Ostin uuden puhelimen honor 90lite tulee selailtua chromella nii kuluttaa älyttömän paljon virtaa? Sovelluskohtainen akunkäyttö 83% tälläkin hetkellä.
Android chrome virrankulutus
7
299
Vastaukset
- Anonyymi
No ei kuulosta normaalilta. Yleensä selatessa virtaa vie eniten näyttö.
Kokeile poistaa Chrome ja ladata se sitten puhelimelle uudestaan Play-kaupasta.
Tai voit alkaa käyttämään jotain muuta selainta (browser). Niitä on Play-kaupassa paljon tarjolla.
https://play.google.com/store/search?q=selain&c=apps&hl=fi&gl=US - Anonyymi
Uutena,pitää heti alussa päivittää sovellukset,sitten säätää vaikka wi-fillä automaattisesti, 2 ekaa kk menee sitten kuluttaa vähemmän.
- Anonyymi
OSTA, S23ULTRA ITSEKIN SAAN SEN JOULU LAHJAKSI, KOSKA ISO NÄYTTÖ.
- Anonyymi
Chrome kuluttaa virtaa yllättävän paljon. Siitä on omia kokemuksiakin. Vaihdoin Opera selaimeen, joka on monipuolisempi ja mukavampi käyttää kuin Chrome. Opera ei vie virtaa niin paljon kuin mitä Chrome.
- Anonyymi
Vähän vie Chrome virtaa laadukkaissa puhelimissa. Toki tällaissa "raiskatuissa" se voi viedä enemmän.
- Anonyymi
Chromen virrankulutus riippuu täysin siitä millä ja millaisilla webbisivuilla käyt. Ei se selain itsessään juurikaan aiheuta virrankulutusta vaan se webbisivun sisältö. Huonosti ja typerästi tehty sivu voi pyörittää kokoajan sivulla jotain roskaa joka tietenkin kuluttaa sitten virtaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161668
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1631247- 1431209
- 521145
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1171109Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1131106- 571081
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46969