Haluaisin kaahata hyvällä simulaatio/arcade-pelillä. Olen harkinnut Forza Motorsportia. Kuitenkaan minulla ei ole kiinteää nettiä, joten en ole kiinnostunut uusimmista versioista, jotka edellyttävät nettiyhteyttä myös yksin pelattaessa. Osaako kukaan sanoa, mikä on pelin uusin versio, joita voi pelata ilman rekisteröintiä ja nettiä?
Forza Motorsportia ilman nettiä
Anonyymi-ap
4
220
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kai se nyt voi pakollista liveä vaatia ?
Sehän on vain lisähupia mutta kai noissa nyt sentään se yksinpelikin kaikissa on. - Anonyymi
En tunne asiaa tarkemmin, mutta olen lukenut, että uusimmat versiot konsolipeleistä, kuten Forza, edellyttävät yhteyttä peliyhtiön palvelimelle, vaikka käyttäjä pelaisi vain yksinpeliä. Olenko saanut väärää tietoa?
- Anonyymi
https ://support.forzamotorsport.net/hc/en-us/articles/21425400262419-Forza-Motorsport-Offline-Play
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482493
- 1801738
- 921598
- 691559
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k6965- 80948
- 68881
- 61856
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes188834- 61808