Älyllinen kehitysvamma

Anonyymi-ap

Kaksi ihmistä joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma ne ei tule toimeen keskenään kaverina /seurustelu kumppanina.

Mikä diagnoosi on lähellä Lievää älyllistä kehitysvamma näistä kahdesta

Adhd vai Autismi diagnoosi?

4

170

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tota sä kysyt koko ajan

    • Anonyymi

      Minä tunnen monia kehitysvammaisia ihmisiä, jotka tulevat todella hyvin toimeen keskenään ystävinä ja myös parisuhteessa. Vaikka sinä et tule muiden kehitysvammaisten kanssa toimeen, niin ei se tarkoita, että muut eivät tulisi. Vaikka jos sinä koko ajan puhut vain samaa asiaa, niin ei ihme etteivät muut jaksa kuunnella koko ajan niitä samoja juttuja. Erityisesti jos puhut vain kehitysvammaisten myrkyttämisestä ja tappamisesta, mistä tännekin olet kirjoittanut. Ei kukaan halua kuulla toisen jankuttavan, että hänelle pitää antaa myrkkyruiske tai myrkkyä ruoan joukossa.

    • Anonyymi

      Lue älyllinen kehitysvamma ja kaavamainen käytös oire kuva vaikka heittää Autismi sivulle en saa koskaan Autismi diagnoosi juttua..
      . Kehitysvamma psykiatrit ovat sitä mieltä Autismi ja älyllinen kehitysvamma on yksi sama asia.

      Olen ilman autismia ja ilman Adhd juttua kaikki kehitysvamma psykiatri ovat ehdottomasti sitä mieltä, että kaavamainen käytös on älyllisen kehitysvamman oire.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2087
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      118
      1600
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1510
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1337
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1226
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      488
      1145
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1135
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      953
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      932
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      876
    Aihe