Äärimmäistä aivopesua

Anonyymi-ap

Nyt jo lihanhimoiset ja sutta pelkäävät maalaistollukat valjastavat jopa omia lapsiaan aseisiin. Voiko hysteria ja lihanhimo enää suuremmaksi kasvaa? Käyttää nyt tuolla lailla lasta hyväkseen ja tuputtaa jotain sairasta ideologiaa:

https://yle.fi/a/74-20060784

50

642

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No löysit sentään oman palstasi vaikka trollasit taas pitkästäaikaa metsästys osiota.
      Pysykin täällä. Toisekseen miksi et anaalilyyti kehtaa käyttää rekisteröityä nimimerkkiäsi? Hölmömpikin tunnistaa sinun puskahuutelusi jo kaukaa.🤣

    • Anonyymi

      Toivottavasti kohtaat hirven ajaessasi 100km/h pimeällä tiellä.

      • Anonyymi

        Ei sillä ole edes ajokorttia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sillä ole edes ajokorttia.

        Muutoin hyvä juttu, muta miksei siinä ammuttu metsästyksen vastustajaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutoin hyvä juttu, muta miksei siinä ammuttu metsästyksen vastustajaa.

        Ehkä siksi ettet sinä metsästyksen vastustaja pääse sillä trollaamaan. Mites äidinkielen tuntisi menee? xD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä siksi ettet sinä metsästyksen vastustaja pääse sillä trollaamaan. Mites äidinkielen tuntisi menee? xD

        5 5 5


    • Joo ja hyi! On tuo kyllä niin ajattelematonta ja sairasta touhua. Hysteerikot muodostamassa lapsiarmeijaa. Huh huh....kaikkea sitä tähän maailmaan mahtuukin.

      • Tuollaiset vanhemmat ovat lastensa kasvattajina kuin ämpäri ylösalaisin päässään olevia pallinaamoja, jotka eivät näe omaa tyhmyyttänsä, vaikka peiliin katsoisivat. Noita joutaisikin vähän herätellä tyhmyydestään ja paukutella kepillä ämpäriä niin että korvissa melu tuntuu kipuna. Ei hysteerikko muuten tajua pöljyyttänsä. Antaisivat vaan lastensa keskittyä oikeisiin koulaineisiin, jotta sivistyisivät.

        Tåmähän on koko yhteiskunnan kannalta hyvin huolestuttava ja vaarallinen tilanne, jos tuollaisten kasvattajien annetaan vapaasti harjoittaa noin sairasta toimintaa.


      • Anonyymi

        Vastasit sitten itsellesi. xD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastasit sitten itsellesi. xD

        Heh heh.....siinähän taas yks tollero ämpäripää yrittää viisastella....hi hi hi ku hirnuttaa mulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh heh.....siinähän taas yks tollero ämpäripää yrittää viisastella....hi hi hi ku hirnuttaa mulla.

        Ja siinä sinun vastine totuudelle. Kieltämättä täällä vastustajissa on niin hiljaista, että joudut pitämään monologeja keskenäsi ja sitten vastailet itsellesi milloin rekattuna tai toisinpäin. xD


      • Anonyymi

        Odota kun hän vapautuu taas klo 23 lepositeistä. Hänen palstatrollaamisaikansa on aina klo 23-02 välillä. xD


      • Höh....venäjällähän se on tapana ollut kautta aikain lasten käsiin aseita antaa. Ja nyt nämä suomalaiset maalaistollerot ovat samalla linjalla.

        Nyt pitäisi soittaa kiireellisesti poliisi paikalle ja takavarikoida hulluilta aseet. Pahimmat tapaukset surutta hoitolaitoksiin taikka lukkojen taakse. Möyskin lastensuojeluviranomainen paikalle ja psykologi antamaan terapiaa kaltoin kohdelluille lapsille.


      • Anonyymi
        SudenYstävä kirjoitti:

        Höh....venäjällähän se on tapana ollut kautta aikain lasten käsiin aseita antaa. Ja nyt nämä suomalaiset maalaistollerot ovat samalla linjalla.

        Nyt pitäisi soittaa kiireellisesti poliisi paikalle ja takavarikoida hulluilta aseet. Pahimmat tapaukset surutta hoitolaitoksiin taikka lukkojen taakse. Möyskin lastensuojeluviranomainen paikalle ja psykologi antamaan terapiaa kaltoin kohdelluille lapsille.

        Sieltähän se trollaaja taas ilmestyi tututtuun kellonaikaan. xD
        Niin onhan se mielenkiintoista, että tilastollisesti ne metsästäjien lapset jotka pääsevät jo pienestä pitäen harrastuksen pariin, oppivat käyttämään aseita oikein yms ovat tutkitusti vähemmistössä siinä porukassa joka koskaan erehtyy edes aserikollisuuden saati muiden rikollisen toiminnan pariin. Vastaavasti taas te vastustajat joille ei kommenttienkaan perusteella voisi asetta antaa edes valvotusti loistatte aserikollisuuden kärkipäässä. xD


      • Anonyymi
        SudenYstävä kirjoitti:

        Höh....venäjällähän se on tapana ollut kautta aikain lasten käsiin aseita antaa. Ja nyt nämä suomalaiset maalaistollerot ovat samalla linjalla.

        Nyt pitäisi soittaa kiireellisesti poliisi paikalle ja takavarikoida hulluilta aseet. Pahimmat tapaukset surutta hoitolaitoksiin taikka lukkojen taakse. Möyskin lastensuojeluviranomainen paikalle ja psykologi antamaan terapiaa kaltoin kohdelluille lapsille.

        Totta se on. Näyttää hyvinkin siltä, että hoitolaitos olisi täällä eräälle tarpeen, ellei olekin jo sisään otettuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta se on. Näyttää hyvinkin siltä, että hoitolaitos olisi täällä eräälle tarpeen, ellei olekin jo sisään otettuna.

        Vastasit sitten TAAS itsellesi. xD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastasit sitten TAAS itsellesi. xD

        Tarkoitan että MINÄ taas vastasin itselleni. xD.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitan että MINÄ taas vastasin itselleni. xD.

        Ja tuossako oli vastustajan vastine taas omaan trollaamiseen ja siihen, kun jäi jälleen kiinni itselleen vastaamisesta?🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tuossako oli vastustajan vastine taas omaan trollaamiseen ja siihen, kun jäi jälleen kiinni itselleen vastaamisesta?🤣

        Vastasit sitten yhä uudelleen itsellesi. xD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastasit sitten yhä uudelleen itsellesi. xD

        Kyllä Suden Ystävällä on ollut ankea lapsuus. Ei ole tehnyt jousipyssyjä, tussareta, paukkuja, pääsyt 8 v. metsälle. Saanut 15 v. omaa asetta, omaa koiraa, metsästyskorttia. Ehkä hän siksipä on sellainen kuin on. 😆😆😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Suden Ystävällä on ollut ankea lapsuus. Ei ole tehnyt jousipyssyjä, tussareta, paukkuja, pääsyt 8 v. metsälle. Saanut 15 v. omaa asetta, omaa koiraa, metsästyskorttia. Ehkä hän siksipä on sellainen kuin on. 😆😆😆

        Jäämme taas odottelemaan kun trollaaja ilmestyy klo 23 jälkeen. xD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jäämme taas odottelemaan kun trollaaja ilmestyy klo 23 jälkeen. xD

        Niinpä. Saattaa se trolli aiemminkin ilmaantua ilman rekkautumista. 🤣🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Saattaa se trolli aiemminkin ilmaantua ilman rekkautumista. 🤣🤣

        Nythän täällä kaikenmaailman rekkautumattomat trollit ja itselleen vastailijat tukkivat kohta tyhjänpäiväisillä viesteillään koko palstan. Ja tällä roskasakilla ei ole mitään järjellistä sanottavaa tärkeimpään, eli avauksen aiheeseen.


      • Anonyymi
        SudenYstävä kirjoitti:

        Nythän täällä kaikenmaailman rekkautumattomat trollit ja itselleen vastailijat tukkivat kohta tyhjänpäiväisillä viesteillään koko palstan. Ja tällä roskasakilla ei ole mitään järjellistä sanottavaa tärkeimpään, eli avauksen aiheeseen.

        Miksi et käytä nimimerkkiäsi, kun trollaat metsästys palstaa kuten ennen tätä kommenttiasi?😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et käytä nimimerkkiäsi, kun trollaat metsästys palstaa kuten ennen tätä kommenttiasi?😉

        Vastasit sitten TAAS itsellesi. Onko nyt kiva? xD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastasit sitten TAAS itsellesi. Onko nyt kiva? xD

        Osui ja upposi siis jälleen🤣 Oletko taas koiria "tutkaamassa"?😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Osui ja upposi siis jälleen🤣 Oletko taas koiria "tutkaamassa"?😂

        Heh heh.....paukutellaanpa kepillä lisää ämpäriä...PUM PUM PUM PUM PAM PAM PUM PUM ja PAM. Joko taas tuntuu sietämätöntä kipua korvissa? Ja sitten korvien välissä, siellä olevassa "aivojen" korvikkeessa, lähinnä vesimolekyyleistä koostuvasta liemestä.

        Minähän näitä molekyylejä yritän saada virittymään hieman korkeatasoisimmiksi "partikkeleiksi". Jotta sinäkin sivistyisit ja pystyisit hillitsemään lihanhimoasi ja petopelkoasi.

        Työ on kovaa, haastavaa ja aikaa vievää. Kommenttiesi taso ei vaan millään tahdo nousta. Aina vaan samaa märkyä ja parkumista. Saman toistoa ja tyhmiä hymiöitä kun et asiasisältöön sanoja löydä.
        Susipelkosi on niin hirveää, että änkytykseltäsi et muuta pysty tuottamaan kuin samaa lässynlässynlässyä.

        PUP PUM!! Lisää kipua. Joko alat ymmärtää mistä tässä on kysymys? Tollous vaan pitää ravistella tyhmästä irti ja pikku hiljaa rakentaa kivijalkaa kohti fiksuutta. Kohti suuren Luonnon ystävän (esim. minun) ajatusmaailmaa.


      • Anonyymi
        SudenYstävä kirjoitti:

        Heh heh.....paukutellaanpa kepillä lisää ämpäriä...PUM PUM PUM PUM PAM PAM PUM PUM ja PAM. Joko taas tuntuu sietämätöntä kipua korvissa? Ja sitten korvien välissä, siellä olevassa "aivojen" korvikkeessa, lähinnä vesimolekyyleistä koostuvasta liemestä.

        Minähän näitä molekyylejä yritän saada virittymään hieman korkeatasoisimmiksi "partikkeleiksi". Jotta sinäkin sivistyisit ja pystyisit hillitsemään lihanhimoasi ja petopelkoasi.

        Työ on kovaa, haastavaa ja aikaa vievää. Kommenttiesi taso ei vaan millään tahdo nousta. Aina vaan samaa märkyä ja parkumista. Saman toistoa ja tyhmiä hymiöitä kun et asiasisältöön sanoja löydä.
        Susipelkosi on niin hirveää, että änkytykseltäsi et muuta pysty tuottamaan kuin samaa lässynlässynlässyä.

        PUP PUM!! Lisää kipua. Joko alat ymmärtää mistä tässä on kysymys? Tollous vaan pitää ravistella tyhmästä irti ja pikku hiljaa rakentaa kivijalkaa kohti fiksuutta. Kohti suuren Luonnon ystävän (esim. minun) ajatusmaailmaa.

        Hyvä hyvä, paukuta vaan, mielenkiinnolla seuraan tilannetta. Kohta hymiötollo ilmaantuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä hyvä, paukuta vaan, mielenkiinnolla seuraan tilannetta. Kohta hymiötollo ilmaantuu.

        Tyhjine kommeintteineen ja samaa virttä veisaten. Enkö ole minäkin pätevä Suden ystävä?
        Oppia otan itse Mestarilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyhjine kommeintteineen ja samaa virttä veisaten. Enkö ole minäkin pätevä Suden ystävä?
        Oppia otan itse Mestarilta.

        kommentteineen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kommentteineen

        Siis minä olen vaan ja myöskin suden ystävä, en itse Suden ystävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis minä olen vaan ja myöskin suden ystävä, en itse Suden ystävä.

        No hyvä on. Luovutan. Minäkin ilmottaudun suden ystäväksi. 🙂🙂🙂🙂🙂


      • Anonyymi kirjoitti:

        No hyvä on. Luovutan. Minäkin ilmottaudun suden ystäväksi. 🙂🙂🙂🙂🙂

        Noh....no kylläpä täällä nyt kuhina käy. Monenlaista ulostuloa.

        Eipä ihme kuitenkaan. Niin huolestuttava aihe on avauksen kautta käsillä. Kohtahan jo vaippaikäisille lyödään asetta pikku sormihinsa jos tähän touhuun ei saada järkeä ja stoppia. Siis lainsäätäjän kautta. Tolleroillahan ei ole mitään rajaa sumu-usvassaan missä elävät. Hysteria ja lihanhimo on sokaissut mielen.

        Nyt jo muutakin kuin hymiöitä taikka lässytoistoja minä toivon ja vaadin keskustelun ylläpitämiseksi.

        Ottakaa rohkeasti kantaa itse avauksen aiheeseen. En minä täältä kautta pysty puremaan. Petopelon kyllä pystyn aistimaan ja haistamaan tänne asti. Olenhan susien ja karhujen ystävä ja minulla on herkkä vainu.


      • Anonyymi
        SudenYstävä kirjoitti:

        Noh....no kylläpä täällä nyt kuhina käy. Monenlaista ulostuloa.

        Eipä ihme kuitenkaan. Niin huolestuttava aihe on avauksen kautta käsillä. Kohtahan jo vaippaikäisille lyödään asetta pikku sormihinsa jos tähän touhuun ei saada järkeä ja stoppia. Siis lainsäätäjän kautta. Tolleroillahan ei ole mitään rajaa sumu-usvassaan missä elävät. Hysteria ja lihanhimo on sokaissut mielen.

        Nyt jo muutakin kuin hymiöitä taikka lässytoistoja minä toivon ja vaadin keskustelun ylläpitämiseksi.

        Ottakaa rohkeasti kantaa itse avauksen aiheeseen. En minä täältä kautta pysty puremaan. Petopelon kyllä pystyn aistimaan ja haistamaan tänne asti. Olenhan susien ja karhujen ystävä ja minulla on herkkä vainu.

        Itselleen vastaaja taas tuttuun kellonaikaan trollaamassa. Monessakos persoonassa tänään ajattelit trollata metsästystä? xD


      • Anonyymi
        SudenYstävä kirjoitti:

        Noh....no kylläpä täällä nyt kuhina käy. Monenlaista ulostuloa.

        Eipä ihme kuitenkaan. Niin huolestuttava aihe on avauksen kautta käsillä. Kohtahan jo vaippaikäisille lyödään asetta pikku sormihinsa jos tähän touhuun ei saada järkeä ja stoppia. Siis lainsäätäjän kautta. Tolleroillahan ei ole mitään rajaa sumu-usvassaan missä elävät. Hysteria ja lihanhimo on sokaissut mielen.

        Nyt jo muutakin kuin hymiöitä taikka lässytoistoja minä toivon ja vaadin keskustelun ylläpitämiseksi.

        Ottakaa rohkeasti kantaa itse avauksen aiheeseen. En minä täältä kautta pysty puremaan. Petopelon kyllä pystyn aistimaan ja haistamaan tänne asti. Olenhan susien ja karhujen ystävä ja minulla on herkkä vainu.

        Mussuta sinä märymestari vaan niitä hampurilaisiasi. Niiden lihaahan kukaan ei ole tappanut, eihän ???


      • Anonyymi
        SudenYstävä kirjoitti:

        Tuollaiset vanhemmat ovat lastensa kasvattajina kuin ämpäri ylösalaisin päässään olevia pallinaamoja, jotka eivät näe omaa tyhmyyttänsä, vaikka peiliin katsoisivat. Noita joutaisikin vähän herätellä tyhmyydestään ja paukutella kepillä ämpäriä niin että korvissa melu tuntuu kipuna. Ei hysteerikko muuten tajua pöljyyttänsä. Antaisivat vaan lastensa keskittyä oikeisiin koulaineisiin, jotta sivistyisivät.

        Tåmähän on koko yhteiskunnan kannalta hyvin huolestuttava ja vaarallinen tilanne, jos tuollaisten kasvattajien annetaan vapaasti harjoittaa noin sairasta toimintaa.

        Se metsästys on toistaiseksi Suomessa laillista toimintaa, ja maalla metsästys on aina kuulunut tapoihin myös Suomessa. Asia mille te viherkommarit ette voi mitään. Kyllä lapsille pitää opettaa aseiden käsittelyä, vaikka tuossa oli vaan laser-toimisia. Kyllä mun pojat tiesi jo nuorena että aseet ei ole mitään leikkikaluja ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se metsästys on toistaiseksi Suomessa laillista toimintaa, ja maalla metsästys on aina kuulunut tapoihin myös Suomessa. Asia mille te viherkommarit ette voi mitään. Kyllä lapsille pitää opettaa aseiden käsittelyä, vaikka tuossa oli vaan laser-toimisia. Kyllä mun pojat tiesi jo nuorena että aseet ei ole mitään leikkikaluja ?

        Jep. Odotahan taas klo 23-02, kun "mestari" itse vapautuu lepositeistään jälleen metsästäjiä trollaamaan, niin saat tuohonkin vastauksen.🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se metsästys on toistaiseksi Suomessa laillista toimintaa, ja maalla metsästys on aina kuulunut tapoihin myös Suomessa. Asia mille te viherkommarit ette voi mitään. Kyllä lapsille pitää opettaa aseiden käsittelyä, vaikka tuossa oli vaan laser-toimisia. Kyllä mun pojat tiesi jo nuorena että aseet ei ole mitään leikkikaluja ?

        Heh heh.....onhan sormen survominen räkkänokkaankin ja sitten sormen imeskely laillista. Myöskin omien alushousujen nuuskiminen ja nuoleskelu. Sinähän varmaan harrastat tällaista touhua kun se kerta on laillista ja näytät vielä lapsillesi esimerkkiä.

        Täytyykö sitä mitä tahansa älyttömyyksiä tehdä jos se vaan on laillista? Mieleltään sairaalla ja umpitollolla vissiin on tarvetta näin tehdä.


      • Anonyymi
        SudenYstävä kirjoitti:

        Heh heh.....onhan sormen survominen räkkänokkaankin ja sitten sormen imeskely laillista. Myöskin omien alushousujen nuuskiminen ja nuoleskelu. Sinähän varmaan harrastat tällaista touhua kun se kerta on laillista ja näytät vielä lapsillesi esimerkkiä.

        Täytyykö sitä mitä tahansa älyttömyyksiä tehdä jos se vaan on laillista? Mieleltään sairaalla ja umpitollolla vissiin on tarvetta näin tehdä.

        Juoko Suden Ystävällä viinaa, jos ei, kanataa aloittaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jep. Odotahan taas klo 23-02, kun "mestari" itse vapautuu lepositeistään jälleen metsästäjiä trollaamaan, niin saat tuohonkin vastauksen.🤣

        Noh, oletko tyytyväinen vastaukseeni?

        Kieli pitkälläsi sinä jo sitä odottelitkin.

        Mietiskelehän nyt ihan rauhassa, onko järkeä nuolla omia alushousujaan taikka valjastaa omia lapsia aseisiin. Mitä tahansahan laillisia ja älyttömiä tekoja voi tehdä tässä maailmassa ilman rangaistusta.

        Tähän lasten manipulointiin vaan pitäisi saada lainsäätäjän toimesta muutosta aikaan.
        Nyt on hyvä aika taas muistuttaa mestarillisesta avauksestani ^EHDOTUS UUDEKSI ASELAIKSI"


      • Anonyymi
        SudenYstävä kirjoitti:

        Noh, oletko tyytyväinen vastaukseeni?

        Kieli pitkälläsi sinä jo sitä odottelitkin.

        Mietiskelehän nyt ihan rauhassa, onko järkeä nuolla omia alushousujaan taikka valjastaa omia lapsia aseisiin. Mitä tahansahan laillisia ja älyttömiä tekoja voi tehdä tässä maailmassa ilman rangaistusta.

        Tähän lasten manipulointiin vaan pitäisi saada lainsäätäjän toimesta muutosta aikaan.
        Nyt on hyvä aika taas muistuttaa mestarillisesta avauksestani ^EHDOTUS UUDEKSI ASELAIKSI"

        Kommenttisi ovat mainio osoitus metsästyksen vastustajien mielenvikaisuudesta ja siitä miksi te olette juuri se ryhmä joiden henkinen kapasiteetti ei ole sovelias aseen omistamiseen.
        Mitä enemmän oksennat mielenvikaisuuttasi tänne sitä enemmän teet työtä metsästäjien toiminnan kannattamiseen, joten jatka vain taas puoliltaöin öyhötystäsi.🤣


      • Anonyymi
        SudenYstävä kirjoitti:

        Noh, oletko tyytyväinen vastaukseeni?

        Kieli pitkälläsi sinä jo sitä odottelitkin.

        Mietiskelehän nyt ihan rauhassa, onko järkeä nuolla omia alushousujaan taikka valjastaa omia lapsia aseisiin. Mitä tahansahan laillisia ja älyttömiä tekoja voi tehdä tässä maailmassa ilman rangaistusta.

        Tähän lasten manipulointiin vaan pitäisi saada lainsäätäjän toimesta muutosta aikaan.
        Nyt on hyvä aika taas muistuttaa mestarillisesta avauksestani ^EHDOTUS UUDEKSI ASELAIKSI"

        Jos joskus maatamme joudutaan aseellisesti puolustamaan, niin sinunlaisistasi on vain silkkaa haittaa. Ehkä teidät voitaisiin lähettää miinanpolkijoiksi etulinjaan ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos joskus maatamme joudutaan aseellisesti puolustamaan, niin sinunlaisistasi on vain silkkaa haittaa. Ehkä teidät voitaisiin lähettää miinanpolkijoiksi etulinjaan ?

        Venäjämielisiähän nuo kaikki vihervasurit on ja Putinin puolesta aiheuttaa eripuraa maassamme.
        Eiköhän tuokin trolli ole tänään vasemmiston Suomen itsenäisyyden vastaisissa mielenosoituksissa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos joskus maatamme joudutaan aseellisesti puolustamaan, niin sinunlaisistasi on vain silkkaa haittaa. Ehkä teidät voitaisiin lähettää miinanpolkijoiksi etulinjaan ?

        Heh heh......jatkuvastihan saamme lukea lööpeistä metsästäjäeinareittein toilailuista.
        Milloin velipoikaa luullaan hirveksi, milloin kaveria sorsaksi taikka jänikseksi. Hysteerikot näkevät susia ja niiden jälkiä joka puolella. Juoppometsästäjä on luullut jopa kissaa sudeksi rapulapeloissaan.

        Voi hyvänen aika jos tällainen sakki pyssyineen koheltaisi rintamalla. Siinä kaatuisi omia hirvittävä määrä joko vihollisena taikka sutena.


      • Anonyymi
        SudenYstävä kirjoitti:

        Heh heh......jatkuvastihan saamme lukea lööpeistä metsästäjäeinareittein toilailuista.
        Milloin velipoikaa luullaan hirveksi, milloin kaveria sorsaksi taikka jänikseksi. Hysteerikot näkevät susia ja niiden jälkiä joka puolella. Juoppometsästäjä on luullut jopa kissaa sudeksi rapulapeloissaan.

        Voi hyvänen aika jos tällainen sakki pyssyineen koheltaisi rintamalla. Siinä kaatuisi omia hirvittävä määrä joko vihollisena taikka sutena.

        Mites te aseista kieltäytyvät salaatilla elävät vihervasurit meinasitte sitten Suomea puolustaa ja elää kylmällä kenttälounaalla? Ainiin juoksemalla Ruotsiin.🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mites te aseista kieltäytyvät salaatilla elävät vihervasurit meinasitte sitten Suomea puolustaa ja elää kylmällä kenttälounaalla? Ainiin juoksemalla Ruotsiin.🤣

        Eikös nuo venäjänpojjaat raiskaa omia alokkaitansakin?
        Kyllähän kai tuommoinen susihyysärikin menisi siinä ohessa, kunhan vetäisi pussin (ylä)päähänsä, pitäisiison turpansa kiinni ja asettaisi votkapullon viereensä.
        Voisi säilyttää henkensä ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös nuo venäjänpojjaat raiskaa omia alokkaitansakin?
        Kyllähän kai tuommoinen susihyysärikin menisi siinä ohessa, kunhan vetäisi pussin (ylä)päähänsä, pitäisiison turpansa kiinni ja asettaisi votkapullon viereensä.
        Voisi säilyttää henkensä ?

        Nuohan pelkäävät kaikkia auktoriteetteja eli Ruotsiin luikkivat jos tosipaikka tulisi olkoonkin, että Kremlin pussiin pelaavat Suomessa koko ajan.
        Venäjä maksaa kyllä noille. Kottikärryllinen ruplia?🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuohan pelkäävät kaikkia auktoriteetteja eli Ruotsiin luikkivat jos tosipaikka tulisi olkoonkin, että Kremlin pussiin pelaavat Suomessa koko ajan.
        Venäjä maksaa kyllä noille. Kottikärryllinen ruplia?🤣

        Ei sähköautolla pääse Pääkaupunkiseudulta pakoon Ruotsiin, patteri ei riitä. Samaa vaihtoehtoa on käytettävä kun Ruotsinkielisten Pohjanmaan venepakolaiset v.44. 🌚🌚🌚


      • Anonyymi
        SudenYstävä kirjoitti:

        Heh heh.....onhan sormen survominen räkkänokkaankin ja sitten sormen imeskely laillista. Myöskin omien alushousujen nuuskiminen ja nuoleskelu. Sinähän varmaan harrastat tällaista touhua kun se kerta on laillista ja näytät vielä lapsillesi esimerkkiä.

        Täytyykö sitä mitä tahansa älyttömyyksiä tehdä jos se vaan on laillista? Mieleltään sairaalla ja umpitollolla vissiin on tarvetta näin tehdä.

        Niin ja mun pojat on myös käyneet armeijan, nopeasti pääsivät lomille kun kessu kysyi missä ootte oppineet ampumaan, molemmat oli todenneet että faija opetti. Nuorempi vielä oli kranattikk mies eli pikatykin ampuja kysyin omaisten päivänä jos saisi kokeilla mutta en saanut. Kyllä aseita pitää osata käyttää oikein ja joskus se on myös tarpeellista. Harmi vaan kun ei ole metsästysmaita ?


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      124
      2833
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      258
      1193
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1191
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1031
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      973
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      970
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      926
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      43
      857
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      40
      848
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      42
      754
    Aihe