I padin ja Android tabletin erot?

Anonyymi-ap

En ole koskaan omistanut Macin laitteita ja ajattelin josko ostaisinkin uuden Windows läppiksen sijasta i padin. Siihen ku ostaa näppiksen se käy läppiksestä samalla hintaluokalla Windows läppärin kanssa, mutta vain Mac laadulla. Tarttis uusi kone joka tapauksessa nyt hankkia.

Nyt haluaisin tietoa Mac koneiden etenkin tablettien eroista Android tabuihin verrattuna. En käytännössä tiedä mitään. Mikä on i padin vastine android- tableteissa käytettävään Googleen? Mikä tietoturvaohjelma on i padissa paras? Onko esim MC Afee yhtä lailla toimiva Mac koneissa kuin muissakin? Entä pystyykö i padissa käyttämään tekstinkäsittelyohjelmia?

Kaikkea hyödyllistä infoa otetaan vastaan.

7

382

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tablettia ei ole mitään järkeä hankkia käyttöön jossa tarvitsee paljon näppäimistöä. Se on kosketusohjaukselle.

• Anonyymi

Kahahomo!

• Anonyymi
    • Anonyymi

Läppäri ja tabletti on ihan erilaiseen käyttöön. Itselläni ei ole ollut tablettia vuoteen, mutta olen miettinyt asiaa viihdekäyttöön. Siis lehtien ja suoratoiston käyttöön.

Tarvitsen oikeaa läppäriä mm Officen käyttöön ja kuvankäsittelyyn.

• Anonyymi

Katsoin Mikko Hyppösen haastattelun ja hän sanoi mobiililaitteiden eli älyluurien ja tablettien olevan tietoturvaltaan huomattavasti tietokoneita turvallisempia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katsoin Mikko Hyppösen haastattelun ja hän sanoi mobiililaitteiden eli älyluurien ja tablettien olevan tietoturvaltaan huomattavasti tietokoneita turvallisempia.

Totta ja tarua. Siinämielessä totta että niihin on hankalampi ladata sovelluksia muualta kuin niiden omista sovelluskaupoista. Tietokoneisiin saa mistä tahansa nettisivulta muutamalla klikkauksella. Tarua siinämielessä koska näiden tietoturvapäivitykset loppuu yleensä 3-5 vuoden laitteen julkaisun jälkeen. Tietokoneissa järjestelmiä voi päivittää jopa yli 10-vuotta putkeen. Esimerkiksi riittävän tehokas Windows 7 koneeseen voi asentaa Windows 11 version ongelmitta.

• Anonyymi

No älä nyt missään tapauksessa Windowskonetta osta!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      83
      3328
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      44
      2767
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      74
      2316
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2288
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2211
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      116
      2206
    7. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      20
      1997
    8. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      1983
    9. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      62
      1934
    10. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      88
      1741
    Aihe