Työkkärit sisälle kohta.

Anonyymi-ap

Niistä menee perjantaina Alkoon 100€, sitten on jouluksi viinat. Uudeksivuodeksi kerkii tulla toiset työkkärit. On tämä semi sontasepon elämä ihanaa, en ymmärrä miksi ihmiset tekevät töitä.

8

248

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Dokaat minun maksamilla veroilla.
      Voisin kustantaa lapion, jolla
      Kaivat Kuoppasi Ja Jotta
      Et levitä veneerisiä tauteja.Ja tietenkin elimet talteen.

    • Anonyymi

      Että pistää vihaksi tällaiset aloitukset. Tiesitkö, että yritin itsemurhaa, kun minut todettiin työkyvyttömäksi? Te taas vain nautitte vapaamatkustamisesta vìttu s**tana!

    • Anonyymi

      Aloittaja,taitaa käydä varsin "laihalla seoksella" ?

      • Alkoholia kun käyttää polttoaineena niin täytyy myös tuhtimpaa seosta käyttää. Eli liian kans pärjää aina. Ei tippa tapa mutta tipasta voi tulla tapa


    • Anonyymi

      Eilen taisi olla jokin Kelan tilipäivä.
      Oluthyllyjen välissä luumuili hielle ja paskalle tuoksahtava luihun luinen, pallovatsainen sontaseppo, joka kalju kiiltäen mätti bulkkikaljaa kärryyn ja vapisevin käsin valitsi jotain kalliimpaa ulkomaalaisia lasipulloja. Hänen hikinen, kellertävä naamansa jäi painajaisiin. Hän tosiaan lipoi kieltään enkä
      ole nähnyt niin himokasta katsetta koskaan kuin hänen silmäillessään pullorivejä. Tälläiset tulisi lähettää Venäjälle rollaattorilla. He varmaan hoitaisivat nämä perinteiseen tyyliin kokemuksella jo 1930-luvulta.

    • Anonyymi

      Miten jengiltä kuluu rahaa? Itse olen näin kesän edetessä panostanut paljon liikuntaan. Tänään boulderoimassa, eilen kiipeilyradalla, ahkerasti myös uimassa ennen kuin ne heinäkuussa sulkeutuivat.

      Perheen kanssa kun käy, näihin uppoaa huomattavia rahasummia. Muutama päivä sitten käyty leffassa 50 € meni sen sileän tien jo pelkästään yhden illan aikana.

      Sitten itelle kunnon lenkkikengät, satalappusia laitettiin urheilukaupan tiskiin. Ajattelin ostaa myös hiukan erätarvikkeita.

      Ok, myönnän että homoviiniä on mennyt kerran tällä viikolla ja toisen kerran menee viikonloppuna. Mutta kympillä selviää, jos "sivukulut" eivät kerry.

      Nuo ovat tosin vain hyttysen ininää. Kohta alkaa viikon mittainen Suomen kiertua, tulee ravintoloita, museoita ja ennen kokemattomia tutkimusmatkoja. Alkoholivapaa, koska perhe.

      Etelän reissulle tämän jälkeen välimeren auvoisaan syleilyyn, all inclusive. Ei kovin alkoholivapaa, mutta otetaan vasta lasten nukkumaanmenon jälkeen ja tolkku täytyy säilyä. Siinä sitten kelpaa raitistella ensi kesään. Päätarkoitus opettaa lapsillekin kreikan kielen ja sivistyksen alkeet. Minun lapsilleni pitää jäädä lapsuudesta muita muistoja kuin köyhyyttä ja neuvostotyylinen betoniviidakko. Siksi tähän kannattaa panostaa, koulukin menee sitten paremmin kuin Maikkulan katujengin jonneilla. Sivistys on todellista rikkautta!

      Miten teidän kulurakenne näin kesällä? Vähän harmittaa kun jää rahaa niin niukasti säästöön tän jälkeen mut... ei se ole tarkoitettu raameihin pistettäväksi, lopulta. Velaksi on typerää elää, mutta niin myös säästää kohtuuttomasti.

      Asdfh3378

      • Anonyymi

        Velaksi eläminen on viisasta, voi päästää viimeisen paskasen hörähdyksen ennen kuin valot sammuu lopullisesti.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      192
      4622
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      122
      2883
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      137
      2294
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      332
      2290
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1962
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1536
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      114
      1451
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      32
      1370
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1200
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1081
    Aihe