paljonko on lievän petoksen sakko? juuri tänään tuli pankilta viesti, että tili on suljettu tutkintaa varten. kaveri näköjään laittanut jotain tekemiään toripetos rahoja mun tilille… kuumottaa oon 16
lievän petoksen sakko
Anonyymi-ap
1
659
Vastaukset
- Anonyymi
Päiväsakot määräytyvät tulojen perusteella. Sinun kohdalla sakko voisi olla esim. tällainen. Nuorena henkilönä lievä petos 6 x 6 euroa = 36 euroa.
Eli, sakko ei paljon olkapäihin ota, mutta yleensä poliisi rekisteröi kaikki poliisiasemalla sakotetut. Rekisterin tiedot, esim. sormenjäljet poistetaan rekisteristä kymmenen vuoden kuluttua rekisteröidyn kuolemasta. Olet lopun elämääsi ns. poliisin vanha tuttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."542212Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1992041- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96995
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki49872Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933845- 61746