Kuka on teidän lempi hahmo?
Entäs inhokki hahmo?
Mikä on teidän lempi kirja?
Entäs sitten inhokki kirja?
Mikä on teidän lemppari saaga?
Kuinka monta Soturikissat-kirjaa ootte lukenu?
Ite oon just lukemassa kahta kirjaa samaan aikaan (tokan saagan eka kirja jonka nimeä en muista ja Pitkätähden kosto erikoisseikkailuista), oon siis lukenu ekasta saagasta vaan ne viis ensimmäistä, mut missään kirjastossa ei ollu sitä kuudetta, joten skippasin sen ja menin suoraan tohon kakkossaagan ekaan kirjaan!
Tulkaa keskustelemaan Soturikissoista!ktj
2
221
Vastaukset
- Anonyymi
Lempparihamo: murattilampi
Inhokki: Tulitähti!! Vihaan kun hän tunkee pakosta kaikkien asioihin😑
Lempi ja inhokki kirjoja en tiedä.
Lemppari Saaga on kyllä tämä kuudes.
Lempi Klaani on Varjoklaani ja inhokki myrskyklaani (harmi vaan että soturikissat kertoo Myrskyklaanista)
Jos novelleja ja erikoisseikkailuja ei lasketa olen lukenut 37 kirjaa ja jos lasketaan varmaan 45 tai jotain.
Olen lukenut myös kaksi kirjaa tulisiivistä ja yhden Pandojen valtakunnasta mutta ylivoimainen lemppari on Soturikissat! Olin muuten eka kommentoija ja en nyt kauhean myöhässä :D 🤗Mun Sk OC:ni ovat Varjoturkki ja Minttuhalla!
Heh:)
Fanitan soturikissoja🐈❤️
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 694313
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺684148Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363562Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163143Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342802En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142572Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102354IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm251481Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1571282Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli751069