Heinolan vuokratalot

Anonyymi-ap

Valtuuston kokousta seuranneena aloin ihmetellä, että mikä yhtiön tilanne on.
Se taitaa olla läpeensä velkaantunut, velkaa yli 60 miljoonaa ja se lisätään kaupunkilaisten velkataakkaan. Heinola onkin sitten Suomen velkaisimpia kaupunkeja.. Vielä tosin joku hölmö jaksaa kehua energiarahastoa, vaikka velkaa on siihen nähdenkin jo tuplasti.

Heinolan vuokratalojen omaisuuden arvo lienee velkoihin nähden surkea. Paljon vanhoja rakennuksia, jotka odottavat korjauksia, eikä rahaa ole. Vuokralaisiakaan ei taida riittää tarpeeksi. Kohta yhtiö tarvitsee pääomitusta, näin veikkaan. Taloja pitäisi alkaa purkamaan korjaamisen sijaan, sillä Heinolan asukasluku laskee laskemistaan eikä korjaaminen ole taloudellisesti kannattavaa.

Kaikki Heinolan asukasluvun nostamiseen tähtäävät toimet ovat epäonnistuneet.

13

752

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Asukkaita olisi jonoksi asti, mutta katsoovat pärstää kelle vuokraavat ylihintaisia luukkujaan, turhan tarkat kriteerit.

• Anonyymi

Mitä? Minkälainen pärstä vuokraajalla?

• Anonyymi

Tuskin on jonoksi asti kun yksityisiltä saa edullisemmin vuokrattua. Kaupungin vuokrataso posketon eikä sekään saa yhtiön taloutta kuntoon.

• Anonyymi

Muuttakko sysmään?

• Anonyymi

Palkataan toimitusjohtajaksi Sanna Karppinen.

• Anonyymi

Juha heinonen Heinolan Yrittäjien puheenjohtajaksi!

• Anonyymi

Kalliit asunnot ja tarkoitettu hyvätuloisille, elämä mallillaan.

• Anonyymi

Itselläni kokemusta kyseisestä lafkasta, sen voin todeta kun 2 kertaa asiakkaana olin aikoinaan niin ei ikinä enään, ennemmin asun kadulla jos joskus tarvitsen asuntoa. En tiedä tuosta pärstän mukaan katsomisesta mutta kyllä siellä osataan harrastaa sitä että katsotaan tavallaan siitä millainen asemasi on yhteiskunnassa. Esim. Jotkut joutuu hoitamaan loppusiivoukset suurennuslasin kera kun taas jotkut ne päästää kuin koirat veräjästä eikä usuta siivousfirmaa kimppuun. Itsekin joutunut siivoamaan edellisen asukkaan törkyt kun asuntoon muutin vaikka aina kuulemma siivousfirman kanssa repivät ylihintaista palkkaa siivouksista, kysyin asiasta että miksi ei ollut silloin käynyt siivousfirmaa niin eivät vastanneet mitään.

• Anonyymi

Heinolainen pomo taloon pois lahdesta....

• Anonyymi

Konkurssikypsä yhtiö taitaa olla..
      Eihän niillä taloilla ole juurikaan arvoa, koska Heinolassa asunnoilla ei ole arvoa. Suurin osa vanhoja kerrostaloja, jotka voisi purkaa.

• Anonyymi

Heinolan Pohjoisrajalla, lähellä Wagnerin värväystoimiston sivupistettä on myynnissä paritalo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heinolan Pohjoisrajalla, lähellä Wagnerin värväystoimiston sivupistettä on myynnissä paritalo.

Gansteri ei pura, saneeraa....

• Anonyymi

puretaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1489
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      67
      1275
    3. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      228
      1246
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      204
      1246
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1070
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1019
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      953
    8. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      933
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      85
      863
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      818
    Aihe