Näyttelijäksi?

Anonyymi-ap

Hei olen 13-vuotias ja minä haluaisin olla elokuvanäyttelijä Hollywoodissa. Olen pessimisti. mutta sitten mietin:
- Onko Suomalaisen mahdollista tulla Hollywood näyttelijäksi?
- Minkälainen koulutus polku on?
- Missä vaiheessa minun pitäisi muuttaa Yhdysvaltoihin?
Joo ja nyt joku/jotkut kommentoi jotain tällaista:
"Etsi joku parempi ammatti" Tai " Etsi järkevä ammatti" Tai "Älä nyt näin nuorena"
Mutta en koe tulevani onnelliseksi missään muussa ammatissa. Ja mietin tätä näin nuorena, sillä en voi päästää ajatusta menemään. Enkä yhtään tiedä koulutuksen kannalta missä kohtaan minun pitäisi muuttaa Yhdysvaltoihin. Ja olisiko minun edes mahdollista menestyä. Ja nämä ajatukset ovat riivanneet minua jo kuukausia!
Jos sinulla on kokemusta tai tiedät jotain, josta voisi olla apua, niin ole kiltti ja kerro.

4

325

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

alat käyttään huumeita ja jaat alapäätäs siitä se ura urkenee.

• Anonyymi

Haaveita on monilla, hyvä että on motivaatiota ja ajattelet näyttelijäksi tuloa urapolkuna. Luovia aloja kannattaa harrastaa, niistä on hyötyä elämässä.
      Sinun kannattaa jo nyt hakeutua, ellet jo ole, johonkin harrastaja-teatteriin, jos vain mahdollista...
      Käy lukio, opettele englanninkieli mahdollisimman hyvin. Koeta päästä lukiosta vaihto-oppilaaksi USA:aan, jossa voit oppia oikean aksentin puheeseen.
      Harvaan tai tuskin mihinkään elokuvaan tai sarjaan tarvitaan suomalaisella aksenttilla puhuvaa henkilöä...!
      Koeta sitten päästä teatterikouluun joko Suomessa tai ulkomailla.
      Hyviä näyttelijä-kouluja on maailmalla paljon, esim. Jani Toivola (paremmin kylläkin poliitikkona tunnettu) on käynyt New Yorkin HB Acting Studio -koulun, samassa koulussa ovat aikoinaan olleet sellaiset nimet kuin Al Pacino ja Robert De Niro...

Haaveet voivat toteutua tai sitten ei, näytteleminen kannattaa aloittaa harrasteena ja katsoa mihin sitten motivaatio ja taidot riittävät...!

• Anonyymi

Ihan vaatimattomat haaveet joo, mutta jospa se ura siitä alkaisi.

Mä halusin 13 vuotiaana missiksi ja malliksi Pariisiin mutta realismi iski päin pläsiä.

Ei oo vinkkejä mutta pitäisikö aloittaa pienin askelin, vaikka tv-mainoksista että saa vähän kerrallaan naamaa tutuksi. Tai ridge forrester tai harliinin renny bongaisi sut jostain.

• Anonyymi

Kannattaisi harkita ilmaisutaitopainotteista lukiota, sieltä saisi tuntumaa näyttelemiseen ja luovaan ilmaisuun.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lataus pakkaskelissä

En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu
      Hybridi- ja sähköautot
      121
      4550
    2. Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?

Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv
      Maailman menoa
      69
      2632
    3. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      80
      1665
    4. Kyllä mä suren

Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko
      Ikävä
      9
      1146
    5. Jos vielä joku päivä nähtäis...

Miten suhtautuisit minuun, mies?
      Ikävä
      66
      872
    6. Nyt se on varmaa kuntajakoselvitys

Ensi viikolla tuöee kuntaministeri ulos ja kertoo asiasta.
      Ähtäri
      21
      853
    7. Laitetaan nyt kirjaimet kohdilleen

kuka rakastaa ja ketä ?
      Ikävä
      41
      845
    8. Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi

Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu
      Ikävä
      120
      833
    9. Yhteen hiileen velanottoveljet V P K

Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N
      Pyhäjärvi
      67
      807
    10. Olisin valmis tutustumaan uudelleen

En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.
      Ikävä
      50
      789
    Aihe