Kumpi saa palstan raskaan kruunun?

Anonyymi-ap

Sauna_Timppa vai Pottukoira? Tarvitaan uutta verta. Ei vanhat enää jaksa, eli Tissu ja Kylmis. Toki nuo dinosaurukset ovat varoittaneet, ettäskyseinen kruunu on todella raskas, mitä lie tarkoittaneet.

Uusi sukupolvi, sitä kuitenkin tarvitaan.

26

321

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pottukoira on Mestari. Tissu ja Kylmis tissuttelevat amisviikset lepattaen…

      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        🍑 ­­­N­­y­m­­f­o­­m­­­a­­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18123561x

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Potulla ja Kylmiksellä ei kovin montaa vuotta ole ikäeroa edes. Tissusta en tiedä. Mutta jyrkkä on ollut Potun alamäki. Hetki sitten tyyppi vain kuvas kalastusvideoita, sitten keksi ruveta ryyppään livessä josta jotkut maksaa. Mää oon kuivahuikannut vain. Kesällä vaihdoin myllyn länsi-saksalaiseen ja siinä samalla meni jonkun verran jack danielsia coca colan kans. Mahtaa olla parempi kun vain seuraa hörhöjen juttuja sivusta eikä yritä olla sekoilun päähenkilö jolle variksetkin nauraa

      • Anonyymi

        Kylmis on tuntematon nobody ja haluaakin olla, mutta toi Pottu (Pirkka-Ukko?) tienaa vissiin melko hyvin noilla sen live-stream-lahjoituksilla? Kun mietin just, että miten noilla on varaa tuohon jatkuvaan kännissä oloon.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kylmis on tuntematon nobody ja haluaakin olla, mutta toi Pottu (Pirkka-Ukko?) tienaa vissiin melko hyvin noilla sen live-stream-lahjoituksilla? Kun mietin just, että miten noilla on varaa tuohon jatkuvaan kännissä oloon.

        Usemman vuoden tuet tekee helposti parissa viikossa


      • Anonyymi
        sauna_timppa kirjoitti:

        Usemman vuoden tuet tekee helposti parissa viikossa

        No sitä minäkin, kun katsoin Tampereen Teron käynnin jossain patonki-paikassa. Jo pelkästään jonossa se oli jo tienannut ateriansa hetkessä.

        :O


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sitä minäkin, kun katsoin Tampereen Teron käynnin jossain patonki-paikassa. Jo pelkästään jonossa se oli jo tienannut ateriansa hetkessä.

        :O

        Eikö se ole tää keissi? Saamansa sakot ei varmasti ole sille kuin taskunpohja-kolikoita.

        Youtube-tähti sikaili Tampereen Subwayssa:
        https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000006418624.html


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö se ole tää keissi? Saamansa sakot ei varmasti ole sille kuin taskunpohja-kolikoita.

        Youtube-tähti sikaili Tampereen Subwayssa:
        https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000006418624.html

        Sakkoja tuli vajaat kolme tuhatta euroa. Sehän on noille hemmetin työttömille loisille taskurahaa! Tienaavat përseilyillään enemmän, kuin Suomen tasavallan presidentti!

        En kertakaikkiaan enää ymmärrä yhteiskuntaa. :O


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sakkoja tuli vajaat kolme tuhatta euroa. Sehän on noille hemmetin työttömille loisille taskurahaa! Tienaavat përseilyillään enemmän, kuin Suomen tasavallan presidentti!

        En kertakaikkiaan enää ymmärrä yhteiskuntaa. :O

        Mitä se kellekkään kuuluu millä rahansa tekee jos sen hankkii itse. Viihteestä maksetaan. F1 kuskit ja nhl pelaajat elää samalla periaatteella ja se on silti ihan ok. Menis nekin töihin börrrrkkele


      • Anonyymi
        sauna_timppa kirjoitti:

        Mitä se kellekkään kuuluu millä rahansa tekee jos sen hankkii itse. Viihteestä maksetaan. F1 kuskit ja nhl pelaajat elää samalla periaatteella ja se on silti ihan ok. Menis nekin töihin börrrrkkele

        Niin no, onhan se niinkin. Mutta vìtuttaa silti kuin pientä Li Anderssonia.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tissu ravistelee kaltereita vielä monta vuotta jäätyään kiinni lastentarhassa mutta ei siitä sen enempää.

      • Anonyymi

        Tissu on Kylmiksen keksimä satuolento ja piste!

        -Palstan pitkämuisti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tissu on Kylmiksen keksimä satuolento ja piste!

        -Palstan pitkämuisti

        This.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        This.

        Tissu.


      • Anonyymi

        Minä uskon siihen, että henkilö on syytön siihen asti, kunnes toisin todistetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä uskon siihen, että henkilö on syytön siihen asti, kunnes toisin todistetaan.

        Käräjätuomarin mielestä tissu ei ollut syytön.

        Syyttäjä meinasi valittaa mutta totesi että hyväksikäyttö tuomio vedettiin tällä kertaa suoraan sieltä taulukon yläpäästä kun oli sen verran törkeä tapaus.


    • Anonyymi

      Minä uskon, että kaikki Oululaiset ovat sontaseppoja ja kuppakerttuja. Yleensä sekä sontaseppo että kuppakerttu ovat vähintään pierututtuja.

      • Anonyymi

        Eikö Sebastian Tynkkynen ole raivoraitis?

        :O


    • Anonyymi

      Pottukoira on mestari.

      • Anonyymi

        Todellakin on katsottava tulevaisuuteen, eikä jähmettyä menneisyyteen. Pottu ja Saunis, eikä enää mikään vítun Tissu ja Kylmis.

        -Uudistukaamme Ry


    • Anonyymi

      sontasepot luonnollisesti ovat 2.divisioonan miehiä joille sonnan tuoksu on kuin hunaja
      mehiläiselle.Tämä pätee myös
      kylmikseen ja tissuun.

      • Anonyymi

        Nyt on taas noussut huhu siitä, että Tissu ja Kylmis olisikin yksi ja sama henkilö. Minä olen nähnyt videotodisteen, että ihan oikeasti ovat kaksi täysin eri henkilöä.


    • Anonyymi

      Olet nähnyt kylmiksen edestä ja takaa…matketin takana pöpelikössä.

      • Anonyymi

        No siellä se vain käy kusella ja ottamassa vähän piristettä, jotta matka kulkee taas. Ei sen kummempaa.


    • Anonyymi

      Pottukoira on mestari eikä tarvitse tätä palstaa.
      Palstan aiemmat kuninkaat eivät ole hyvä esimerkki.
      Ensimmäinen päätyi Peltolaan, josta paettuaan toimitettiin suljetulle Kupittaalle.
      Toinen sokerisäärinen ampui ohitse päästään ja jäi kiinni navetasta suorittamassa luonnotonta aktia ja matkalla lastentarhaan.
      Hän viettää loppuelämänsä Niuvanniemellä.
      Palstalaisista suurin osa menehtynyt sisätautiosaston liinavaatevarastossa. Palstan kuninkuus ei kiinnosta ketään, mutta alkoholi kiinnostaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      192
      4622
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      122
      2883
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      137
      2294
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      332
      2290
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1962
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1536
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      114
      1451
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      32
      1370
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1200
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1081
    Aihe