Pelailua kolmen kimpassa

Anonyymi-ap

Olimme Ellan kanssa kutsuneet edelliskesän seksiseikkailijan, Niken, jälleen mökillemme. Sää oli sateinen, joten olimme päätyneet sisälle pelaamaan erinäisiä lautapelejä ja olivatpa pelikortitkin löytyneet. Ensin vuorossa oli kuitenkin klassikko, Afrikan tähti, jonka olimme leväyttäneet keittiön isolle pirtin pöydälle. Nikke istui toisella puolen pöytää Ellan vastapäätä ja itse istuin vaimoni Ellan vieressä. Pelailu sujui rupattelun ja juomien naukkailun merkeissä, ja olipa Nikke tuonut taas mukanaan pari nappia ekstaasiakin. Jaoimme ensimmäisen kolmeen osaan ja jokainen oli sekoittanut oman osansa juomaansa. Pikkuhiljaa Ellan ja Niken katseet alkoivat kytkeytyä pidemmäksi ja pidemmäksi aikaa toisiinsa. Ellan käsi viivähti välillä reidelläni ja kiusoitellen jalkovälissänikin. Jutut kävivät intiimeimmäksi ja oltiinpa sivuttu afrikkalaisten miesten varustustakin, vaikka Niken paikalla ollessa se oli aika lailla turhaa.
Oli minun vuoroni heittää noppaa, kun se pyörähtikin pöydän alle. Kumarruin etsimään sitä kannen alle, kun huomasin Ellan jalan hierovan Niken reiden sisäpintaa, jossa Niken mahtimela pullotti lahkeessa. En voinut muuta kuin ihailla Niken kalun kokoa ja päätinkin yllättäen etsiä noppaa Niken jalkovälistä. Konttasin pöydän ali Niken jalkoväliin, siirtäen Ellan jalan pois tieltäni ja tartuin kädelläni Niken mahtimelan varteen housun kankaan läpi. ”Oookei.. mitäs nyt tapahtuu?” kuulin Niken äänen pöydän kannen yltä. ”Katotaas..” kuului vuorostaan Ellan ääni samalla, kun tämä kumartui kukistamaan pöydänalus tapahtumia. ”Ai? Ilmeisesti Vellukin haluaa tarkistaa, onko siellä piilossa ehkä ihan oikea afrikan tähti, tai joku muu taikakalu”. Puristelin ja hieroin Niken kovettuvaa kyrpää housujen läpi ja tunsi samalla Ellan puristelevan pakaroitani ja reisieni välistä kiveksiäni. ”Ootas vähän” Nikke sanoi ja nousi sen verran penkiltä, että sai housujaan laskettua niin, että minun oli helpompi kiskoa ne aina nilkkoihin asti. Niken levittäessä jalkojaan, vapautunut kulli nousi pystyyn, terskan yltäessä aina pöytäkannen tasolle asti ja ylikin. Silmieni edessä, lihaksikkaiden reisien välissä roikkui nyt pari reilun kokoisia kiveksiä. Aloin hyväillä niitä, tarttuen toisella kädelläni paksuun kyrvän varteen. Tunsin samalla Ellan kiskovan housujani ja kun hän oli saanut ne laskettua riittävän alas, tunsin Ellan toisen käden kalullani ja toisen hyväilevän kiveksiä ja anustani. Rohkaisin mieleni ja painoin pääni Niken jalkoväliin, imaisten toisen kiveksen suuhuni, aloittaen varovaisen lutkutuksen samalla, kun käteni runkkasi Niken kyrvän vartta. Nikke tuntui nauttivan tästä oudosta tilanteesta ja antoi minun jatkaa, kunnes alkoi tuntea laukeamisen lähestyvän. Tässä vaiheessa hän otti kiinni ranteestani ja nousi ylös kysyen ”Meinaako tää mennä homosteluks? Eiks täällä ollu joku nainenki?”. ”Kyllä täällä pöydän alla joku narttu näyttäis olevan, tuonko näytille?” vastasin. ”No jos se on kiimanen, niin tuo ihmeessä!” Nikke huudahti. Ella pakitti perse pystyssä pois pöydän alta ja oli ehtinyt kääriä hameensa vyötärölleen. Ellan kääntyessä erotin pikkuhousujen kankaassa märän läikän ja turvonneet pillun huulet. Nikke pyörähti nopeasti pöydän ympäri kalu ojossa, kumartui Ellan ylle ja pysäytti tämän läimäyttämällä häntä pakaroille. Sitten Nikke tarttui Ellaa takaapäin vyötäröltä, nosti tämän edessään roikottaen aina pöydän päätyyn, otti tätä niskasta kiinni ja painoi tämän vatsalleen pöydälle. Mitään puhumatta ja määrätietoisesti hän kiskaisi toisella kädellään pikkuhousut alemmas avaten teitä mahtikalulleen. Hän piti Ellaa edelleen pöytää vasten ja levitti tämän jalkoja ja pakaroita enemmän erilleen. Ella huokaili jo kovista otteista, kun näin Niken asettavan turpean terskansa Ellan pillun suulle. Hän piti terskaa aivan huulilla ja käski minun tulla viereensä katsomaan, kun hän painaisi kyrpänsä kiimaisen narttuni pilluun. Riensin aitiopaikalle ja Nikke alkoi painaa kyrpäänsä hitaasti Ellan sisään. ”Aaaaa aaaaa..” kuului Ellan suusta, kun Nikke ei odotellutkaan hänen paikkojen avautumista, vaan tunki paksua vartta hidastamatta sisään, aina pohjaan saakka. Tuo näennäisen väkivaltaiselta vaikuttanut hetki kiihotti minua suunnattomasti. Sitten pienen tauon jälkeen Nikke veti kaluaan hitaasti ulos, noin puoliväliin ja painoi sen taas pohjaan, kunnes liike piteni ja kiihtyi hiljalleen, muuttuen aina rajuksi rynkytykseksi, pillun litinän, ihojen läiskeen ja Ellan voihkeen säestämänä. Sitten Nikke hiljensi taas vauhtia liikettä lyhentäen ja käski minun mennä Ellan pääpuoleen samalla, kun nosti Ellan päätä ylös ja sivulle niin, että minun oli helppo marssia kivikovana jököttävän kaluni kanssa vaimoni imettäväksi. Tein työtä käskettyä ja astelin pöydän sivuun, vaimoni punoittavien kasvojen eteen. ”Ime narttu sitä munaa” käski Nikke ja painoin kaluni Ellan huulille samalla, kun Nikke alkoi taas nussia kovemmin.

3

3731

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ellan ei tarvinnut tehdä muuta kuin imeä ja pitää kädellään reiteni ympäri, koska Niken raju nussiminen hoiti liikepuolen. Nautin aisurin roolistani suunnattomasti, kun näin vaimoni nauttivan omasta roolistaan rajusti nussittavana narttuna.
      Tätäkään lystiä ei kestänyt kauaa, sillä Nikke halusi Ellan ratsastavan mahtikyrpänsä päällä ja niin hän nosti Ellan pöydän päältä makaamasta eteensä seisomaan, kyrpä edelleen Ellan sisällä ollen. Nikke ohjasi Ellan liikkeitä niin, että kalu pysyi koko ajan pillussa. Sitten hän istuutui penkille hajareisin, pitäen Ellan koko ajan sylissään, ja siitä hän laskeutui vielä selälleen pitkin penkkiä. Selin Nikkeen, Ella puoliksi seisten aloitti ratsastamisen tuon pitkän ja paksun aisan päällä. Hän hamusi minua kädellään ja tarttui munaani, kuin tukea ottaakseen. Kumarruin suutelemaan Ellaa ja hän imikin huuliani ja kieltäni melkein kivuliaasti. ”Nuole minua kohta” hän kuiskasi posket hehkuen ja ääni käheänä. Hetken päästä Ella oikaisi selkäänsä ja alkoi laskeutua pitkälleen Niken vartalon päälle, tämän kyrpä edelleen juuriaan myöten syvällä pillussa. Ymmärsin yskän ja laskeuduin kontalleen penkin päähän, aitiopaikalle ja valmiina nuolemaan vaimoni klitorista Niken kyrvän täyttäessä pillun ääriään myöten. Ensin kuitenkin tartuin Niken kiveksiin, jotka olivat Ellan nesteistä märät ja liukkaat. Varovasti nuolin Niken kiveksiä samalla hyväillen kädelläni Ellan pillua. ”Minua sinun piti nuolla!” Ella komensi, aikaansaaden sen, että Nikke tarttui tätä kovakouraisesti rinnoista ja nytkäytti kyrpänsä syvemmälle Ellan punoittavaan ja turvonneeseen pilluun. ”Hiljaa narttu, kyllä sun pillusi saa varmasti enemmän ku kestääkään..”. Ella parahti kivusta ja vaikeni sitten kohtaloonsa alistuen. Nousin nyt ylemmäs ja nuolin Niken kyrvän juurta matkalla kohti Ellan klittaa ja helliä häpyhuulia. Perille päästyäni imaisin klitoriksen huulieni väliin ja jatkoin tasaista imua, kunnes aloin muutella imun voimakkuutta ja lopulta lutkutin sitä kuin tuttia. Ella voihki nautinnosta samalla kun tunsin suussani klitoriksen kasvavan ja turpoavan, sitten otin mukaan kielen, jolla pyörittelin klitan kärkeä, välillä liikutin sitä poikittain klitan kärjen yli ja välillä ohi. Ella alkoi liikuttaa itseään vasten suutani ja Niken kyrpää, yhä kiihtyvään tahtiin. Nikkekin alkoi huohottaa ja työnnellä kaluaan vasten Ellan pillua, sekä minun leukaani. Pian Ella laukesi kouristellen ja nytkähdellen vasten suutani ja Nikkekin aloitti loppukirin panemisessaan. En malttanut jättää aitiopaikkaa, vaan katsoin näytöksen loppuun, tuntien ja nähden kuinka Niken kyrpä kasvoi vieläkin isommaksi ennen laukeamistaan ja kuinka Ellan pillun huulet saivat kokonaan uuden värin veren pakkautuessa täyttämään ne tumman pinkeiksi. Pian Niken kalu alkoi nytkähdellä ja spermaa pursuta Ellan litisevästä pillusta. Nuolin spermoja suuhuni sen minkä ehdin ja nousin sitten ylös, kumartuen suutelemaan Ellaa. Samalla kun suutelimme, valutin suussani olevat spermat vaimoni suuhun, osan mennessä poskille ja leualle. Vedin sitten Ellan ylös ja pois Niken päältä. Niken edelleen kova kyrpä luiskahti lurpsahtaen Ellan pillusta, loppuspermojen valuessa pitkin reisiä. Ohjasin Ellan pöydän reunalle istumaan ja kyrpäni tiukaksi turvonneelle pillulle. Tartuin Ellaa niskasta ja suutelin rajusti samalla, kun painoin kaluni sisään kuumaan ja tiukkaan onkaloon. Vaimoni pillu oli Niken valtavan kalun jäljiltä niin turvoksiin nussittu, että keskiverto kyrpäänikin se tuntui tiukalta. Se oli myös ilmeisesti sen verran hellänä, että Ellan yninässä oli pieni kivun sävy mukana. Se kiihotti minua lisää ja aloin nussia Ellaa lujempaa, painaen hänet samalla pöydälle selälleen ja tartuin sitten nilkoista nostaen jalat ylös ja niin levälleen kun sai. Nikke oli tässä vaiheessa noussut ylös ja tarjosi puoliseisokissa olevaa spermaista kulliaan Ellan imettäväksi samalla, kun puristeli toisella kädellään Ella rintoja ja toisella piti tätä hiuksista painaen tämän kasvoja kohti kulliaan. Ellan kasvot punoittivat ja silmissä oli hieman tuskainen, mutta samalla kiimainen katse, kun hän imaisi Niken kalun suuhunsa ja aloitti posket lommolla imemisensä. Katselin nussiessani, kuinka Ellan turvonneet lyhyen mustan karvoituksen reunustamat pillun huulet liikkuivat kalun liikkeiden mukana edestakaisin ja aloin tuntea oman laukeamiseni lähestyvän. Kiihdytin tahtia ja seurasin kuinka Niken paksu elin upposi Ellan suuhun ja alkoi taas kovettua. Näky kiihotti entisestään ja laukesin pian syösten spermani syvälle vaimoni pilluun, Niken spermojen sekaan. Vetäydyin pois ja käskin Nikkeä vaihtamaan paikkaa kanssani. Nikke asettui Ellan jalkojen väliin ja laskeutui sitten nuolemaan tämän spermaista pillua samalla, kun itse asetuin Ellan kasvojen luo kullini puhdistusta varten. Ella sopersi vielä ennen kaluni nuolemista, että ”Nyt alkaa jo riittää kiitos.. huomenna ei varmaan tarvii istua ollenkaan..”.

    • Anonyymi

      Nikke oli juuri nostanut Ellan jalat olkapäilleen ja vuorostaan alkanut nuolla tämän spermaista klitorista nopein pyörivin liikkein. Ella pyysi Nikkeä olemaan hellempi, koska paikat olivat jo sen verran hellänä. Nikke kevensi kosketustaan ja alkoi samalla varoen hieroa sormellaan Ellan välilihaa ja peppureikää. Ella piti tästä selvästi ja aina kun Niken sormenpää oli anuksen kohdalla, reikä alkoi supistella. Nikké pysäytti sormensa reijälle ja painoi sitä varovasti pehmeää lihaa vasten. Ellan anus suorastaan imaisi Niken sormenpään sisäänsä ja supisteli heti uudestaan imien sormea sisäänsä lisää. Nikke tunsi tiukan puristuksen sormensa ympärillä ja antoi Ellan anuksen itse määrätä sopivan syvyyden. Kun supistelu loppui, aloitti Nikke liikuttaa sormeaan varovasti eestaas, laittaen samalla toisen sormen Ellan emättimeen puristaen sormia sitten samalla yhteen, niin että pillun ja peräsuolen väliin jäävä pehmeä liha sai hierontaa. Ella tykkäsi tästä erityisesti ja aloitti nautinnostaan johtuen liikutella lantiotaan tahdottomasti samalla huohottaen ja voihkien niin, että pelkäsin tämän johtavan hyperventilointiin. Juuri, kun Ella oli laukeamassa, Nikke nousi ylös ja survaisi kyrpänsä Ellan jo muutenkin ylinussittuun pilluun, painoi sormensa klitorikselle ja hoiteli Ellan orgasmin loppuun. Niken ei tarvinnut edes panna Ellaa, vaan Ellan lantio hoiti liikkumisen ja hän laukesi vielä kerran tämän tiukkaan, imevään ja supistelevaan pilluun.
      Kun olimme saaneet hengityksemme ja sykkeemme tasaantumaan, veti Nikke hitaasti edelleen Ellan sisällä olevan kalunsa ulos, spermalastien seuratessa perässä pöydän reunalle ja siitä lattialle. Ella tunnusteli varovaisesti aristelevaa pilluaan ja ilmoitti, että jos haluaisimme nussia vielä illalla tai huomenna, niin saisimme nussia sitten toisiamme. Hän voisi kyllä tarjota suihinottoa ja käsihoitoa, mutta muuten joutuisimme tyytymään toisiimme. Katsoimme Niken kanssa toisiamme ja kuin yhteisestä päätöksestä asetuimme Ellan molemmin puolin ja sanoimme ”Kyllä valtiatar, sinä määräät..” Ellan kädet hakeutuivat jalkoväleihimme ja aloittivat tutkimusmatkansa kiveksillemme, kaluillemme ja pakaroittemme väliin.. ”Hyvä, nyt suudelkaa toisianne ja hyväilkää toistenne nännejä.. ja sitten kun anna luvan lopettaa, menette lämmittämään saunan!”.

    • Anonyymi

      H­­­ei! Ku­tsumme sinut kä­ym­­ään uude­ss­­­a chatis­­sa! Mei­tä on yl­­i mil­­­joona! 👉 http://1lingo.com/H/F4d3H8

    Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8406
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2277
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe