Gran Turismo ilman nettiä

Anonyymi-ap

Haluaisin kaahata hyvällä simulaatio/arcade-pelillä. Olen harkinnut Gran Turismoa. Kuitenkaan minulla ei ole kiinteää nettiä, joten en ole kiinnostunut uusimmista versioista, jotka edellyttävät nettiyhteyttä myös yksin pelattaessa. Osaako kukaan sanoa, mikä on pelin uusin versio, joita voi pelata ilman rekisteröintiä ja nettiä?

2

134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ainakaan GT4 Playstation 2:lla ei edes kyselekään nettiyhteyksien perään.

      Itsellä uusin on GT6 Playstation 3:lla, tosin mulla on sille ollut aina nettiyhteys, mutta GT6 palvelimet on jo sammutettu, se ilmoittaa käynnistyksessä ettei palvelimia löydy, mutta peliä pystyy silti pelaamaan.
      Levyversio ilman aikoinaan tulleita päivityksiä ja lisäsisältöä voi tosin olla aika suppea kokemus tänä päivänä. Vaikka palvelimet on sammutettu, aikoinaan ladatut päivitykset ja lisäsisältö on vielä käytettävissä, toki online kisoja ei voi enää ajaa.

      Uudemmista, kuten PS4 tai PS5 en tiedä voiko niitä käyttää ollenkaan ilman nettiyhteyttä. PS4:n sijasta mulla on Xbox One S, joka ainakin tilapäisesti toimii myös ilman nettiyhteyttä, sattunut joskus vahingossa käynnistämään sen ilman laajakaistayhteyttä. Todennäköisesti ei pidemmän päälle suostuisi toimimaan ilman nettiä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      313
      3757
    2. 208
      3039
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      72
      2584
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      242
      2044
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1475
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1381
    7. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      175
      1380
    8. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1357
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      25
      1334
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1277
    Aihe