Lapsesi sun

Anonyymi-ap

Huihaihuikkaa kaikki rakkaat palstalaiseni, aloitetaan sarja jossa kaikki palstalaiset saavat kertoa lapsistaan.

"Kasvatin kolme lasta, kaksi omaa ja vaimon poika, kaikki ovat parisuhteessa voivat hyvin, ja ovat yli 30 vuotiaita, elävät omaa elämäänsä mihin minä osallistun mahdollisimman vähän." - kertoikin jo By NumBall HHN 62v.

Kampuutin Tapsan lapset muistaakseni puhuvat ruotsia ja ränskaa.

2010 on kertonut lahjakkaista ja menestyneistä lapsistaan... vaikka mitä.

Se mikä minua nyt lähinnä kiinnostaisi - anteeksi utelijaisuuteni - että haittaako asumisenne Thaimaassa yhteydenpitoanne lapsiinne ja koska viimeksi olette lapsianne kasvotusten tavanneet?

7

147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kysymyksiin voisi lisätä vielä, osaatteko lastenne kieltä, vai keskusteletteko Googlekääntäjän välityksellä?

    • Anonyymi

      Ranskaa ja Ruotsia ihannoivista Saarifaijasta sen enempää kuin Tapsaskruudaajasta ei ole koskaan ollut isäksi eikä kasvattajaksi, ei edes holhoajaksi.

      Kun puhutaan lapsista, niin Saaripotkukelkalta tulee sellaista metodia ja ideaa, että jos on selvinnyt ilman sosiaaliviranomaisia ja huostaanottoja, niin ihme on.

      Nimittelee omia lapsiaan kakaroiksi ja pennuiksi, kertoo että isän tulee pelotella kakaroita ja olla perheen paha poliisi, ja äitin tehtävä on lohduttaa sitten pelkääviä lapsia... OMG!

      Lasten kanssa ei saa olla kuulema kaveri eikä niille saa hankkia mitään että tajuavat rahan arvon, ei saa myöskään tehdä mitään heidän kanssaan. 8)

      On mahtava läheiskasvattaja tuo Saarisulka. Oli sentään rehellinen sanoessaan että "niin vähän tekemisissä kuin mahdollista", sillä se kuuluu tuohon vainoharhaiseen antisosiaaliseen häiriöön, ettei tule kenenkään kanssa toimeen ja syyttää siitä aina muita.

      Siksipä hänen pitää keksiä mielikuvituskavereita ja värittää historiansa sellaiseksi puuroksi, että vain rivien välistä saa selville miten todellisuudessa on mennyt.
      On mennyt todella huonosti, kun tilanne on nykyisin tuo.

      Minä näin lapset viimeksi elokuussa, kuin myös heidän äitinsä, ex-anopin ja vaimon veljen. Meidän välit on olleet muuttumattomat aina ja niin läheiset että etäisyys ei sitä muuta. Meillä ilmaistaan tunteet ja ei tarvi ikinä hävetä mitään, kaikesta saa kertoa ja puhua ja niin sitä sitten puhutaankin.

      Tytär oli viimeksi harmissaan kun on kasvanut niin isoksi ettei iskä jaksa enää heittää häntä yhdellä kädellä eteenpäin metritolkulla, kuten silloin kun hän oli reilun metrin.

      Kyllä se vaan näkyy skideissä, että fyysinen kunto ja sporttinen ulkonäkö on heille tärkeää, kuin myös se että pystyy tekemään omalla kehollaan asioita, jotka harvalta onnistuu.

      Voltti paikaltaan takaperin menee edelleen tyttäreltä ja toiselta pojaltani.
      Vanhin poikani on liian pitkä siihen, mutta lahjakas monissa muissa asioissa ja hänellä on edelleen junioreiden suomenennätyksiä parissakin asiassa.

      Noista lasten kanssa tekemisistä, (jotka Saaritelkkä kieltää) se olisi loputon luettelo.
      Sanotaanko lyhyesti näin että he ovat käyneet isänsä kanssa noin 20 eri maassa, kolunneet kaikki huvipuistot, risteilyt, Euroopan hienoimmat mestat.

      Lapin rinteet ja kelkkareitit kierretty moneen moneen kertaan. Mökkeily yhdessä on ollut seikkailua ja yhteistä puuhaa ja pelleilyä. Extremeä on rakennettu itse kaikenmaailman järvilinkoja ja kiipeilyratoja.

      Matkailuautoilu ja veneily porukalla on ollut kenties parasta ja suosituinta. Itämeri on mykistävän kaunis, kun ulapalle saakka pääsee. Kaksi kertaa kierrettiin Ahvenanmaa dieselpurkillamme stadin satamasta startaten.

      Mutta loppujen lopuksi se on ihan sama missä sitä ollaan, sillä se menee niinkuin tytär sanoi matkailuautossa kun oltiin Etelä-Saksassa linnoja katselemassa. Hän oli silloin noin 5v. "Iskä, se on ihan sama missä me ollaan, kun meillä on kivaa aina yhdessä"

      Ei se paikka vaan seura. Näin olen itsekin aina todennut jo vuosikymmenet. Maailman hienoin paikka ilman hyvää seuraa on ihan yhtä tyhjän kanssa ja ihan tavallinen mesta hyvässä seurassa voi olla upea kokemus.

      2010

      • Anonyymi

        Mikä oli tyttäresi ikä kun sait ulkoruokintamääräyksen exältäsi hänen oivaltaen, että on lyönyt kätensä kyynärpäitä myöden.... Sanonko... En viitsi.


    • Anonyymi

      just just juurihan kerroit sukuhistoriasi, ja se on ihan normaali kainuun köyhistä oloista, siitä juontaa äärettömän heikko itsetunto, ja saatananmoinen pätemisen tarve, tosin myös pakoilu, et tule koskaan uskaltamaan kertomaan kuka oikeasti olet, pelkäät että totuus sinusta paljastuu. Se pieni kaikkea pelkäävä poju rukka, joka tiedät olevasi, yrität vain peittää heikkoutesi kovilla jutuillasi, pattaya palstalla.

      • Anonyymi

        Ja vittu päteä pattaya palstalla, tajuaako tuo miten läpinäkyvää sen jutut on.


    • Anonyymi

      Kenen kanssa homot tekevät lapsia? Kerro ihmeessä myös mustalaismannen siittämistä lapsista.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      144
      3860
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      88
      3508
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      324
      2016
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      93
      1507
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1306
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1175
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      152
      937
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      909
    9. 46
      803
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      787
    Aihe