Moikka tästä on jo aikaa olin yläasteella, meillä oli liikunta tunnilla uimahalli vuoro. Halli oli jokseenkin harvinaisen hiljainen (tyhjä) toden näköisesti ulkona pauhaava lumi myrsky vaikutti asiaan. Tunti oli jo kulunut ja nyt saisimme viettää vapaan puoli tuntisen miten halusimmekaan. Uimme ja kävimme saunassa, saunassa ei olut ketään meidän lisäksi aikaa oli vielä uida muut pojat lähtivät vielä uimaan hallin puolelle. Itse ajattelin käydä vilvoittelemassa suihkussa ja palata sitten saunaan vielä lämmittelemään. Menin suihkuun yllätyksekseni suihku huoneessa olikin joku minua päätä pidempi mies. Jatketaanko?
Uimahallissa
Anonyymi-ap
6
5446
Vastaukset
Jos et tarinaa jatkaisikaan, jatka opiskelua.
- Anonyymi
uimahallissa sai aina veden alla sukeltaa ja imeskellä kavereitten kulleja kivaa oli
- Anonyymi
jatka kerro on täällä muitakin
- Anonyymi
Kiinnostaako ketään kuulla jatkoa?
- Anonyymi
Eipä juuri,
- Anonyymi
Pysy siellä niuvanniemen suljetulla satuilemassa spede Buaahaa
Ketjusta on poistettu 32 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vassarit kummittelee pääni sisällä joulunakin
Hetki sitten alkoi punakapina. Joulupäivään mennessä ollaan jo Lindtmanin nuoruusvuosien näytelmäkerhossa. Tapaninpäivän552767Oho, köyhyys väheni Marinin hallituskaudella
👋💥🤕 Tuonkin Marinin hallitus sössi --- Vuosien 2019–2023 sosiaaliturva- ja verotusperusteiden muutokset suhteessa h1012426Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan
Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on81742En tiedä mitä olet mulle
Rakkauteni,ihastukseni,pakkomielteeni,mitä lie. Jokatapauksessa ajattelen sinua päivittäin lämmöllä ja haluan toivottaa551294Ukrainan raukkamainen isku Moskovaan.
Pitikö isku tehdä juuri jouluna.Siinä saattoi jäädä joku lapsi isättömäksi.Kyseessä ei edes sotilaskohde.2871216On mullakin
Sua ikävä. En vain pysty siihen mitä toivot. Siksi toivon joskus että voisin vain olla hetken lähelläsi711124- 211039
- 76997
Ikävä edelleen sinua
Tänään tunnen sen vahvasti. Kaipaan sinua elämääni. En haluaisi heittää hukkaan sitä mitä meillä oli, mutta ollaan aja23895Sekaisin ihastuksesta
Oletko mennyt joskus sekaisin ihastuksesta? Miten se on näkynyt, tuntunut tai saanut sinut käyttäytymään? Onko jotain, m55813