Niin ovat kuin kaksi marjaa. Siksi tuli mieleen epäilys saman stylistin palveluista. Paljonhan heillä on muutakin yhteistä; Jutta Kreikkaan 10 miljardia euroa, Tytti Italiaan ja Saksaan yhteensä 17 miljardia. Kallis taitaa olla maku rouvilla?
Sama stylisti Jutalla ja Tytillä
20
270
Vastaukset
- Anonyymi
Kaksi kypsää marjaa....komeita naisia
- Anonyymi
Mauttomasti pukeutuvia moukkia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mauttomasti pukeutuvia moukkia.
Jutta oli verkkosukissa kyllä ihan ok.
- Anonyymi
Voi hyvää päivää, eihän kansa voi tuosta kauhukabinetista, äänestää kuin Pekkaa.
- Anonyymi
Kun äänestän Pekkaa
Kun kuulen kuinka kynät sauhuaa
Mikään ei pysäytä Pekan rekkaa
Kylmänväreet se aikaan saa, ahaa
Mä äänestän Pekkaa
Ja kuinka mun sydän kiihkeänä rekkaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun äänestän Pekkaa
Mä äänestän Pekkaa
Ja kuinka mun sydän kiihkeänä rekkaaÄänestän mestari Jussia
En tahdo Pekkaa nussia - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äänestän mestari Jussia
En tahdo Pekkaa nussiaNyt on kyseessä kansanvalta, ei rakkauselämä. Liian vaativa tehtävä persujen yli-älylle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun äänestän Pekkaa
Mä äänestän Pekkaa
Ja kuinka mun sydän kiihkeänä rekkaaKaikki tähän tahtiin https://www.youtube.com/watch?v=RZ0DndrCgcA
- Anonyymi
Jutta ja Tytti ovat lainanneet stylistiä Sannan tallista.
- Anonyymi
Lutkamarssille luontevinta tyyliä.
- Anonyymi
Saivat vihjeen ammattilaisesta kuulemma Jaakonsaarelta, joka käytti myös hänen palveluitaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saivat vihjeen ammattilaisesta kuulemma Jaakonsaarelta, joka käytti myös hänen palveluitaan.
Ilmankos "tyylikkyyttä" on näyttävästi tarjolla, Raamattuvyöhykkeen hyväksynnällä kai.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmankos "tyylikkyyttä" on näyttävästi tarjolla, Raamattuvyöhykkeen hyväksynnällä kai.
Eikös se Liisa ollut enempi tuota Paavon uskoa kannattava henkilö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös se Liisa ollut enempi tuota Paavon uskoa kannattava henkilö?
Ai niinku opportunismia vai? Urpilaiska ainakin kanniskelee melkein yhtä suuria ristihelyjä kuin Hilkka Ahde, mikä on paljon. Varmaan sillä seudulla kannattaa nuoleskella näinkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai niinku opportunismia vai? Urpilaiska ainakin kanniskelee melkein yhtä suuria ristihelyjä kuin Hilkka Ahde, mikä on paljon. Varmaan sillä seudulla kannattaa nuoleskella näinkin.
Verkkosukilla kosiskelee kanssa hyvin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rysäpöksyillä ääniä kalastelemaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palveluverkkosukkaselvityksen mukaan valtakunta tarvitsee rakkautta ja sitä valtionpäämies voi jakaa kollektiivisena mielipidejohtajana.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1323033- 71590
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2211345Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441171
- 371041
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381022Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133977- 47954
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36887