Näyttelijäksi?

Anonyymi-ap

Hei olen 13-vuotias ja minä haluaisin olla elokuvanäyttelijä Hollywoodissa. Olen pessimisti. mutta sitten mietin:
- Onko Suomalaisen mahdollista tulla Hollywood näyttelijäksi?
- Minkälainen koulutus polku on?
- Missä vaiheessa minun pitäisi muuttaa Yhdysvaltoihin?
Joo ja nyt joku/jotkut kommentoi jotain tällaista:
"Etsi joku parempi ammatti" Tai " Etsi järkevä ammatti" Tai "Älä nyt näin nuorena"
Mutta en koe tulevani onnelliseksi missään muussa ammatissa. Ja mietin tätä näin nuorena, sillä en voi päästää ajatusta menemään. Enkä yhtään tiedä koulutuksen kannalta missä kohtaan minun pitäisi muuttaa Yhdysvaltoihin. Ja olisiko minun edes mahdollista menestyä. Ja nämä ajatukset ovat riivanneet minua jo kuukausia!
Jos sinulla on kokemusta tai tiedät jotain, josta voisi olla apua, niin ole kiltti ja kerro.

5

162

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      alat käyttään huumeita ja jaat alapäätäs siitä se ura urkenee.

      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        🔞 ­N­­­y­­­m­­­f­­­o­­m­­­a­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18122078f

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Haaveita on monilla, hyvä että on motivaatiota ja ajattelet näyttelijäksi tuloa urapolkuna. Luovia aloja kannattaa harrastaa, niistä on hyötyä elämässä.
      Sinun kannattaa jo nyt hakeutua, ellet jo ole, johonkin harrastaja-teatteriin, jos vain mahdollista...
      Käy lukio, opettele englanninkieli mahdollisimman hyvin. Koeta päästä lukiosta vaihto-oppilaaksi USA:aan, jossa voit oppia oikean aksentin puheeseen.
      Harvaan tai tuskin mihinkään elokuvaan tai sarjaan tarvitaan suomalaisella aksenttilla puhuvaa henkilöä...!
      Koeta sitten päästä teatterikouluun joko Suomessa tai ulkomailla.
      Hyviä näyttelijä-kouluja on maailmalla paljon, esim. Jani Toivola (paremmin kylläkin poliitikkona tunnettu) on käynyt New Yorkin HB Acting Studio -koulun, samassa koulussa ovat aikoinaan olleet sellaiset nimet kuin Al Pacino ja Robert De Niro...

      Haaveet voivat toteutua tai sitten ei, näytteleminen kannattaa aloittaa harrasteena ja katsoa mihin sitten motivaatio ja taidot riittävät...!

    • Anonyymi

      Ihan vaatimattomat haaveet joo, mutta jospa se ura siitä alkaisi.

      Mä halusin 13 vuotiaana missiksi ja malliksi Pariisiin mutta realismi iski päin pläsiä.

      Ei oo vinkkejä mutta pitäisikö aloittaa pienin askelin, vaikka tv-mainoksista että saa vähän kerrallaan naamaa tutuksi. Tai ridge forrester tai harliinin renny bongaisi sut jostain.

    • Anonyymi

      Kannattaisi harkita ilmaisutaitopainotteista lukiota, sieltä saisi tuntumaa näyttelemiseen ja luovaan ilmaisuun.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1897
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1584
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1306
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1242
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1206
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1182
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1171
    10. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      44
      1166
    Aihe