Järkyttävä myrsky

Anonyymi-ap

Kun kävin iltakävelyllä. Toivottavasti ihana mies ei ole hukkunut hankeen tai ajanut ojaan. Pysy polulla rakas!

34

387

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Samoin rakkaalle ja ihanalle naiselle. Kunnon nastapohjalliset pitää hyvin kyllä polulla.

• Anonyymi

Kiitos ihanalle. Itsellänikin on nastat alla tällä kelillä.

• Anonyymi

Voi rakas ihana ja kiitos viime yöstä .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi rakas ihana ja kiitos viime yöstä .

Tämä toki sivusta. Meidän (mies+aloittaja) ensimmäinen yö on vielä edessäpäin. 🛏🛏

• Anonyymi

Kyllähän sä täällä lähettelet viestejä. Mikset irl?

• Anonyymi

Ei varmaan tiedä kenelle pitäisi lähettää viestejä irl...

• Anonyymi

Erittäin hyvä kysymys..

• Anonyymi

Niin. Hyvä kysymys hänelle.

Päivä oli raskas. Läheiseni joutui ensiapuun.

Pääsi kuitenkin kotiin ikäihmisenä.

Aloitus tuskin mulle.

🙏🏻✨️ Levollista yötä

• Anonyymi

Johtuu marraskuusta että pysyn poissa irl. Etkö ymmärtänyt aloitusta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei varmaan tiedä kenelle pitäisi lähettää viestejä irl...

Tietysti tiedän kenelle haluan lähettää. Mutta en lähetä. Menee pian tyrkyttämiseksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloitus tuskin mulle.

🙏🏻✨️ Levollista yötä

Käväisin vain täällä.

En enää jaksa kirjoittaa edes mitään.

Levollista yötä.

🙏🏻✨️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloitus tuskin mulle.

🙏🏻✨️ Levollista yötä

Tämä on sivullinen, sama joka arvostelee tuolla alhaalla aloittajaa.
        Samat sanat sinulle sivullinen. Jos ei ole munaa kirjoittaa sille ihmiselle tuota irl niin älä kirjoita. Ja ennenkaikkea anna muiden tehdä ihan niinkuin ne itse haluaa. Olet inhottava ihminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käväisin vain täällä.

Levollista yötä.

🙏🏻✨️

Jaksoit sitten kuitenkin kirjoittaa monta kommenttia omahyväinen Iunttu. En pidä kaksinaamaisista ihmisistä mitä sinä olet. Olet inhottava.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käväisin vain täällä.

Levollista yötä.

🙏🏻✨️

Tällä ihmisellä ei ole mitään tekemistä tämän aloituksen kanssa. Tulee omahyväisenä arvostelemaan ja itse kirjoittaa kuin kaikki tuntisi hänet ja olisi kovinkin tärkeä henkilö näillä palstoilla. Et ole kiva ymmärrä se.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käväisin vain täällä.

Levollista yötä.

🙏🏻✨️

Oikeasti. Älä tule toisten aloituksiin sotkemaan ja jauhamaan tuollaista. Sinä et ole pääosassa täällä eikä sinun tarvitse puuttua joka asiaan. Sinunlaiset naiset on niin täynnä itseään että alkoi kiukuttaa kun luen noita omahyväisiä kommenttejasi tässä ja muualla. Mene pois.

• Anonyymi

Myrskykään ei lannista rakkauden voimaa 💖No hieman otti tuuli purjeisiin, onneksi polku on leveä ja anteeksiantava.

• Anonyymi

Rakkaus ja kaipuu saa vaan lisää voimaa tuosta tuulesta. En tiedä tuuleeko enää. Olen sisällä ja verhot visusti kiinni.

• Anonyymi

Ensiyöstä tulee kyllä varmaan todella mukava ajella tuolla lumen seassa kun tuo vesisateeksi muuttuu.
      -sivusta jonkun muun rakas

• Anonyymi

Turvallista matkaa jonkun rakkaalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Turvallista matkaa jonkun rakkaalle.

Kävin tuossa äsken pikkasen pihalla lumitöissä ennen ajolenkille lähtöä, oli muuten todella inhottavaa nuoskalunta koko piha täynnä ja tuijapuskakin taipunut kulkuväylän yli podotteleen lunta niskaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kävin tuossa äsken pikkasen pihalla lumitöissä ennen ajolenkille lähtöä, oli muuten todella inhottavaa nuoskalunta koko piha täynnä ja tuijapuskakin taipunut kulkuväylän yli podotteleen lunta niskaan.

Aamulla taitaa olla itsellänikin lumityöt edessä. Pitääkin kurkata ulos ennen nukahtamista. Hyvää yötä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aamulla taitaa olla itsellänikin lumityöt edessä. Pitääkin kurkata ulos ennen nukahtamista. Hyvää yötä.

Hyvät yöt ja kauniit unet...

• Saan kiertää ja nähdä maailmaa
      Saan itään ja länteen taivaltaa
      Tien varrella sen ei rakkauden
      Näy kukkaa ainuttakaan
      Kasvot vaihtuu, haihtuu
      Vain hymyillen hetken
      Ja taas jää rajojen taa
      Silmät suljen, kuljen ja kuulen
      Vain kuiskeesi sun
      Et luopua saa

• Anonyymi

Juu ei tuolla kelillä kukat pysy hengissä.

• Anonyymi

Mun mielestä tänne ei oikeesti kannata kirjoittaa mitään kaipausta tai muka tykkäämistä jotain kohtaan.

Jollei ole munaa tai rohkeutta ottaa muuten yhteyttä häneen niin anna oikeesti sen ihmisen olla.

Hyviä unia.
      🌾✨️

• Anonyymi

Sinun mielipiteesi ei kiinnosta. Etkä sinä tiedä mistä minun ja hänen suhteessa on kyse, joten kanna sinä munasi äläkä puutu toisten kirjoitteluun.

• Anonyymi

Sinä loukkasit tahallasi. Olet ilkeä ihminen! Eikä aloitus liity sinuun millään tavalla.
        Jos sinulla ei ole munaa sen vertaa, että lopetat muiden tahallisen loukkaamisen niin älä lue.

• Anonyymi

Nin ja tiedän että olet nainen. Tuo kikkeIi oli vaan lainattu sinun kommentistasi.

• Anonyymi

• Anonyymi kirjoitti:

Sinä loukkasit tahallasi. Olet ilkeä ihminen! Eikä aloitus liity sinuun millään tavalla.
        Jos sinulla ei ole munaa sen vertaa, että lopetat muiden tahallisen loukkaamisen niin älä lue.

Sinäpäs reagoit kipakasti kommenttiin.
        Sehän oli vain mielipide asiasta. Sääli, että koet minut ilkeänä ihmisenä.

Koita ymmärtää, että täällä voivat kommentoida kaikenlaiset ihmiset. Pysy polullasi ja anna tilaa toisille myös.

• Anonyymi
        tigrutoivottaa kirjoitti:

Koita ymmärtää, että täällä voivat kommentoida kaikenlaiset ihmiset. Pysy polullasi ja anna tilaa toisille myös.

Olen kyllästynyt näihin ihmisiin mitäpä sitä kieltämään. Hvetin besserwisserit. En vaan pidä näistä ihmisistä enää. Tyyli on sellainen juopohtava lässytys ja toisten mainipulointi. Ole hiljaa jos sinulla ei ole mitään kivaa sanottavaa. Vttuako tuo aloitus sinua edes kosketti. Sitä paitsi minähän annan sen ihmisen olla kun kirjoitan tänne anoyymina. Anna sinä minun olla jatkossa.

• Anonyymi
        tigrutoivottaa kirjoitti:

Mutta kiitos kun käytit nikkiä. Tiedän jatkossa kiertää sinut kaukaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Olen kyllästynyt näihin ihmisiin mitäpä sitä kieltämään. Hvetin besserwisserit. En vaan pidä näistä ihmisistä enää. Tyyli on sellainen juopohtava lässytys ja toisten mainipulointi. Ole hiljaa jos sinulla ei ole mitään kivaa sanottavaa. Vttuako tuo aloitus sinua edes kosketti. Sitä paitsi minähän annan sen ihmisen olla kun kirjoitan tänne anoyymina. Anna sinä minun olla jatkossa.

Jees Koitan ymmärtää. Jotenkin tajuan sinua oikein hyvin. Älä huoli minusta tai mitä nyt kommentoin. Käyn enää tosi harvoin täällä.
        Ehkä juuri siitä syystä minulla ei ole ollut mitään kivaa tai hyvää sanottavaa pitkiin aikoihin.

Elämässäni on ollut niin raskaita juttuja etten todellakaan ole miettinyt tätä palstaa tai mitä täällä on. Jos sairaudet ja läheisten kuolemat ovat osa elämääsi niin silloin mietteet ovat heissä ja luopumisen surussa..

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      138
      4816
    2. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      107
      2556
    3. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      66
      1623
    4. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      11
      1354
    5. Mitä tunteita tunnet kaivattuasi

Kohtaan?
      Ikävä
      58
      1330
    6. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      158
      1221
    7. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      261
      1177
    8. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      34
      907
    9. Ajattele, miten häviävän pieni

todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim
      Ikävä
      49
      896
    10. Pieni vinkki miehelle

Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.
      Ikävä
      41
      859
    Aihe