannattaa käyttää.

Näinhän se menee...kesällä ei tarvita sähköä ja talvella voi pihistää kulutuksessa niin määräaikainen ei tule kalliiksi...esim itse laitan nyt ruokaa leivinuunissa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näinhän se menee...kesällä ei tarvita sähköä ja talvella voi pihistää kulutuksessa niin määräaikainen ei tule kalliiksi...esim itse laitan nyt ruokaa leivinuunissa..

Itse asun tulivuoressa. Tyhmää asua siellä missä on kylmä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo lämmitä tänään sauna..

Kyllä tänään on tarkoitus mennä (puu)saunaan ja löylytellä pitkään. Ei kannata panikoida, sähkö on nyt päivän-pari vähän kalliimpaa, ei vaikuta vuositasolla mitenkään. Sitten kun sille liialle tuulisähkölle keksitään jonkinlainen järkevä varastointitapa niin halpa ja jopa miinushintainen sähkö loppuu. Silloin kannattaa oikeasti laskeskella mikä sopimus kannattaa ottaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      54
      2908
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      61
      2751
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      41
      2284
    4. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      40
      2072
    5. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      63
      2047
    6. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      55
      1995
    7. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      975
    8. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      113
      904
    9. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      123
      869
    10. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      37
      854
    Aihe